همان طور که اطلاع دارید مدتی است که نرم افزار Opera Mini  به دلایلی در ایران از کار افتاده است . نرم افزاری خوب و سریع و کم هزینه که توسط آن حتی محدودیت های اینترنتی هم از بین می رفت و شما می توانستید سایت های بلاک شده مانند Ovi را هم مشاهده کنید .

 

 

مدتی است  نسخه اصلی این نرم افزار به دلایلی نا معلوم از کار افتاده است و در هیچ شرایطی قادر به باز کردن هیچ سایتی نیست . ولی هموطنان خوبمان دست به کار شدند و فایل نصبی نرم افزار را Repack کرده و تغییراتی را در سرور برنامه به وجود آوردند که نرم افزار بعد از نصب مانند سابق  و توسط هر نوع اینترنتی مانند ( Gprs  ایرانسل یا همراه اول یا وایرلس ) قابل استفاده است . پس تصمیم گرفتیم تا این نسخه را در سایت موبایل ها دات کام هم معرفی کنیم تا دوستانی که این مشکل برایشان پیش آمده بود توسط این نسخه Repack مجددا بتوانند از نسخه ادیت شده این نرم افزار استفاده کنند و لذت ببرند .

 

توضیحاتی در مورد دانلود نسخه مناسب  برای  گوشی شما :

نرم افزار در دو حالت قابل دانلود است . حالت اول برای دوستانی که گوشی خود را هک کرده اند و حالت دوم برای گوشی هایی که هک نشده اند .

نسخه اول مخصوص گوشی های هک شده  است و به راحتی قابل نصب و استفاده  می باشد و فقط کافیست بعد از نصب نرم افزار وارد تنظیمات برنامه یعنی مسیر زیر بشوید :

menu>settings>advanced>portocol

و نوع پروتکل را بر روی http قرار بدهید .

 

====================================


ولی نسخه دوم یعنی نسخه ساین نشده برای گوشی های دوستانی هست که قادر به هک گوشی خود نشده اند . لذا این دوستان باید نسخه ساین نشده این نرم افزار را دانلود کنند و با فایل cer و Key اختصاصی گوشی این نرم افزار را ساین و نصب کنند .

( اگر فایل Cer و Key گوشی خود را ندارید به اینجا مراجعه کنید )

پس از نصب باید توسط یک فایل منیجر خوب مثل Xplore به مسیر زیر بروید

C or E >system>apps>opera Mini

منظور از حرف C یا E نوع مموری شما که نرم افزار را بر روی آن نصب کردید هست

حرف C به معنی مموری داخلی یا همان Phone memory

حرف E به معنای مموری خارجی یا همان Memory card

حالا فایل reksio را که در فایل دانلودی وجود دارد را به مسیر بالا انتقال دهید و همانند نسخه اول یعنی نسخه مخصوص گوشی های هک شده  تغییرات زیر را اعمال کنید :

بعد از نصب نرم افزار وارد تنظیمات برنامه یعنی مسیر زیر بشوید :

menu>settings>advanced>portocol

و نوع پروتکل را بر روی http قرار بدهید .


منبع : این نرم افزار توسط  نام کاربری cjdandy در فروم موبایلستان ادیت شده است که برای استفاده دوستان در موبایل ها دات کام هم قرار گرفت .

دانلود نسخه ادیت شده Opera Mini مخصوص گوشی های هک شده با حجم 796 کیلوبایت

دانلود نسخه ادیت شده Opera Mini برای گوشی های هک نشده و نیازمند به ساین نرم افزار با حجم 932 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :