حتما برای شما هم پیش آمده که در وضعیتی قرار گرفته اید که باید مکانی که در آن جا هستید را سریعا ترک کنید اما باید حتما بهانه ای برای ترک آن جا داشته باشید وگرنه در رودربایستی می مانید و دنبال بهانه ای می گردید که از آن جمع جدا شوید و خداحافظی کنید . مثلا ممکن است در جمع دوستانتان باشید و آن ها شما را دعوت می کنند تا با هم به رستوران یا مکانی بروید . شما از یک طرف دلتان نمی خواهد بروید و از طرف دیگرنمی توانید به دوستانتان بگویید که نمی توانید با آنها بروید و در رودربایستی می مانید . حال چه می کنید ؟؟ بهترین بهانه برای خارج شدن از آن جمع که در لحظه اول به ذهنتان می رسد این است که شماتا چند دقیقه دیگر جایی قرار دارید و نمی توانید با دوستانتان همراه شوید . اما چگونه می توانید به دوستانتان ثابت کنید که واقعا قراری دارید ؟

بهترین وسیله برای اثبات حرف شما به دوستانتان این است که شما به دوستانتان بگویید تا چند دقیقه دیگر هم یک اس ام اس از فردی که با او قرار ملاقات دارم به دستم می رسد . حالا باید کاری کنید که گوشی شما در چند لحظه دیگر اس ام اس بدهد تا دوستانتان متوجه شوند که واقعا از طرف کسی که با او قرار دارید برایتان اس ام اس ارسال شده است ! حال چی می کنید ؟؟ معمولا در اینجور مواقع مجبورید به دوستانتان اس ام اس بدهید که تا چند دقیقه دیگر اس ام اس برایتان ارسال کنند .

اما نیازی به این کار نیست !!! توسط نرم افزار Fake Sms به راحتی می توانید در زمان های دلخواه به خودتان اس ام اس دهید !

ارسال این اس ام اس هم هیچ استفاده ای از سیم کارت ندارد و شما حتی می توانید این نرم افزار را بدون سیم کارت امتحان کنید . همچنین اس ام اس ارسالی با شماره دلخواه و نام دلخواه و متن دلخواه و زمان دلخواهی که شما برای آن از قبل در این نرم افزار انتخاب می کنید ارسال می شود .

این نرم افزار در یک محیط نرم افزاری از خودتان به خودتان اس ام اس می دهد و شما بر روی صفحه اصلی گوشی خود دقیقا همانند اس ام اس واقعی عبارت New Message را می بینید و حتی آهنگی که برای زنگ اس ام اس گوشی خود قرار داده اید هم به صدا در می آید ! دقیقا همانند یک اس ام اس واقعی . Fake sms قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های s60v3 و s60v5 را داراست اما برای نصب احتیاج به ساین یا هک گوشی دارد .

پیشنهاد می کنیم حتما این نرم افزار فوق العاده جالب را تجربه کنید . نسخه تماس دروغین از این نرم افزار هم وجود دارد که در صورت درخواست دوستان در سایت معرفی می شود .

با تشکر

موبایل ها

دانلود نرم افزار Fake SMS برای گوشی های S60v3 و S60v5 با حجم فقط 80 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :