خوشبختانه سیستم جدید دریافت فایل cer و key برای ساین نرم افزارها و هک گوشی در این لینک راه اندازی شده است که به همراه این فایل ها آموزش کامل ساین نرم افزارها و هک گوشی هم به دوستان تقدیم می شود و دوستان به راحتی می توانند فایل های cer و key گوشی خود را از این سیستم دریافت کنند و توسط آموزشی که به ایمیل دوستان ارسال خواهد شد نرم افزارهایی که احتیاج به ساین دارند را نصب کنند و یا توسط همین فایل ها و آموزش ما گوشی خود را هک کنند . پس از این زمان به بعد دیگر دست ما برای قرار دادن انواع نرم افزارهای کاربردی و روز دنیا کاملا باز است و ما از بابت این موضوع واقعا خوشحال هستیم . قصد داریم از حالا به بعد تمام نرم فزارهای فوق العاده ( که همگی هم نیاز به ساین دارند و تا به امروز امکان قرار دادن آن ها بر روی سایت  به علت مشکلات دوستان در هنگام نصب این نرم افزارها و ارور ساین تقریبا وجود نداشت ) را بر روی سایت قرار دهیم پس پیشنهاد می کنیم دوستانی که فایل های cer و key گوشی خود را دریافت نکرده اند حتما از این سیستم استفاده کنند و فایل های cer و key گوشی خود را دریافت کنند تا در چند روز آینده که قصد معرفی چند نرم افزار فوق العاده و کاربردی را داریم به مشکل برنخورند ( تمامی این نرم افزارها برای نصب احتیاج به ساین یا هک گوشی دارند )

احتمالا شما هم تا به حال از زنگ خور گوشی خود خسته شده اید و زنگ مورد علاقه تان هم برایتان یکنواخت و عادی شده است و در سایت های گوناگون به دنبال زنگ ها و فایل های صوتی جدید می گردید تا بتوانید از آن ها به عنوان زنگ گوشی خود استفاده کنید و تنوعی در گوشی خود ایجاد کنید . اما آیا تا به حال این آرزو را کردید و یا این فکر به ذهنتان رسیده است که  همان طور که می توان برای زنگ گوشی انواع موزیک ها و کلیپ های صوتی را قرار داد ای کاش می شد از کلیپ های تصویری هم برای زنگ گوشی استفاده کرد ؟؟ مثلا یک موزیک مورد علاقه خود از یک خواننده و یا …. را برای زنگ گوشی خود قرار داده اید اما حالا می خواهید کلیپ تصویری همان موزیک مورد علاقتان را برای زنگ خور گوشی انتخاب کنید . آیا این کار شدنی است ؟؟؟

بله ! باید بگوییم که توسط نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم شما به راحتی می توانید انواع کلیپ های تصویری ( البته فقط با فرمت MP4 و 3GP ) را به عنوان زنگ گوشی خود قرار دهید و زنگ خور گوشی خود را کاملا متحول کنید . نام این نرم افزار فوق العاده Video Tone Buddy می باشد که عملکرد آن را در تصویر بالا می بینید . البته ناگفته نماند این امکان به طور پیش فرض برای تعدادی از گوشی های نوکیا و سونی اریکسون طراحی شده است . اما قصد ما از معرفی این نرم افزار و استفاده از آن برای دوستانی است که گوشی آن ها علی رغم جدید بودن این امکان را دارا نمی باشد ( مانند گوشی I8910 که دارای سیستم عامل s60v5 ) هم می باشد . خوشبختانه نرم افزار ساین عمومی شده است و بر روی تمام گوشی های s60v3 و s60v5  قابلیت نصب دارد . همچنین نسخه ای که سایت موبایل ها دات کام در اختیار شما قرار می دهد نسخه نهایی و کاملا کرک شده است .  فکر نمی کنیم احتیاج به توضیحات دیگر باشد . برای دانلود این نرم افزار فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود نرم افزار Video Tone Buddy با حجم 663 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :