ضمن تبريك  به مناسيت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان و شروع اين ماه مبارك از خدا سپاسگذاريم  كه توانستيم با سلامت كامل به دومين روز ماه مبارك وارد شويم همچنين تيم مديريت سايت موبايل ها دات كام براي تمامي دوستان آرزوي قبولي طاعات و عبادات را دارد . ما را هم از دعاي خيرتان بي نصيب نگذاريد .

خوب پس از معرفي چندين بازي به سبك انومبيل راني امروز قصد داريم تا تنوعي به بخش بازي هاي سايت بدهيم . MOTO GP  يكي از معروفترين بازي هاي سبك موتور سواري است كه با ورود آن به دنياي بازي هاي كامپيوتري طرفداران زيادي پيدا كرد . مدتي بعد نسخه هاي تحت موبايل از اين بازي فوق العاده هم ساخته شد كه داراي گرافيك بالايي است همچنين حركات موتور و موتور سوار كاملا طبيعي است .

همان طور كه درعكس ها مي بينيد مي توانيد دقيقا يك پيست موتور سواري با شرايط آب و هوايي گوناگون را تجريه كنيد به طوري كه در بعضي مسابقات امكان ريزش باران وجود دارد كه واقعا شرايط كنترل موتور سخت تر مي شود و اين نشانه طبيعي بودن اين بازي و مشابهت آن به نسخه كامپيوتريMORO GP است .اين بازي با فرمت جاوا و با دو رزولوشن براي گوشي هاي s60  و s603rd  ساخته شده است كه در ادامه مطلب مي توانيد به دانلود اين بازي بپردازيد .

دانلود بازي MOTOGP براي گوشي هاي سري 60 با حجم289 كيلوبايت

دانلود بازي MOTOGP براي گوشي هاي سري 60 ورژن 3 با حجم531 كيلوبايت

پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :