امروز قصد معرفي نرم افزاري را داريم كه شايد تا به حال در خيلي از سايت ها در جستجوي اين برنامه بوديد اما پس از كلي جست و جو و صرف وقت و هزينه اينترنت  نتوانسته ايد اين نرم افزار را با لينك سالم و نسخه نهايي و اصلي پيدا كنيد و آن را دانلود كنيد . نام اين نرم افزار super blutooth hack   است كه به BT Info   هم معروف است . اين نرم افزار در تمام سايت هاي ايراني به نام هك بلوتوث معرفي شده است . اما در هيچ سايتي صادقانه نگفته اند كه واقعا كار اين برنامه هك نيست . در حقيقت هك بلوتوث آن است كه شما اقدام به نفوذ به يك موبايل با بلوتوث روشن كنيد اما طوري كه براي نفوذ به آن از صاحب موبايل مقابل اجازه نخواهيد اما اين نرم افزار و تمام نرم افزارهاي مشابه كه با نام هاي هك بلوتوث در تمام سايت ها باب شده اند فقط در صورت كسب اجازه از موبايل مقابل مي توانند به آن ها نفوذ كنند . در حقيقت هك يعني نفوذ يك طرفه . به نظر شما به كاري كه از طرف مقابل خود هم كمك بگيريد هك گفته مي شود ؟؟؟؟؟

super-bluetooth-hack-18.gif

 

اما باز هم جاي  اميدي هست چون  اين نرم افزار نسبت به بقيه نرم افزارها عملكرد بهتروامكانات بسيار بيشتري  دارد كه آن را نسبت به بقيه نرم افزارهاي مشابه برتري داده است . اين نرم افزار براي نفوذ براي طرف مقابل يك پيغام مي فرستد و طرف مقابل در صورت مثبت جواب دادن به پيغام شما گوشي خود را دو دستي به شما تقديم مي كند . حتما مي گوييد  خوب هيچ آدم عاقلي به درخواستي كه فرستنده آن معلوم نيست پاسخ مثبت نمي دهد . بله حق با شماست . اما كساني هم هستند كه با دريافت هر پيغام بلوتوث فكر مي كنند كه كسي براي آن ها قصد ارسال فايل را دارد يا كساني كه اطلاعي از هك با بلوتوث آن هم با يك جواب مثبت دادن ندارند . پس باز هم اميدي هست كه شما توسط اين نرم افزار ها بتوانيد گوشي هاي زيادي را هك كنيد . super blutooth hack  ( هك بلوتوث ) داراي امكانات فوق العاده زيادي است اما نكته مهم اينكه كاركرد تمام اين امكانات  بستگي به نوع گوشي شما و نوع گوشي طرف مقابل دارد . كساني كه با اين نرم افزارها كار كرده اند گفته اند در صورتي كه گوشي شما نوكيا باشد و گوشي طرف مقابلتان كه قصد حمله به آن را داريد سوني اريكسون باشد آن موقع تقريبا تمام امكانات اين نرم افزار فعال است يا به بياني ديگر مي شود گفت توسط اين نرم افزار و گوشي نوكيا خود مي توانيد گوشي سوني اريكسون طرفتان را قورت دهيد . اما اگر گوشي شما سوني اريكسون باشد و بخواهيد به گوشي نوكيايي نفوذ كنيد احتمال نفوذ و كاركرد همه قسمت ها كمتر است . اما باز هم تست اين موارد را به خودتان مي سپاريم چون واقعا نمي شود گفت كه چه امكاناتي در چه گوشي هايي كار مي كند . پس پيشنهاد مي كنيم اين نرم افزار را از دست ندهيد .

ناگفته نماند كه پس از ورود به نرم افزار با زبان غير انگليسي روبرو مي شويد كه براي تغيير زبان به انگليسي و فهميدن كارايي هر قسمت مطابق زير و براي كمك بيشتر طبق عكس ها عمل نماييد .
1- قبل از ورود به برنامه اول بايستي بلوتوث گوشي خود را روشن كنيد
2- پس از ورود به نرم افزار بر روي صفحه گزينه اي اي با عنوان jazyk  مي بينيد كه آن را انتخاب مي كنيد و از ليست باز شده سومين گزينه يعني English  را انتحاب مي كنيد . مشاهده مي كنيد كه نرم افزار به انگليسي تغيير زبان مي دهد

از امكانات نرم افزار قدرتمند super blutooth hack   مي توان به موارد زير اشاره كرد  :
1- مشاهده sms  هاي گوشي هك شده
2-  مشاهده شماره تلفن هاي ثبت شده در دفترچه تماس
3- گوش دادن به آهنگ هاي موجود در گوشي طرفتان توسط گوشي خودتان بدون اينكه از گوشي هدف صدايي شنيده شود .
4- Restart  كردن گوشي فرد هك شده
5- كم و زياد كردن صداي زنگ گوشي طرف مقابل
6- و آخرين ويژگي كه مطمئنا با استقبال بيشتري روبرو مي شود  تماس و مكالمه اما به حساب فرد هك شده است . حتما مي پرسيد چگونه ؟؟؟؟ تنها كافيست پس از هك و اتصال به گوشي  فرد مقابل در داخل نرم افزار در قسمت مربوطه شماره دلخواهي را كه قصد مكالمه با آن را داريد وارد كنيد تا بتوانبد از طريق سيم كارت فرد هك شده با هر كجا كه خواستيد تماس بگيريد .

در پايان هم اين نكته را متذكر شويم  كه قصد معرفي اين گونه نرم افزارها تنها اين است كه مواظب بلوتوث روشن گوشي خود و كلا مواظب بلوتوث گوشي خود كه مانند سدي كه جلوي آب را گرفته است باشيد چون سد هاي بزرگ و عظيم و محكم آب هم گاهي اوقات ممكن است  شكسته  شوند . دانلود كنيد و با ديدن اين گونه نرم افزارها بيشتر مراقب گوشي خود باشيد . هدف ما هم تنها همين بود و بس .

دانلود Super Bluetooth Hack 1.08 با حجم  1.4 مگابايت

پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :