مطمئنا با خواندن عنوان این پست متعجب شدید . نرم افزار ThinkChange FingerPrint در ورژن های قبلی خود به عنوان نوعی سرگرمی و یا حتی می شود گفت اسبابی برای متعجب ساختن دوستانتان بود که در صورت لمس LCD گوشی توسط اثر انگشت شما قفل گوشی باز می شد ( با اثر انگشت همه باز می شد و علت اینکه می گوییم سرگرمی هم همین است)

ولی این نرم افزار در ورژن های جدیدتر کمی جدی تر شد و از حالت سرگرمی و بازی بیرون آمد و شبیه به یک نرم افزار کاربردی قابل استفاده شده . در این ورژن هم خبری از باز شدن گوشی توسط اثر انگشت نیست  یعنی در واقع نرم افزار اثر انگشت شما را اسکن نمی کند و تشخیص نمی دهد بلکه باز شدن قفل  گوشی به تعداد بیب های (بوق زدن و ویبره زدن) گوشی شما مربوط می شود مثلا وقتی شما انگشت خود را بر روی lcd گوشی می گذارید  گوشی شما از طریق نصب این نرم افزار شروع می کند به بوق های کوتاه زدن، و مثلا اگر بعد از 3 بار بوق زدن انگشت خود را از روی صفحه بردارید قفل گوشی باز می شود  (تعداد بوق ها و ویبره ها در برنامه قابل تنظیم  است )

 

 

مثلا می توانید تعداد بوق زدن ها را بر روی عدد 9 بگذارید . این عدد را هم فقط شما می دانید پس طبیعتا فقط شما می دانید که باید بعد از زدن بوق شماره 9 انگشت خود را از روی lcd  بردارید تا قفل گوشی باز شود . در واقع می توانید توسط این قابلیت دقیقا به دوستانان ثابت کنید که گوشی شما فقط توسط اثر انگشت شما باز می شود چون دوستان شما با اساس کار این نرم افزار آشنا نیستد . خوب حتما می پرسید دوستان ما هم با شنیدن صدای بوق ها پی به عمق قضیه می برند

بله حق با شماست ولی می توانید در برنامه تنظیم کنید که به جای بوق زدن ویبره بزند . و باز شاید بپرسید خوب تکلیف صدای ویبره چه می شود ؟ ویبره بعضی از گوشی ها هم قابل شنیدن است . باید بگوییم باز هم حرف شما درست است . شما می توانید در برنامه تنظیم کنید که وقتی انگشت خود را بر روی lcd می گذارید گوشی هیچ بوق و ویبره ای نزند و طبیعتا شما باید خودتان در ذهن خودتان ثانیه شماری کنید مثلا اگر بر روی 3 بار تنظیم کرده باشید باید در ذهن خودتان اندازه زدن 3 بوق بشمارید و مکث کنید و بعد انگشت خود را از روی lcd گوشی بردارید تا با باز شدن گوشی تعجب تمام اطرافیانتان را ببینید .

این نرم افزار نسخه های کرک شده دارد که متاسفانه کرک های قابل قبولی ندارد و بعد از مدتی از کار می افتند و صد البته نسخه های کرک شده برای نصب احتیاج به ساین کردن یا هک گوشی دارند . پس تصمیم گرفتیم نسخه ای از این نرم افزار را برای شما آماده کنیم که هیچ نیازی به ساین و هک ندارد وتوسط یک keygen کامپیوتری قابل رجیستر شدن است .

نحوه استفاده از keygen :

ابتدا اگر  بر روی سیستم خود آنتی ویروس دارید آنرا به طور موقت Disable و غیر فعال کنید . حال در قسمت IMEI number شماره سریال گوشی خود را به صورت دقیق وارد کنید .

این شماره سریال را می توانید با زدن کد   #06#* در صفحه اصلی گوشی  خود مشاهده کنید .

 

حال گزینه Generate را انتخاب کنید تا شماره سریال مخصوص گوشی شما ساخته شود . این شماره سریال را در گوشی و در نرم افزار ThinkChange FingerPrint وارد کنید تا نرم افزارشما به طور کامل رجیستر شود .

برای دانلود نرم افزار و Keygen آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

دانلود نرم افزار ThinkChange FingerPrint به همراه Keygen با حجم  600 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

 

 

برچسب ها :