و حالا سورپرایز بزرگ موبایل ها دات کام .مطمئن باشید عنوان مطلب را کاملا درست خوانده اید .  چند روز پیش Sms ای که برایم بسیار اهمیت داشت از روی گوشی بنده  به اشتباه پاک شد . متاسفانه شماره فرستنده Sms را هم ذخیره نکرده بودم و از بابت این موضوع پیش آمده بسیار ناراحت بودم  .  در این لحظه به فکر افتادم که شاید توسط نرم افزارهای ریکاوری کامپیوتری که عکس ها و موزیک های پاک شده ما را بازیابی می کنند بتوانم Sms های خود  را برگردانم  ( از طریق  جستجو برای فرمت vmg که فرمت sms های سیمبیان می باشد ).

اما پس از جست و جوی فراوان متوجه شدم که متاسفانه هیچ نرم افزار ریکاوری کامپیوتر این قابلیت را دارا نمی باشد که بتواند اس ام اس های پاک شده گوشی را بازیابی کند و شاید هم بنده همچین برنامه ای را پیدا نکردم . تقریبا از این موضوع نا امید شده بودم و در همین موقع به یاد این مثل معروف افتادم که می گوید آب به جوی رفته بر نمی گردد . همین طور که در فروم های خارجی مشغول جست و جو بودم چشمم به برنامه ای 26  کیلوبایتی افتاد که سازنده آن ادعا کرده بود این نرم افزار بر روی گوشی نصب می شود و قابلیت بازگردانی 200 اس ام اس پاک شده اخیر را بر روی خود گوشی داراست !!! سازنده گفته بود متاسفانه این نرم افزار فقط با نسخه های خاصی از پایتون قابل اجراست .  باور کردن این مطلب برایم تقریبا غیر ممکن بود اما برای امتحان هم که شده نرم افزار معرفی شده  را دانلود و  بر روی گوشی خود نصب کردم  . چون با تعداد زیادی از برنامه های پایتون کار کرده بودم و قدرت این برنامه ها و این زبان برنامه نویسی برایم ثابت شده بود کمی امیدوار شدم .

برای نصب پایتون هم از پایتونی که توسط خود  بنده در این پست معرفی شده بود استفاده نمودم چون سازگاری این نسخه از پایتون با برنامه های مختلف تحت پایتون را مشاهده نموده بودم . بعد از نصب پایتون نرم افزار را اجرا کردم  و مشاهده نمودم نرم افزار کامل اجرا شد ! نرم افزار  از بنده خواست انتخاب کنم که کدام قسمت sms ها بازیابی شود ؟!! sent ( اس ام اس های فرستاده شده ) یا inbox ( اس ام اس هایی که برایمان ارسال شده )  ؟  یعنی همان طور که در تصویر زیر می بینید نرم افزار هم قابلیت بازگردانی sms های فرستاده شده و هم قابلیت بازگردانی Sms های گرفته شده را داراست !

بعد از انتخاب گزینه inbox برنامه شروع به جست و جو کرد وپس از حدود 1 دقیقه جست و جوی برنامه به پایان رسید .

پس از اتمام جستجو در کمال حیرت مشاهده نمودم که این نرم افزار نه تنها اس ام اس پاک شده بنده را بازیابی کرد بلکه اس ام اس هایی که در چند هفته گدشته هم از روی گوشی خود پاک نمودم را هم بازیابی نموده است !!!

واقعا خوشحال شدم و با خودم فکر کردم به احتمال زیاد مشکلی که برای بنده پیش آمده برای بسیاری از دوستان هم پیش آمده و یا پیش خواهد آمد . این شد که بی معطلی شروع به نوشتن این پست کردم تا این نرم افزار فوق العاده و چند کیلوبایتی را به شما هم معرفی کنم تا از آن استفاده کنید . نا گفته نماند که نام این نرم افزار فوق العاده ShowDelMsg بود که پس از جست و جوی نام برنامه در گوگل  متوجه شدم این برنامه در چند سایت ایرانی هم معرفی شده که متاسفانه بنده این سایت ها را مشاهده نکرده بودم . اما در تمام این سایت ها فقط خود برنامه معرفی شده بود و هیچ اشاره ای به تحت پایتون بودن و نسخه سازگار نرم افزار پایتون با این برنامه نشده بود . برای همین ادعا نمی کنیم که اولین سایت ایرانی هستیم که این نرم افزار فوق العاده را معرفی می کنیم . اما ادعا می کنیم اولین سایت موبایل ایرانی هستیم که این نرم افزار را کامل و به همراه تمام پیش نیاز های  آن و به صورت تست شده ( توسط خود بنده  ) معرفی می کنیم . برای خواندن ادامه توضیحات به  ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دوستان همان طور که گفته شد برای اجرای این برنامه نیاز به نسخه سازگار پایتون با این برنامه دارید که  کاملترین نسخه از پایتون قبلا در سایت معرفی شده که پس از تست متوجه شدیم کاملا با این برنامه سازگاری دارد . لینک دانلود این نسخه از پایتون را در زیر مشاهده می کنید که می توانید ان را دانلود نمایید .
دانلود نرم افزار پایتون  با حجم 2 مگابایت ( که برای اجرای برنامه ShowDelMsg به نصب آن احتیاج دارید . )

دانلود نرم افزار ShowDelMsg برای بازگردانی اس ام اس ها با حجم فقط 26 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :