فکر نمی کنیم در بین شما کسی وجود داشته باشد که این نرم افزار بی نظیر را نشناسد . بهترین و کاملترین مسنجر صوتی و متنی با قابلیت پشتیبانی از پروتوکل های Skype , MSN , Google Talk , AIM , Yahoo  Jabber,Windows Live , Twitter و …. که به جرات می توانیم بگوییم کاملترین مسنجر موبایل است و بهتر از این وجود ندارد !

همچنین توسط پروتوکل هایی نظیر Google talk و سرویس Gmail گوگل به راحتی می توانید از طریق گوشی خود یا دوستانتان که در Gtalk آنلاین هستند تماس صوتی داشته باشید ( تماسی بدون قطع و وصلی )

توضیحات بیشتر این نرم افزار  را هم می توانید در اینجا ببینید .  ( فقط توضیحات را بخوانید و برای دانلود آخرین نسخه به ادامه مطلب همین پست مراجعه کنید ) هم اکنون می توانید آخرین نسخه ریلیز شده این نرم افزار را که چند روز پیش منتشر شد با تغییرات زیاد  از جمله سرعت اتصال بیشتر از سرور  سایت موبایل ها دات کام با لینک مستقیم دانلود نمایید .


دانلود نرم افزار NimbuzZ برای گوشی های S60v3

دانلود نرم افزار NimbuzZ برای گوشی های S60v5

برای دانلود نسخه جاوا متناسب با گوشی خود و همچنین در صورتی که نسخه های بالا با گوشی سیمبیان شما سازگار نبود از طریق کامپیوتر  به سایت شرکت یعنی اینجا مراجعه کنید و با انتخاب مدل گوشی خود نسخه کاملا سازگار با گوشی خود را دانلود نمایید

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :