خوشبختانه بخش جدید درخواست فایل cer و key به همراه آموزش pdf  بسیار کامل استفاده از این فایل ها برای هک و ساین گوشی با استقبال زیاد دوستان روبرو شد و دوستان زیادی درخواست های خود را ثبت نمودند و فایل های مربوطه به همراه آموزشی بسیار کاملتر از آموزش سایت به ایمیل های دوستان درخواست کننده ارسال شد . همچنین تعداد زیادی از دوستان آموزش نصب بازی های انگیج 2 را درخواست داده بودند که این آموزش نوشته شد و  به همراه بهترین کلاینت برای استفاده از بازی های انگیج 2 هم به ایمیل های دوستان ارسال شد . تعدادی از دوستان هم آموزش استفاده از gps گوشی و بهترین نرم افزار برای استفاده از gps گوشی را درخواست داده بودند که این آموزش هم در حال آماده سازی است و در 48 ساعت آینده به ایمیل های دوستان ارسال خواهد شد . ( این آموزش ها در سایت قرار نمی گیرد و فقط امتیازی است برای دوستانی که از سیستم جدید درخواست فایل cer و key استفاده می کنند . )

توجه داشته باشید که آموزش های ما بسیار کامل است و نظیر آن ها را را در هیچ سایت ایرانی و خارجی دیگری پیدا نخواهید کرد . دوستانی که آموزش های ما به ایمیلشان ارسال شد این موضوع برایشان کاملا ثابت شد . امیدواریم که آموزش های سایت موبایل ها  مورد استفاده دوستان قرار بگیرد . در صورت هر گونه مشکل و سوال از طریق ایمیل جوابگوی این دوستان خواهیم بود .

حتما تمام کاربران دو پست اخیر سایت موبایل ها دات کام را مشاهده کرده اند . بله این دو پست طلایی و واقعا مشکل گشا برای کابران سایت خودتان یعنی موبایل ها دات کام بود . اولین پست ما مربوط می شد به دریافت فایل cer و key که به شمار زیادی از دوستان به مناسبت عید سعیط فطر عیدی کوچکی دادیم و این فایل ها را به رایگان برایشان تهیه کردیم و در اختیارشان گذاشتیم .  دوستان توجه کنند منظور از رایگان بودن این نیست که ما هم برای دریافت این فایل های پولی پرداخت می کنیم و سپس به رایگان این فایل ها را در اختیار دوستان قرار می دهیم . خیر ! اما به دلیل اینکه ثبت – انتظار برای آماده شدن . دانلود و آپلود دوباره این فایل ها به صورت تک تک زمان بسیار بسیار زیاد و حوصله خیلی زیادتر را می طلبد ما سیستمی 48 ساعته برای دریافت این دو فایل با ارزش که مفدمه هک و ساین و همان طور که گفتیم سخت ترین مرحله شروع هک است را راه اندازی کردیم  وتعداد زیادی از دوستان فایل های خود را دریافت نمودند . اما خوب به دلایلی که در بالا ذکر شد ( ثبت – انتظار برای آماده شدن . دانلود و آپلود دوباره این فایل ها به صورت تک تک  در سرور موبایل ها )  این سیستم 48 ساعته و خیلی محدود بود .

خوب مهلت دریافت فایل cer و key از این سیستم 48 ساعته به پایان رسید اما تعداد دوستان خواستار این دو فایل به پایان نرسید ! ایمیل ها و نظرات بسیار زیادی داشتیم که دوستان از ما وسایت موبایل ها دات کام درخواست کرده بودند این سیستم را دوباره در سایت موبایل ها راه  اندازی کنیم  . اما دوستان باور کنید ثبت و دانلود و آپلود این فایل ها واقعا خسته کننده و طاقت فرساست ! دوستان دوباره به ما پیشنهاد دادند این سیستم را فقط برای تعداد محدودی از افراد راه اندازی کنیم . خوب بله این هم یک پیشنهاد خیلی خوب است ! اما این افراد محدود را چگونه انتخاب کنیم ؟؟؟ چگونه عمل کنیم که حقی از هیچ کسی گرفته نشود و حق کسی ضایع نشود ؟؟ چگونه عمل کنیم که همه دوستان از ما و کار ما راضی باشند ؟؟؟؟ ممکن است شما یکی از کاربرای خوب سایت ما باشید و ما هم در روزی خاص این سیستم را راه اندازی می کنیم و برای شما در همان روز اتفاق خاصی بیفتد و قادر به مراجعه به سایت نباشید یا ممکن است اینترنت یا برق منزل شما در همان روز دچار مشکل شود و فرصت دریافت و شرکت در رقابت سایت موبایل ها دات کام برای دریافت فایل cer و key و ثبت سریالتان را نداشته باشید . آن وقت پس از پایان این سیستم در صورتی که متوجه شوید وقت را بدون متوجه شدن از وجود این سیستم 1 روزه بر روی سایت برای دریافت فایل cer و key از دست داده اید واقعا از دست ما دلخور نمی شوید ؟؟؟می بینید دوستان هر طور که حساب کنیم حق عده ای از دوستان ضایع خواهد شد . پس تصمیمی جدید گرفته شد که کاملا منطقی است  . البته این سیستم تفاوت های عمده ای با سیستم قبلی دریافت فایل cer و key  که به مناسبت عید سعید فطر بود دارد که خدمت شما عرض خواهیم کرد .

تصمیم این طور گرفته شد که تمام کاربرانی که خواستار فایل cer و key هستند می بایست مبلغ ناچیز 1000 تومان را در وجه سایت موبایل ها دات کام پرداخت کنند .

و اما مزایای این سیستم جدید دریافت فایل cer و key

به طور اتوماتیک  از شمار افراد خواستار cer و key کم خواهد شد ( دقیقا با این مورد به همان ارائه فایل cer و key به افرادی محدود که دوستان پیشنهاد داده بودند می رسیم )

آماده شدن فایل های شما در طی 48  و نهایت تا 72 ساعت است و بیشتر از این زمان طول نخواهد کشید !

تمامی درخواست ها همگی با هم شبانه ثبت می شوند و فردای روز دیگر تمامی درخواست های دوستان آماده میشود و به ایمیل های آنان ارسال خواهد شد .

این سیستم همیشگی است و دوستانی که خواستار چند فایل باشند تخفیفی برای آن ها در نظر گرفته خواهد شد .

آموزش  قدیم سایت به همراه نکات ریزه کاری جدیدتر و از همه مهمتر امکان پاسخگویی به دوستان در رابطه با مشکلاتشان ( در حد توان و وقت ما ) به این سیستم اضافه شده است .

فایل های آماده شده به همراه آموزشی کاملتر برای  استفاده به صورت pdf به ایمیل های تک تک دوستان فرستاده خواهد شد و دیگر در هنگام دریافت درخواست هایتان خیلی راحت به ایمیل خود مراجعه می کنید و دو فایل  cer و key خود به همراه آموزش ساین و هک گوشی به صورت pdf  را خیلی راحت دانلود می کنید ( در صورتی که در سیستم قدیمی سایت موبایل ها شما باید در انبوهی از فایل های دوستان به دنبال فایل خود می گشتید که به علت زیاد بودن تعداد درخواست ها شما باید تا لود شدن کامل قسمت نظرات منتظر می ماندید که دوستانی که اینترنت با سرعت پایین داشتند قطعا به مشکل بر می خوردند همچنین پس از کلی تلاش و دقت باید فایل خود را در انبوهی از فایل ها پیدا می کردید که واقعا سخت بود .

این سیستم را همان طور که در دو  پست قبل ( پست دریافت فایل cer و key به مناسبت عید فطر و با مهلت48 ساعته ) مشاهده کردید رایگان بود و هیچ کسی هم پیشنهاد این کار را به ما  نداده بود و ما هم سرمان درد نمی کرد که زحمت زیادتری برای خودمان به وجود آوریم پس می توانستیم همان جا هم این سیستم را پولی نماییم .

قرار نبود که اصلا سیستم دریافت فایل cer و key بر روی سایت راه اندازی شود چون آماده سازی فایل های دوستان در 2 پست قبل به ما ثابت شد که  واقعا سخت و طاقت فرسا بود . اما خوب گفتیم که ایمیل ها و نظرات تعدادی از دوستان را مشاهده نمودیم که خوستار راه اندازی دوباره این سیستم بودند . پس این سیستم پولی جدید ( که اصلا نمی شود با این مبلغ اسمش را پولی گذاشت ) دقیقا برای همان دوستان افتتاح می شود .

شما اگر فایل های خود را در سایت ها یا فروم های دیگر درخواست دهید به دلیل انبوه کاربران در آن جا شاید اصلا به فایل خود نرسید و شاید هم بعد از گذر زمان زیادی به فایل خود برسید اما در سیستم جدید سایت موبایل ها دات کام اینگونه نیست . شما بعد از درخواست و ثبت شماره سریال گوشی خود و پرداخت مبلغ  بعد از 72 ساعت بدون استثنا فایل خود را در ایمیل خود تحویل خواهید گرفت و می توانید آن را دانلود کنید .

در ضمن در سیستم جدید امکان خراب بودن فایل های شما ( به علت بررسی شماره سریال های گوشی شما به صورت تک تک ) تقریبا برابر با صفر است.

خوب حتما میپرسید  برای ثبت شماره سریال هایتان به کجا مراجعه کنید ؟؟

به قسمت بالای سایت نگاه کنید . قسمتی با نام درخواست فایل cer و key برای هک گوشی اضافه شده است که لازم است از همان قسمت برای ثبت درخواست هایتان استفاده کنید .

برچسب ها :