مدیریت : ابتدا بگذارید توضیحی بدهیم در مورد گله دوستان از اینکه چرا سایت موبایل ها جدیدا دیر به دیر آپدیت می شود . دوستان اگر دقت کنید سایت موبایل ها از زمان شروع فعالیتش به صورت حرفه ای کار می کرد . این جمله به چه معنی است ؟؟

یعنی سایت موبایل ها مثل سایت های دیگر موبایل و فروم های ایرانی هر برنامه و به کل هر پدیده جدیدی را معرفی نمی کند بلکه سایت موبایل ها همیشه قصد دارد نرم افزارهای تاپ و کاربردی و صد البته تست شده توسط خودمان را معرفی کند . قرار نیست هر تم و یا هر نرم افزاری که تولید می شود سریعا بر روی سایت قرار بگیرد ! پس اگر دیدید سایت چند روزی آپدیت نشده است مطمئن باشید نرم افزار یا بازی یا تم جدید معرفی نشده و یا از دید ما قابل معرفی نبوده است .چون ما همیشه سعی کردیم روال سایت از حالت عادی و کسل کننده وب سایت های دیگر موبایل که همه نوع نرم افزار و بازی و تم معرفی می کنند آن هم فقط برای بالا بردن بازدید سایت خوددداری کنیم .ما حرفه ای کار می کردیم و حرفه ای هم کار خواهیم کرد ..بعضی از دوستان به ما ایمیل می زنند و یا در قسمت نظرات لینک نسخه جدید و آپدیت جدیدی از یک برنامه که قبلا در سایت معرفی شده است را می دهند و می گویند نسخه جدید تولید شده است . دوستان ما تمام پیغام ها و ایمیل های شما را می خوانیم اما وقتی می بینیم در نسخه جدید یک نرم افزار امکانات خاصی مشاهده نشده است و با همان نسخه های قدیمی کار دوستان به راحتی راه می افتد چه دلیلی دارد که نسخه های جدید را معرفی کنیم ؟؟تجربه ثابت کرد کرده است همیشه نسخه های جدید نرم افزار های موبایل به دلیل بد کرک شدن اکثرا با مشکل روبرو هستندما تمام نسخه های جدید نرم افزارهای تولیدی را خودمان تست و آزمایش می کنیم و در صورتی که قابلیت های جالبی به نرم افزار مد نظر اضافه شده باشد و همچنین به خوبی کرک شده باشد مطمئن باشید سریعا بر روی سایت قرار می دهیمنسخه جدید نرم افزار Nimbuzz هم منتشر شده که دوستان می توانند با مراجعه به سایت اختصاصی این برنامه آن را دانلود کنند و یک بار معرفی این نرم افزار در وب سایت موبایل ها دات کام کافی بوده است و دوستان می توانند آپدیت های جدید این نرم افزار فوق العاده را در سایت آن دنبال کنند .———————————————————–

امروز قصد داریم نرم افزاری ساده اما واقعا کاربردی را به دوستان و علاقه مندان سایت موبایل ها دات کام تقدیم کنیم . شاید شما هم به تعداد دفعات زیاد در روز و یا در ماه از Gprs گوشی خود برای آنلاین شدن در یاهو و یا سرورهای دیگر استفاده می کنید و دوست دارید بدانید در پایان هر روز و یا هر ماه و چه مقدار از Gprs خود استفاده کرده اید و ریسیو داشته اید تا بتوانید هزینه های خود را برآورد کنید .

Data Quota این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد . توسط این نرم افزار می توانید کم هزینه ترین مرورگر ( به نظر ما کم هزینه ترین Opera mini می باشد ) کم هزینه ترین مسنجر موبایل ( به نظر ما کم هزینه ترین مسنجر sh messenger می باشد ) و پر مصرف ترین و پر هزینه ترین نرم افزارهایی که به مقدار زیاد از Gprs گوشی شما استفاده می کنند را پیدا کنید .

کافیست به مقدار Send و Receive اینترنت Gprs گوشی خود در این نرم افزار دقت کنید تا ببینید هر نرم افزار چه مقدار از Gprs گوشی شما استفاده می کند تا بتوانید هزینه های Gprs خود را برآورد کنید .

برای پاک کردن اطلاعات و صفر کردن مقدار Send و Receive هم از مسیر زیر اقدام کنید .

Tools - Log - Packet data - Options - Clear counters

این نرم افزار قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های S60v3 و S60v5 را داراست که می توانید آن را با حجم فقط 22 کیلوبایت از ادامه مطلب دانلود نمایید .

دانلود نرم افزار Data Quota 1.33 برای گوشی های s60v3 و S60v5 با حجم 22 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :