مواقعی که کسی با شما تماس می گیرد و یا به شما sms می دهد شما خیلی راحت توسط یک زنگ از وجود sms و یا تماس جدید با خبر می شوید اما بی شک برای شما هم پیش آمده است در مکانی شلوغ مانند یک خیابان پر از سر و صدا حضور دارید و گوشی شما هم در جیب یا کیف شماست . خوب کافیست در این لحظه کسی به شما sms بدهد و یا با شما تماس بگیرد . دیگر این سر و صدا به شما اجازه شنیدن زنگ هشدار گوشی که شما را از وجود sms یا تماس جدید با خیر می سازد را نخواهد داد . خوب کافیست در این لحظه یک Sms فوری از شخصی دریافت کنید که طرف مقابل شما هم در پشت خط به انتظار ایستاده است تا شما جواب وی را خیلی سریع از طریق sms بدهید ! اما شما هم بی خبر از آنکه sms جدید دارید و طرف مقابل شما همچنان و همچنان در پشت خط به انتظار جواب شما از طریق sms می باشد اما وی هم از این مسئله بی خبر است که شما اصلا sms ای مشاهده نکرده اید که بخواهید جوابی بدهید . حتی ممکن است در این بین سو تفاهم هایی هم بین شما و دوستتان پیش بیاید ( مثلا از جواب ندادن شما ممکن است برداشت هایی کند ) بی خبر از آنکه شما هنوز sms وی را مشاهده نکرده اید . پس راه حل چیست ؟؟؟ نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم دقیقا برای حل این مشکل ساخته شده است . نام این نرم افزار فوق العاده  MobiFun Soft RemindMe می باشد که به جرات می توانیم بگوییم پس از تست های مکرر تمامی نرم افزارهای تولیدی برای این کار RemindMe واقعا موفق تر و بهتر از همه بود و می توان گفت بهترین نرم افزار برای اینکار است .

همچنین آخرین نسخه این نرم افزار 3.56 می باشد که قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های s60v3 و s60v5 را داراست و سایت موبایل ها دات کام هم آن را به صورت کاملا کرک شده در اختیار شما قرار می دهد . بله نام کرک شده آمد و به دنبال آن هم نام ساین می آید . بله نرم افزار برای نصب احتیاج به ساین کردن یا هک گوشی دارد که خوشبختانه ما این مشکل را توسط چند پست پیاپی که به این منظور نوشته شده بود از سر راه دوستان برداشتیم . دوستانی که همچنان مشکل ساین و ساین کردن و هک گوشی دارند و یا با مفاهیم این دو واژه آشنا نیستند  به اینجا و اینجا مراجعه نمایند .

تمامی تنظیمات این برنامه کاملا در اختیار شماست . این نرم افزار پس از دریافت sms و missed call با آلارم های مختلف ( روشن و خاموش شدن صفحه گوشی . روشن و خاموش شدن چراغ های کیبورد گوشی . ویبره های پی در پی و هشدار از طریق یک فایل صوتی که انتخاب این فایل صوتی هم  به انتخاب شماست ) شما را از وجود sms یا تماس از دست رفته جدید آگاه می سازد . این که نرم افزار چند ثانیه  پس از دریافت sms یا تماس از دست رفته به شما آلارم بدهد و نوع آلارم چه باشد و چگونه و اینکه نرم افزار در چه روزهایی از هفته فعال باشد یا در چه پروفایل هایی فعال باشد همگی و همگی کاملا در اختیار شماست و می توانید برنامه را به صورت کاملا سفارشی و مطابق سلیقه خود تنظیم نمایید .

این نرم افزار با کرک های مختلف در اینترنت پخش شده است که اکثرا بعد از چند روز استفاده از کار خواهد افتاد و دیگر هم قادر به استفاده از برنامه حتی با نصب دوباره نخواهید بود ! اما سایت موبایل ها دات کام نسخه کرک شده کاملا سالم و تست شده را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید کاملا و به صورت دائم از این برنامه کاربردی استفاده نمایید .


دانلود نرم افزار MobiFun Soft RemindMe  برای گوشی های S60v3 و s60v5 با حجم 126 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

پس از نصب نرم افزار آن را توسط کد 12345 رجیستر کنید .

برچسب ها :