سريال LOST روايت مردمي هست كه از يك سقوط هواپيما جان سالم به در ميبرند و درست وسط جزيره اي دور افتاده در منطقه اي گرمسير، تلاش براي رهايي از جزيره رو آغاز ميكنند.

هر قسمت 42 دقيقه اي اين سريال علاوه بر ماجراي اصلي با فلش بك هايي به زندگي شخصيت ها همراه است و به تدريج مخاطب رو با زندگي شخصيت هاي اصلي داستان آشنا مي كنه. شخصيت هايي كه تقريبا هر كدام از يك نژاد ، يك طرزتفكرو يك فرهنگ متفاوتند. در اين سريال نماينده اي از هر قاره وجود داره. از آسيا ، استراليا، آمريكا، اروپا و آفريقا وحتي از قطب هم نماينده اي حضور دارد!

شايد يكي از مسائلي كه باعث جذب بي سابقه مخاطب براي اين سريال شده همين نكته باشد. نكته ظريفي كه باعث شده تا تقريبا تمام بينندگان به راحتي با شخصيت هاي داستان همزاد پنداري كنند.

شايد اين موضوع برايتان جالب باشد كه داستان به قدري جذاب است كه حتي بازي كامپيوتري LOST نيز بر اساس داستان آن تهيه و عرضه شده است .

ضمن آنكه شبكه 3 سيماي جمهوري اسلامي ايران نيز وعده داده است كه در آينده دوبله و پخش اين سريدار پرطرفدار را آغاز خواهد كرد !

اما فروشگاه آنلاين خريدنيها (متعلق به سايت موبايل ها ) ، مفتخر است اعلام كند براي اولين بار در ايران مجموعه لاست (گمشدگان) را با كيفيت فوق العاده و به همراه زيرنويس فارسي و در بسته بندي نفيس (همانند تصوير بالا) و با پايين ترين قيمت نسبت به فروشگاههاي ديگر ارائه مي كند !

این سریال آنچنان فکر انسان را درگیر می کند که اکثر افرادی که سریال را دیده اند “شبها خواب می بینند” که در جزیره همراه با گمشدگان هستند و…

توضیحات خلاصه محصول:

» محتوی 8 DVD

» قیمت: 10000 تومان

» راهنماي خريد پستي

جهت كسب اطلاعات بيشتر درباره محصول ، ادامه متن را دنبال كنيد …

اين مجموعه در اوهایو (Ohau) سومين جزيره بزرگ هاوايي (Hawaii) فيلم برداري شده به علت تعدد هنرپيشگان و لوكيشن خاصي كه دارد يكي از پرهزينه ترين سريالهاي تلويزيوني است  . روزنامه هاي معتبري مثل يو اس اي تودي و واشنگتن پست وبلاگ هاي ويژه اي براي طرفداران اين سريال ايجاد كرده اند .

سريال لاست علاقه منداني از سراسر دنيا دارد كه شايد دليلش علاوه بر داستان جذاب بهره گيري از شخصيت هايي هست كه هر كدام نمايند گاني از نژادهاي مختلف سراسر دنيا هستند .  Damon Lindelof , Carlton Cuse , Bryan Burk, Jack Bender و J. J. Abrams سازندگان اين سريال هستند و موسيقي آن نيز ساخته Michael Giacchino است .

چيزي كه در اين سريال جلب توجه ميكند برنامه ريزي فوق العاده اي كه در كمتر سريالي شاهدش هستم و مي شود به جرات گفت براي ثانيه به ثانيه اين سريال برنامه ريزي شده . تيم فيلمنامه نويس 18 نفره اين سريال با تنظيم فلش بك هاي فوق العاده و اطلاعاتي كه در هر فلاش بك راجع به يكي از شخصيت ها مي دهند تكه هايي از پازل به ظاهر بي انتهاي سريال رو كامل ميكنند كه براي بيننده واقعا جذاب بوده و باعث شده كه شما نتوانيد حتي يك قسمت از اين سريال رو از دست بديد.

جالبه كه تا حالا ده ها كتاب در مورد محتواي ادبي، فلسفي،جامعه‌شناسي و… اين سريال به چاپ رسيده.شانزده ميليون نفر تعداد بينندگان فصل اول اين سريال بوده!! غير ممكنه شما اين سريال رو تماشا كنيد وبرای تماشای قسمت بعدی اقدام نکنید .

سريال LOST کاندید و موفق به دریافت جوایز زیر نيز شده است:

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جوایز ALMA 2006
برنده جایزه بهترین سریال تلویزیونی از جوایز ASCAP 2005
برنده جایزه بهترین سریال تلویزیونی از جوایز ASCAP 2006
کاندید بهترین سریال تلویزیونی ، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و مرد ، بهترین بازیگر مرد در سال 2007
ماتئو فاکس برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در سالهای 2005-2006از آکادمی ASF امریکا
کاندیدای بهترین بازیگر مرد در سال 2007 از اکادمی ASF امریکا
برنده تدوین یک سریال تلویزیونی از امریکن سینما ادیتور ACE 2006
برنده بهترين سريال تلويزيوني طبق راي گيري از كاربران سايت   rankopedia

توضیحات کلی درباره‌ی لاست
لاست ۶ سیزن (فصل) دارد. تاکنون ۴ سیزن از آن پخش شده است و پخش سیزن ۵ از ژانویه ۲۰۰۹ آغاز می‌گردد. هر سیزن از تعدادی اپیزود تشکیل شده است. سیزن یک ۲۵ اپیزود، سیزن دو ۲۴ اپیزود (و یک اپیزود ویژه)، سیزن سه ۲۳ اپیزود  و سیزن چهار ۱۴ اپیزود است. (کم‌تر بودن تعداد اپیزودهای سیزن چهار به علت وقفه در ساخت آن به علت اعتصاب نویسندگان امریکا بوده است.)

نکاتی درباره‌ی تماشای سریال لاست
۱. سریال را با دقت و تمرکز کامل تماشا کنید. به روابط و نشانه‌ها در سریال دقت کنید.
۲. سریال را از اول و به طور کامل ببینید. هیچ قسمتی را رد نکنید.
۳. با یک سریال رابینسون کروزوئه‌ای روبرو نیستید. فلش‌بک‌ها و فلش‌فورواردهای لاست به اندازه‌ی اتفاقات جزیره جذابیت دارد.

اين مجموعه توسط فروشگاه خريدنيها براي اولين بار با كيفيت و قيمتي فوق العاده در 8 DVD به فروش مي رسد . شايان ذكر است ما با تبديل نسخه اصلي فيلم به نسخه Divx اين امكان را فراهم آورديم تا بدون افت كيفيت ، آن را در 8 دي وي دي جايگذاري وبا بسته بندي نفيس و فوق العاده ارائه كنيم .

جهت تست كيفيت فيلم مي توانيد تصاوير زير را كه از محيط اين 8 DVD تهيه شده است مشاهده كنيد :

براي نمايش بزرگتر بر روي تصوير كليك كنيد

براي نمايش بزرگتر ، بر روي تصوير كليك كنيد

براي نمايش بزرگتر ، بر روي تصوير كليك كنيد

براي نمايش بزرگتر ، بر روي تصوير كليك كنيد

برا

براي نمايش بزرگتر ، بر روي تصوير كليك كنيد

توضیحات خلاصه محصول:

» محتوی 8 DVD

» قیمت: 10000 تومان

» راهنماي خريد پستي

برچسب ها :