قطعا با مرورگر های مشهور و پرطرفدار کامپیوتری مانند Opera و Firefox آشنایی دارید . مرورگرهایی که با سرعت و زیبایی خود خیلی زود خود را جایگزین مرورگر Internet Explorer مایکروسافت و پیشفرض ویندوز کردند . طبق آمارهای به دست آمده بالای %60 از کاربران اینترنت از مرورگرهای Firefox و Opera استفاده می کنند و این مرورگرها را به  مرورگر Internet Explorer مایکروسافت ترجیح می دهند .

و اما امروز قصد داریم با پستی جدید طرفداران مرورگر Opera را خوشحال کنیم . سایت موبایل ها دات کام قصد دارد جدیدترین و آخرین نسخه تولیدی از مرورگر Opera یعنی نسخه   Opera v10.10.934/935 Beta 2  با فرمت sis  را به دوستان و طرفداران این مرورگر معرفی  کند . بعضی از دوستان هستند که از Opera 10.0 استفاده می کنند که به این دوستان پیشنهاد می کنیم حتما ریلیز جدید این مرورگر یعنی Opera   10.10.934 را امتحان کنند چون با اینکه این نسخه Beta می باشد اما تغییرات چشمگیری نسبت به نسخه 10.0 دارد و با وجود Beta بودن در طی چند روز استفاده هیچ مشکلی در آن مشاهده نشد . همچنین در ریلیز جدید صفحات اینترنتی با سرعت خیلی بالاتری نسبت به نسخه قبلی باز می شوند .
توجه داشته باشید این نسخه از Opera با فرمت Sis می باشد و فقط قابلیت نصب بر روی گوشی های S60v3 و S60v5 را دارا می باشد . ( نسخه جاوا مناسب برای گوشی های جاوا و با نمایش کامل سایت های فارسی به طور کامل در اینجا به همراه لینک دانلود معرفی شده است )


ویژگی های opera v10.10.934/935 Beta 2 :

پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی و امکان مشاهده کامل  سایت های فارسی

باز شدن سایت ها در تب های جدید ( دقیقا همانند نسخه های کامپیوتری مرورگرهایی چون Opera و Firefox )

دانلود منیجر کاملا حرفه ای و قدرتمند با امکان استفاده از تمام پهنای باند و سرعت دانلود بسیار بالاتر از مرورگرهای دیگر ( مناسب برای کسانی که با بسته های تشویقی ایرانسل به دانلود می پردازند )

مشاهده تمام سایت ها دقیقا همانند مرورگرهای کامپیوتر

ساپورت فایل های فلش برای مشاهده سایت هایی که به فلش نیاز دارند ( مانند سایت هایی چون 4shared و Rapidshare که برای دانلود ثانیه شمار دارند )

فشرده سازی  بیشتر صفحات وب برای نمایش سریع تر آن ها و به دنبال آن پایین آمده هزینه gprs

قابلیت Speed Dial دقیقا همانند نسخه کامپیوتری به منظور امکان دسترسی سریعتر به سایت های مورد علاقه شما

اضافه شدن کیبورد فوق العاده زیبا و راحت برای استفاده در گوشی های تاچ اسکرین و لمسی

محیط کاربری واقعا زیبا و جذاب

قابلیت های بالای این مرورگر قطعا حجم فایل نصبی آن را هم بالا خواهد برد . این نرم افزار را می توانید با حجم تقریبا زیاد 5 مگابایت از سرور سایت موبایل ها دات کام بدون مشکل و با قابلیت ادامه دانلود ( برای دوستانی که اینترنت پر سرعت ندارند ) دانلود کنید .

برای دانلود این مرورگر فوق العاده برای گوشی های s60v3 و s60v5 به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود Opera Mobile 10.10 برای گوشی های s60v3 و s60v5 با حجم 5 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :