تمام كساني كه علاقه به بازي هاي كامپيوتري و اكشن دارند 100% نام بازي فوق العاده  Counter Strike را شنيده اند و حتي آن را بازي كرده اند . اين بازي با ورود خود دنياي بازي هاي اكشن را تكان داد . شما در هر گيم نت و يا كلوپ بازي هاي كامپيوتري كه برويد احتمالا پوسترها و يا سي دي هايي از اين بازي را مشاهده مي كنيد . اين بازي به علت گرافيك فوق العاده و استوديو صداي سه بعدي  و همچنين اجرا شدن بر روي بيشتر سيستم هاي قديمي در مدت زماني كوتاه طرفداران بسيار زيادي پيدا كرد كه پس از مدتي نسخه 2 از اين بازي هم براي كامپيوتر عرضه شد .

   microconterng223.jpg

  و حالا سايت موبايل ها دات كام  يك خبر خوب براي علاقه مندان به اين بازي دارد . نسخه جاوا از بازي فوق العاده Counter Strike با گرافيك فوق العاده و شبيه سازي شده از نسخه كامپيوتري اش هم اكنون در اختيار شماست . يكي از ويژگي هاي نسخه كامپيوتري از اين بازي امكان بازي به صورت چند نقره و multi player  است كه اين ويژگي در نسخه جاوا از اين بازي كه  گوشي هاي موبايل ساخته شده هم وجود دارد به اين ترتيب كه شما مي توانيد از طريق اينترنت و سيستم gprs  با دوستان خود در هر كجاي جهان  به بازي چند نفره بپردازيد . اين توضيحات فقط براي كساني بود كه اطلاع كمي از اين بازي داشتند چون كساني كه اين بازي را مي شناسند  در فوق العاده بودن آن شك ندارند . پس پيشنهاد مي كنيم اين بازي با گرفيك محشر و فوق العاده آن هم با فرمت جاوا را از دست ندهيد .

  دانلود بازي Counter Strike با فرمت جاوا با حجم 467 كيلوبايت

  پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

پس از ورود به بازي از شما خواسته مي شود كه بازي را رجيستر كنيد . براي رجيستر بازي در قسمت     A@a.com your email   و در قسمت 10442711serial number  را وارد كنيد

برچسب ها :