هنوز چند ساعتی از انتشار نسخه جدید آفیس موبایل برای گوشی های s60v5 نگذشته که سایت موبایل ها دات کام تصمیم گرفت این آفیس را به طور کامل به همراه لینک دانلود مستفیم به کاربران خود تقدیم کند . Quickoffice Premier  محصولی از شرکت office می باشد که برای گوشی های s60v5 طراحی شده است .

توسط این برنامه شما می توانید تمامی فایل های آفیس موجود در کامپیوترتان مانند Word و Excel و…. را به همان صورت که در کامپیوتر باز و ویرایش می کنید در گوشی خودتان هم ببینید و ویرایش کنید . یکی از مزیت های بزرگ این نسخه پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی می باشد که شما قادرید تمامی فایل های خود اعم از فارسی و انگلیسی را در گوشی خود ویرایش کنید .توجه داشته باشید که  این نسخه از آفیس به صورت فول ورژن بوده و بی نیاز از هر نوع کرک و سریال است .

از امکانات Quickoffice Premier 6 میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

امکان اجرای تمام فایل ها با فرمت WORD , EXCEL , PPT

پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی

ویرایش و اجرای تمام فایل های DOCX, DOC, XLSX, XLSM, XLS, PPT, PPS , TXT

پشتیبانی از زبان  ، ایتالیایی ، آلمانی ، و فرانسوی و اسپانیایی

رابط گرافیکی واقعا زیبا

پشتیبانی از تمام فونت ها حتی فونت های فارسی

ایجاد یک فایل جدید word یا exel در خود گوشی

و امکانات فوق العاده دیگر که در مواقع ضروری شما را کاملا بی نیاز از کامپیوتر می کند .

همان طور که گفته شد این ویرایش از آفیس متاسفانه فقط برای گوشی های S60v5 طراحی شده است اما ورژن دیگری از  آفیس هم برای گوشی های ورژن 3 طراحی شده است که اگر با ما همراه باشید در روزهای آینده به شما معرفی می کنیم .

این نسخه از آفیس با حجم تقریبا زیاد 4 مگابایت بر روی سرور سایت موبایل ها دات کام قرار داده شده است که شما می توانید آن را به صورت لینک مستقیم و با سرعت بالا به همراه resume ( امکان ادامه دانلود ) دریافت کنید . برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود Quickoffice Premier 6 v.6.03 برای گوشی های S60v5 با حجم 4 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.mobielha.com

برای مواجه نشدن با مشکل در هنگام نصب لطفا تمامی ورژن های قبلی آفیس را از گوشی خود پاک کنید .

برچسب ها :