امروز قصد آن را داریم تا تنوعی به بخش دانلود (s603rdسری 60 ویرایش سوم ) بدهیم . به همین دلیل تصمیم گرفتیم مجموعه ای از بهترین و زیباترین screen saver های گلچین شده را برای شما فراهم کنیم . این فایل ها با پسوند swf هستند بنابراین به غیر از گوشی های s603rd نوکیا برای تمامی گوشی هایی که فایل های فلش را برای screen savar پشتیبانی می کنند قابل استفاده است .سایت موبایل ها دات کام دانلود این پک فوق العاده زیبا و استثنایی را به تمام علاقه مندان پیشنهاد می کند .

از آن جایی که عده ای از دوستان در طریقه قرار دادن این فایل را برای screen saver مشکل دارند تصمیم بر این شد تا آموزش قرار دادن این فایل به عنوان screen saver را نیز برای شما قرار بدهیم .

نکته مهم اینکه این آموزش فقط برای گوشی های s603rd است و نکته مهم تر اینکه در تمام گوشی های s603rd ( مثلا 3250 ) دقیقا به همین منوال نیست اما تقریبا به همین شکل است .

آموزش قرار دادن این فایل ها برای screen saver

 در گوشی هایی مانند n73 5700 n95 n82 و چند مورد مشابه دیگر به بخش personalis می روید سپس

به بخش themes و سپس به بخش power saver می روید در آنجا گزینه animation را انتخاب کرده سپس از منوی options گزینه change را انتخاب می کنید و در آن جا فایل مورد نظر را انتخاب می کنید

 آموزش تنظیم زمان دلخواه برای فعال شدن screen saver

1- به منو اصلی می روید

2- گزینه settings را انتخاب می کنید

3- به بخش phone setting یا به اختصار ( phone sett. ) می روید

4- سپس general را انتخاب انتخاب می کنید

5- بعد از آن personalization را انتخاب می کنید

6- سپس display را انتخاب می کنید

7- در این جا در بخش power saver time out می توانید زمان ثانیه شمار معکوس ( البته به دقیقه ) را برای فعال شدن screen saver تنظیم نمایید .

دانلود پكيج فايلهاي فلش Screen Saver

پسورد : www.mobileha.com

حجم : 800 كيلوبايت

شامل 26 فايل SWF

برچسب ها :