احتمالا تا به حال بازي هاي ماشين و racing  زيادي را بر روي گوشي خود نصب كرديد . هميشه هم طرفداران بازي هاي اتومبيلراني كم نبوده و عده زيادي به اين بازي هاي علاقه مند هستند . حتما توجه كرده ايد كه نسخه هاي با گرافيك بالا و جالب بازي هاي اتومبيل راني و racing هميشه با فرمت هاي sis  و sisx و براي گوشي هاي  با سيستم عامل سيمبيان  ساخته مي شود . اين سوال براي همه وجود دارد كه واقعا چرا هميشه نرم افزارها و بازي هاي sis  يك سر و گردن از مدل هاي جاوا بالاتر هستند . خوب اين موضوع به اين دليل است كه زبان برنامه نويسي جاوا خيلي ساده و سطحي تر از سيمبيان است . بازي هاي ساخته شده با فرمت جاوا هم هميشه يا از نظر گرافيك يا از نظر صدا دچار مشكل هستند . يعني گرافيك بازي آن حالتي نيست كه مورد پسند همه وافع شود .

high-speed.jpg

شايد همين گرافيك پايين و مطابق نبودن صدا و گرافيك در بازي باعث مي شود كه شما بازي هاي جاوا را بر روي گوشي خود نصب نكنيد . اما ما به شما پيشنهاد مي كنيم اين بازي را از دست ندهيد و براي يك بار هم كه شده بازي اتومبيل راني جاوايي را ببينيد كه واقعا از نظر صدا و گرافيك بر روي آن كار شده است .
گرافيك فوق العاده بالا – رانندگي در جاده . هماهنگي صدا با تصوير ( به عنوان مثال هنگام تعويض دنده ) از ويژگي هاي بارز  بازي High Speed 3D v5.0 است .

دانلود  بازي High Speed 3D v5.0 با حجم 442 كيلوبايت

پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :