نرم افزاري كه امروز قصد معرفي آن را داريم نرم افزاري مخصوص گوشي هاي داراي سيستم عامل سيمبيان سري 60 است كه شما را قادر مي سازد تا تلفن همراه خود را مجهز به موزيك انتظار تا هنگام برقراري موفقيت آميز تماس كنيد .

نرم افزار پخش موزیک انتظار برای گوشیهای سیمبیان سری 60 - موبایل ها دات کام

پس از نصب نرم افزار و ورود به آن ، مي توانيد يك موزيك دلخواه انتخاب كنيد .
حال هنگامي كه قصد داريد تا شماره اي بگيريد ديگر لازم نيست گوشي را نزديك گوش خود نگاه داريد تا بفهميد چه موقع تلفن مقصد زنگ مي خورد . اينبار نرم افزار ، بلافاصله پس از زدن دكمه call موزيك مورد نظر شما را با صداي كم پخش مي كند سپس بعد از برقراري موفقيت آميز تماس و به صدا در آمدن اولين زنگ ، صداي موزيك بيشتر شده و از اسپيكر پخش مي شود تا مطمئن شويد تلفن مقصد مورد نظر در حال زنگ خوردن است ، حال مي توانيد تا وقتي كه طرف مقابل تلفن خود را بردارد به موزيك انتظار گوش دهيد و لذت ببريد .
بلافاصله پس از برداشتن تلفن توسط طرف مقابل ، موزيك قطع شده و مي توانيد با وي صحبت كنيد .

لذا ديگر لازم نيست تا گوشي را نزديك گوش خود بگذاريد تا ببينيد طرف مقابل چه موقع تلفن را بر مي دارد .
مي توانيد با خيالي آسوده شماره دوستتان را بگيريد و مثلا در حالي كه تلفن همراه خود را بر روي ميز كار خود قرار داده ايد و به يك موزيك انتخابي گوش مي كنيد منتظر بمانيد تا ارتباط برقرار شود .

دانلود نرم افزار Ring out tone 1.5

پسورد : www.mobileha.com

حجم : 233 كيلوبايت

» پس از نصب نرم افزار و تنظيمات مربوطه ، نرم افزار هر بار به صورت اتوماتيك و مخفي ، پس از روشن شدن تلفن همراه فعال مي گردد . لذا نيازي به اجراي دستي آن توسط شما نيست .
همچنين قادريد تا براي افراد خاصي موزيك انتظار متفاوتي را در نظر بگيريد و يا براي برخي افراد موزيك انتظار را غير فعال سازيد

برچسب ها :