بعد از چند روز غیبت که به دلیل مشغله زیاد کاری پیش آمده بود حال سایت موبایل ها دات کام قصد دارد یکی از بزرگترین مشکلات دارندگان گوشی های سیمبیان ورژن 3 و 5 را از سر راه آن ها بردارد . بی شک شما هم در اینترنت و سایت های مختلف ایرانی و خارجی موبایل به نرم افزارهایی برخوردید که تحت زبان برنامه نویسی پایتون ( Python ) نوشته شده اند . نرم افزارهایی که به این زبان نوشته می شوند واقعا قوی و کاربردی هستند اما اکثر دارندگان گوشی های سیمبیان قادر به اجرا و نصب این برنامه ها بر روی گوشی خود نیستند . حتما می پرسید چرا ؟؟ تمامی نرم افزارهایی که به زبان برنامه نویسی پایتون نوشته شده اند برای اجرا بر روی گوشی احتیاج به نصب فایل اصلی پایتون که یک پیش نیاز برای اجرای این نرم افزارها می باشد دارند . تا به اینجا هم به ظاهر مشکلی نیست ! حتما می گویید  چیزی که به وفور در اینترنت یافت می شود  لینک های دانلود و نسخه های متعدد از نرم افزارهای پایتون است .

اما کافیست هر کدام از این نسخه های پایتون را بر روی گوشی خود نصب کنید آن وقت می بینید که متاسفانه هر کدام از نرم افزارهای پایتون برای اجرا بازی خاص خود را در می آورند و هر کدام برای اجرا به یک نسخه از نرم افزار پایتون نیاز دارند . همین عوامل کافیست تا شما از پایتون و نرم افزارهای تحت آن به شدت بدتان بیاید . اما سایت موبایل ها دات کام قصد دارد بهترین و کاملترین نسخه از نرم افزار پایتون را به شما معرفی کند که با نصب آن قادرید تمامی نرم افزارهای پایتون را اجرا نمایید . اگر باور نمی کنید تست این کار را به خودتان می سپاریم .  این نسخه از پایتون که سایت موبایل ها دات کام قصد معرفی آن را دارد ویژگی های ممتازی دارد که آن را از تمام نسخه های دیگر پایتون کاملا متمایز می کند . قبل از اینکه به ویژگی های این نسخه از پایتون بپردازیم بد نیست کمی در مورد نسخه های دیگر پایتون بدانید .

تمامی نسخه های دیگر پایتون به صورت چند فایلی عرضه می شوند یعنی شما برای اینکه نسخه ای کامل از پایتون را بر روی گوشی خود داشته باشید باید چندین فایل Sis را بر روی گوشی خود نصب کنید که این کار واقعا وقت گیر و خسته کننده است و در بیشتر موارد هم به ارور های نا امید کننده ای همچون update error بر می خورید که شما را از ادامه نصب منصرف می کند .

تمامی نسخه های دیگر پایتون به طور خودکار در مموری داخلی گوشی نصب خواهد شد که حجمی حدود 2 مگابایت یا شاید هم بیشتر از مموری داخلی گوشی شما یعنی phone memory  شما را اشغال می کند که این کار هم برای گوشی هایی که دارای مموری داخلی پایینی هستند مشکل ساز می شود .

حال ویژگی های نسخه پایتونی که سایت موبایل ها دات کام قصد معرفی آن را دارد بخوانید تا شگفت زده شوید .

این نسخه از پایتون به همرامی تمامی پیش نیاز ها و متعلقات است که به صورت یک تک فایل نصبی عرضه شده است . یعنی شما با نصب تنها یک فایل Sis کاملترین نسخه از پایتون را بر روی گوشی خود خواهید داشت که این واقعا فوق العاده است .

این نسخه از پایتون به صورت اتوماتیک بر روی مموری کارت گوشی شما نصب می شود و دیگر کوچکترین حجمی از مموری داخلی گوشی شما را اشغال نمی کند .  اگر با پایتون و نرم افزارهای آن کار کرده باشید احتمالا همین حالا یک سوال در ذهن شما پدید آمد . بله حتما شما هم در تمام سایت هایی که نسخه های مختلف پایتون و برنامه های آن را عرضه کرده اند خوانده اید که نرم افزار پایتون و برنامه های نوشته شده تحت ان همگی باید در مموری داخلی گوشی نصب شوند در غیر این صورت اجرا نخواهند شد ! اما این مورد با  نسخه ای از پایتون که سایت موبایل ها دات کام آن را معرفی می کند کاملا بیگانه است . به عبارت دیگر باید بگوییم پس از نصب این نسخه از پایتون تمامی نرم افزارهای تحت پایتون چه در صورتی که در مموری داخلی و چه در صورتی که در مموری کارت نصب شوند بدون مشکل اجرا خواهند شد  !

فکر نمی کنیم احتیاج به توضیحات دیگر باشد . بی شک همین دو ویژگی فوق العاده که در بالا به آن اشاره کردیم هر کسی را راغب به دانلود و نصب این نسخه بر روی گوشی خود می کند .

دانلود نسخه تک فایل  پایتون با حجم  حدودا 2 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :