اينبار قصد معرفي نرم افزاري را داريم كه با استفاده از آن قادريد تا تلفن همراه خود را كه داراي سيستم عامل سيمبيان سري 60 مي باشد ، كاملا شبيه ويندوز ويستا كنيد .

 

vista-s60.gif

بي شك دوستان ِشما ، پس از مشاهده تلفن همراهتان ، از اينكه چطور بر روي آن ويندوز ويستا نصب كرده ايد شگفت زده خواهند شد !

ويندوز ويستاي شما در اصل يك فايل SWF (فلش) است كه مخصوص گوشيهاي سري 60 تهيه شده است و با استفاده از آن قادريد تا به آساني و همانند ويندوز ويستا به تمام قسمتهاي مورد نياز خود در گوشي دست پيدا كنيد .

– نمايش ساعت عقربه اي و امكان حذف آن – تغيير تصوير پس زمينه – صداهاي كاملا مشابه ويندوز ويستا – امكان تغيير Avatar – امكان تغيير برنامه هاي موجود در منوي Start و دسترسي آسان به ابزارها و نرم افزارهاي مختلف گوشي و… تنها بخشي از مزاياي اين نرم افزار مي باشد .

همان طور كه اشاره شد اين نرم افزار يك فايل فلش swf‌ است ، لذا براي اجراي آن نياز به برنامه Flash Lite داريد كه جندي پيش در همين سايت معرفي شده بود . براي دانلود flash lite مي توانيد به اينجا مراجعه كنيد .

  پس از نصب نرم افزار Flash Lite فايل swf ذكر شده كه محيط شبيه سازي شده ويندوز ويستا است را به گوشي خود انتقال دهيد و در شاخه Other قرار دهيد ، سپس نرم افزار Flash Lite‌ را اجرا كرده و فايل SWF  مورد نظر را اجرا نماييد .

» از ويندوز Vista بر روي تلفن همراه خود لذت ببريد …

دانلود فايل Vista

پسورد : www.mobileha.com

حجم : 626 كيلوبايت

برچسب ها :