شايد با اولين نگاه به عنوان اين مطلب ، ياد موضوع انشاء هميشگي دوران كودكي‌مان با عنوان تعطيلات عيد را چگونه گذرانده‌يد؟ افتاده باشيد … كه هميشه بعد از تعطيلات 13 روزه عيد مهمان دفترهاي انشاء مان بود.

noroooz

اما به راستي شما هر سال تعطيلات عيد خود را چگونه مي گذرانيد و چه برنامه اي براي تعطيلات نوروزي امسال داريد؟
ديد و بازديد از بستگان و دوستان و آشنايان و مهمانيها و سفرهاي نوروزي از جمله كارهاي همه ما در اين ايام خجسته است .
اما از طرفي ديگر با توجه به تعطيلات نسبتاً طولاني ، ايام نوروز فرصت خوبي است براي تماشاي فيلمها و سريال ها مختلف كه در ايام عادي سال با توجه به مشغله هاي كاري و تحصيلي فراوان فرصتي براي آن نداشته ايم .

در همین راستا تصمیم گرفتیم در این مطلب ویژه گزیده ای از برترین مجموعه های تلویزیونی و مستند را در کنار هم گردآوری کرده و ارائه کنیم . بی شک هر کدام از این مجموعه ها یک گزینه خوب برای پر کردن اوقات تعطیلات نوروزی شما و همچنین یک هدیه عالی برای دوستانتان خواهد بود …

همچنين اين امكان فراهم گرديده تا مجموعه هاي معرفي شده را از فروشگاه اختصاصي گروه نرم افزاري شاهوار و وب سايت موبايل ها دات كام (فروشگاه خريدنيها)‌ به دو صورت خريد پستي و خريد نقدي دريافت كنيد .

تفاوت هاي ميان خريد پستي و خريد نقدي :

ـ در خريد پستي ابتدا محصول مورد نظر را سفارش داده و پس از دريافت توسط پست ، وجه آن را به مامور پست پرداخت مي نماييد

ـ در خريد نقدي ابتدا ، مبلغ محصول درخواستي را از روشهاي گوناگون به حساب سيبا گروه نرم افزاري شاهوار واريز مي كنيد و سپس محصول را دريافت مي كنيد

ـ در خريد پستي مبلغ هر محصول + هزينه پستي + ماليات و عوارض خواهد بود كه هزينه پستي و ماليات به طور متوسط 3000 تومان خواهد بود

ـ در خريد نقدي تنها مبلغ محصول را پرداخت مي كنيد ما تمامي هزينه هاي مربوط به ارسال آن را خواهيم پرداخت

ـ از آنجايي كه در خريد نقدي ، سفارش شما خارج از گردونه خريد پستي است در نتيجه سفارشتان سريعتر به دستتان خواهد رسيد


مجموعه لاست LOST :

لاست یکی از مجموعه های پرطرفدار در سرتاسر دنیا است:ه بي شك تعريف آن را از دوستان خود شنيده ايد … اگر هنوز هم موفق به تماشاي اين مجموعه فوق العاده نشديد … ايام تعطيلات نوروز بهترين فرصت است .

سریال LOST روایت مردمی هست که از یک سقوط هواپیما جان سالم به در میبرند و درست وسط جزیره ای دور افتاده در منطقه ای گرمسیر، تلاش برای رهایی از جزیره رو آغاز میکنند.

هر قسمت 42 دقیقه ای این سریال علاوه بر ماجرای اصلی با فلش بک هایی به زندگی شخصیت ها همراه است و به تدریج مخاطب رو با زندگی شخصیت های اصلی داستان آشنا می کنه. شخصیت هایی که تقریبا هر کدام از یک نژاد ، یک طرزتفکرو یک فرهنگ متفاوتند. در این سریال نماینده ای از هر قاره وجود داره. از آسیا ، استرالیا، آمریکا، اروپا و آفریقا وحتی از قطب هم نماینده ای حضور دارد!

lost  - لاست

شاید یکی از مسائلی که باعث جذب بی سابقه مخاطب برای این سریال شده همین نکته باشد. نکته ظریفی که باعث شده تا تقریبا تمام بینندگان به راحتی با شخصیت های داستان همزاد پنداری کنند.

شاید این موضوع برایتان جالب باشد که داستان به قدری جذاب است که حتی بازی کامپیوتری LOST نیز بر اساس داستان آن تهیه و عرضه شده است .

ضمن آنکه شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز وعده داده است که در آینده دوبله و پخش این سريال پرطرفدار را آغاز خواهد کرد !

»‌ مشاهده توضيحات كامل در مورد سريال LOST‌

توضیحات خلاصه محصول:

» محتوی 8 DVD

» قیمت خريد پستي : 10000 تومان + هزينه پستي + ماليات و عوارض

» در بسته بندي نفيس (همانند تصوير بالا)

»» خريد نقدي سريال لاست –  قيمت : 10000 تومان بدون هزينه پستي و ماليات

سریال Prison Break (فرار از زندان) :

اين سريال از جمله سریال‌های پرطرفداری است که از شبکه‌ی Fox پخش می‌شود.

پخش این سریال از ۲۹ آگوست ۲۰۰۵ شروع شده و چهار سیزن (فصل) و ۶۸ اپیزود آن در ویکی‌پدیا ثبت شده است.

pb - فرار از زندان

توضیحات کلی درباره‌ی سریال «فرار از زندان»

داستان سریال درباره‌ی فردی است که برای قتلی که انجام نداده به زندان می‌افتد و به اعدام محکوم می‌شود؛ و برادرش که هوش فوق‌العاده‌ای دارد، خود را به زندان می‌اندازد تا با نقشه‌ای حرفه‌ای او را از زندان نجات دهد.

خلاصه داستان:

در ابتدا قراره که مایک، برادرش رو که بیگناهه و در انتظار اعدام در زندان به سر میبره رو از زندان ایالتی نجات بده. مایک فرصت کمی رو در اختیار داره و به علت ِ نفوذ ِ افرادی که خارج از زندان قصد دارند برادرش رو گناهکار جلوه بدن باید سریع نقشه ی فرار از زندان و مراحل بعدترش رو که قبلا برای ماه ها تعیین و برنامه ریزی کرده رو پیاده کنه.
مایک با گناهکار جلوه دادن ِ خودش و ارتکاب جرم دزدی از بانک، با هوشمندی زمینه ی حظورش رو در زندان ایالتی فراهم می کنه. مایک با دوستان و دشمنان بسیاری در زندان مواجه میشه که هر کدوم برای خودشون دردسرهایی دارن.

فرار از زندان آنچنان فکر انسان را درگیر می کند که اکثر افرادی که سریال را دیده اند ” شبها خواب می بینند ” که در زندان همراه با زندانی ها هستند و به دنبال راهی برای گریز از میله های زندان می گردند.

»‌ مشاهده توضيحات كامل در مورد سريال فرار از زندان‌

توضیحات خلاصه محصول:

» محتوی 8 DVD

» مجموعه شامل 4 فصل داستان به صورت کامل و بدون حذفیات بوده و در بسته بندی نفیس (همانند تصویر بالا) ارائه می شود.

» قیمت خريد پستي : 10000 تومان + هزينه پستي + ماليات و عوارض

»» خريد نقدي سريال فرار از زندان –  قيمت : 10000 تومان بدون هزينه پستي و ماليات

سريال 24 :

بی شک اگر تنها کمی در دنیا فیلم و سریال بوده باشید تعریف و تمجید های فراوانی در مورد سریال بی نظیر 24 شنیده و خوانده اید .

سریال 24 یک سریال اکشن و ماجرایی است.

نقش اول این داستان «جک باور» در اداره یک CTU (واحد ضد تروریستی)، شاخه ای خیالی از سازمان CIA مشغول به کار استو هر فصل (Season) یک روز از زندگی او را، در حال مبارزه با یک نقشه ی تروریستی بزرگ و خطرناک نشان می دهد.

هر قسمت (Episode) از سریال، یک ساعت از روز جک باور را نشان می دهد و در قسمت 24 ،‌روز جک باور به پایان می رسد.

24

این سریال علاوه بر طرفداران اکشن و تیراندازی، به دلیل داشتن داستان پر هیجان، و نشان دادن زندگی شخصی شخصیت ها، به دوستداران سریال های درام وماجرایی نیز توصیه می شود.

»‌ مشاهده توضيحات كامل در مورد سريال 24

فروشگاه اینترنتی خریدنیها مفتخر است اعلام کند که برای اولین بار در ایران مجموعه فوق را تا انتهای فصل 5 با زیرنویس فارسی عرضه می نماید

توضیحات خلاصه محصول:

» محتوی 10 DVD

» شامل 5 فصل سریال به صورت کامل و با زیرنویس فارسی

» در بسته بندی نفیس (همانند تصویر بالا) و با با کیفیت فوق العاده تصویر

» قیمت: 13000 تومان + هزينه پستي + ماليات و عوارض

»» خريد نقدي سريال 24 –  قيمت : 13000 تومان بدون هزينه پستي و ماليات

سریال Band Of Brothers – اتحاد برادران

and of Brothers ‌سریالی ده قسمتی از شبکه‌ی HBO است محصول سال 2001 آمریکا و انگلیس. این  سریال ماجرای گروهانی از نیروهای چترباز آمریکایی را از دوران آموزش در آمریکا و انگلیس تا پایان جنگ‌جهانی دوم در آلمان تعقیب می‌کند. ماجرا کاملا بر اساس واقعیت است به نحوی که در ابتدای هر قسمت و همچنین در دی وی دی آخر این مجموعه ، کهنه سربازهایی که در سریال دوران جوانی آنان را می‌بینیم، هرکدام چند جمله‌ای مرتبط با مضمون فیلم توضیح می‌دهند، در انتهای هر قسمت هم یک‌ سری حقایق مرتبط به صورت جمع ‌بندی بیان می‌شود.

سریال توسط منتقدین کاملا تحسین شده است و در IMDB‌ امتیاز دست نیافتنی 9.6 از 10 را گرفته است.

»‌ مشاهده توضيحات كامل در مورد سريال اتحاد برادران

توضیحات خلاصه محصول:

» محتوی 4 DVD

» مجموعه شامل 10 قسمت بوده و در بسته بندی نفیس (همانند تصویر بالا) ارائه می شود.

» قیمت خريد پستي : 6500 تومان + هزينه پستي + ماليات و عوارض

»» خريد نقدي سريال اتحاد برادران –  قيمت : 6500 تومان بدون هزينه پستي و ماليات

مجموعه کامل و بی نظیر فیلمهای چارلی چاپلین

سِر چارلز اسپنسر چاپلین (۱۶ آوریل ۱۸۸۹ – ۲۵ دسامبر ۱۹۷۷) یکی از مشهورترین بازیگران و همین‌طور یک کارگردان و موسیقی‌دان برجستهٔ هالیوود و برندهٔ جایزه اسکار است. اکثر فیلم‌های او کمدی و صامت هستند که در سراسر جهان طرفداران بی شماری دارد .

مجموعه بی نظیر و کامل  فیلمهای چارلی چاپلین ، یک محصول ارزشمند ، تهیه شده توسط فروشگاه آنلاین خریدنیها می باشد که در قالب 13 DVD و قابل پخش در دستگاه های پلیر خانگی و کامپیوتر ،  آماده ارائه می باشد .

charli-chaplin

توضیحات خلاصه محصول:

» محتوی 13 DVD

» مجموعه شامل کلیه فیلمهای چارلی چاپلین (87 فیلم) به صورت کامل بوده و در بسته بندی نفیس (همانند تصویر بالا) ارائه می شود.

» قیمت خريد پستي : 13000 تومان + هزينه پستي + ماليات و عوارض

»» خريد نقدي مجموعه فيلمهاي چارلي چاپلين –  قيمت : 13000 تومان بدون هزينه پستي و ماليات

مستند عظیم و خارق العاده سیاره زمین – BBC Planet Earth

مجموعه ی BBC Planet Earth در قالب 12 DVD با بالاترین کیفیت تصویر موجود در دنیا و کیفیت صدایی بی نظیر شما را از بالاترین نقاط هیمالیا تا اعماق زمین سیر می دهد!
برای فیلمبرداری این تصاویر حیرت انگیر از ماهواره گرفته تا دوربین هایی در اعماق دریا استفاده شده است. تصاویر هوایی آن بسیار بسیار جذاب است. صحنه های شکفتن شکوفه ها، تغییر رنگ جنگل در فصول مختلف و … از دیگر صحنه های جذاب این مستند است.
با این مجموعه ی مستند عظمت خداوند را هر چه بیشتر درک کنید.

planet-earth

در سال 2006 توسط بخش مستند کانال BBC‌ و به کارگردانی Alastair Fothergill (کارگردان شهیر فیلم های مستند) با بودجه 25 میلیون دلار! در طی مدت 5 سال ساخته شد. George Fenton برای این مجموعه موسیقی باشکوهی را تصنیف کرده است که لذت تماشای این چنین اثری را چندین برابر کرده است. در زمان تماشای این مجموعه بارها و بارها سکانس های باورنکردنی را خواهید دید که گوش سپردن به این موسیقی متن (با کیفیت صدای دالبی دیجیتال 6 کاناله) بر هیجان شما خواهد افزود!

»‌ مشاهده توضيحات كامل در مورد مستند سياره زمين

توضیحات خلاصه محصول:

» محتوی 12 DVD

» شامل 11 اپیزود به صورت کامل و یک DVD‌ پشت صحنه مجموعه

» در بسته بندی نفیس (همانند تصویر بالا) و با با کیفیت فوق العاده تصویر

» همراه با زیرنویس فارسی و انگلیسی

» قابل پخش در کامپیوتر و دستگاههای Player خانگی

» قیمت خريد پستي : 16000 تومان

»» خريد نقدي مستند سياره زمين –  قيمت : 16000تومان بدون هزينه پستي و ماليات

» بي شك با ديدن هر كدام يك از مجموعه هاي فوق ، اگر قرار باشد تا انشايي با موضوع ذكر شده در ابتداي پست بنويسيد ، چيزهاي زيادي براي گفتن خواهيد داشت .

تفاوت هاي ميان خريد پستي و خريد نقدي :

ـ در خريد پستي ابتدا محصول مورد نظر را سفارش داده و پس از دريافت توسط پست ، وجه آن را به مامور پست پرداخت مي نماييد

ـ در خريد نقدي ابتدا ، مبلغ محصول درخواستي را از روشهاي گوناگون به حساب سيبا گروه نرم افزاري شاهوار واريز مي كنيد و سپس محصول را دريافت مي كنيد

ـ در خريد پستي مبلغ هر محصول + هزينه پستي + ماليات و عوارض خواهد بود كه هزينه پستي و ماليات به طور متوسط 3000 تومان خواهد بود

ـ در خريد نقدي تنها مبلغ محصول را پرداخت مي كنيد ما تمامي هزينه هاي مربوط به ارسال آن را خواهيم پرداخت

ـ از آنجايي كه در خريد نقدي ، سفارش شما خارج از گردونه خريد پستي است در نتيجه سفارشتان سريعتر به دستتان خواهد رسيد

پانوشت :

» اين مطلب بيشتر با ديد به اشتراك گذاري مجموعه هاي فوق العاده زيبا با كاربران سايت نشوته شده و به همين دليل سعي گرديده محصولات تماما با بالاترين كيفيت و نازلترين قيمت ارائه شود تا همگان امكان بهره‌وري و استفاده از مجموعه هاي فوق را  در ايام تعطيلات نوروز داشته باشند

» راهنماي خريد پستي

» راهنماي خريد نقدي

» سايت فروشگاه خريدنيها

» مشاهده ليست همه محصولات فروشگاه خريدنيها

» ‌پيشاپيش سال خوبي را براي شما كاربر محترم سايت و خانواده محترمتان آرزومنديم .

برچسب ها :