نام این نرم افزار فوق العاده voxtrack و محصولی از شرکت قدرتمند و معروف Psiloc است که قبلا با یک تم در اینجا و نرم افزار دیگری از این که شرکت که در اینجا معرفی شده بود آشنا شده اید . توسط Psiloc voxtrack شما می توانید مکالمات ورودی و خروجی خود را به طور کامل و بی هیچ کم و کاستی آن هم با فرمت mp3 و با کیفیت واقعا بالا ضبط نمایید . سایت موبایل ها دات کام این نرم افزار پولی را با آخرین نسخه و به صورت کاملا کرک شده و سالم  در اختیار شما قرار می دهد . توجه داشته باشید که نرم افزار برای نصب احتیاج به ساین دارد . تمامی مکالمات شما پس از ضبط در مموری کارت و در پوشه voxtarck ذخیره می شود که این هم یکی از ویژگی های خوب این برنامه است . چون اکثر نرم افزار ها پس از ضبط فایل ها را در خود نگه داری می کنند .  Psiloc voxtrack  قابل نصب بر روی تمامی گوشی های s60v3 و s60v5 می باشدو جزو محدود نرم افزارهایی است که مکالمات شما را بدون بیب  و آن هم با پسوند  mp3 ضبط می نماید که شما به راحتی  می توانید مکالمات ضبط شده خودتان را در کامپیوتر هم گوشی کنید . ( اکثر نرم افزارهای ضبط مکالمات در هنگام ضبط مکالمه نوعی بوق یا به اصطلاح بیب می زنند که واقعا صدای آزاردهنده ای است همچنین طرف مقابل شما با شنیدن این بوق متوجه می شود  که شما در حال ضبط مکالمه هستید که کمی ناخوشایند است ) .

همان طور که گفته شد Psiloc voxtrack مکالمات شما را بدون بیب ضبط می نماید اما زدن و یا نزدن بیب در حین ضبط مکالمات ارتباط مستقیم با مدل گوشی شما دارد . پس اگر بعد از نصب این نرم افزار متوجه شدید که مکالماتتان همچنان با بیب ضبط می شوند بدانبد که مشکل از نرم افزار نیست . اما موبایل دات کام قصد دارد روشی را به شما معرفی کند که برای همیشه از شر این بیب آزاردهنده در تمام نرم افزار ضبط مکالمه راحت شوید . پس از استفاده از روش ما کافیست یکی از نرم افزارهای ضبط مکالمه ( که پیشنهاد ما همین نرم افزار voxtrack است ) را بر روی گوشی خود نصب نمایید و از ضبط مکالمات بدون بیب لذت ببرید . برای خواندن ادامه توضیحات به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

برای ضبط مکالمات بدون بوق و خلاصی همیشگی از شر این بوق آزاردهنده به ترتیب زیر عمل نمایید .

1- ابتدا باید نرم افزار rom patcher را از اینجا دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب نمایید . ( برای نصب نباز به ساین دارد )

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

2 – فایل مطابق با مدل گوشی خود را انتخاب کرده و دانلود نمایید  .(  حجم هر فایل کمتر از 1 کیلوبایت می باشد ! )

nokia n78

nokia n79

nokia 5320

nokia 5630

nokia 5700

nokia 5800

nokia 6120

nokia 6220

nokia e51

nokia e52

nokia e63

nokia e66

nokia e72

nokia n73

nokia n82

nokia n85

nokia n86

nokia n95

nokia n96

nokia n97

پسورد تمامی فایل ها : www.mobileha.com
حال نرم افزار rom patcher را که در بالا دانلود کردید را بر روی گوشی خود نصب نمایید . پس از نصب نرم افزار به مموری کارت خود رفته می بینید که پوشه ای با حروف بزرگ و با نام PATCHES ساخته شده است . در صورتی که این پوشه ساخته نشده بود خودتان به صورتی دستی این پوشه را با همین نام و با حروف بزرگ یعنی به صورت  PATCHES بسازید .

حالا فایلی را که از بالا مطابق با مدل مدل گوشی خود دانلود کردید را از حالت فشرده خارج ساخته یک فایل با نام  remove record tone  و با پسوند RMP به دست می آید . حال این فایل را به پوشه PATCHES که در مموری کارت بود انتقال دهید . کار تمام است . حالا به نرم افزار rom patcher رفته و جوی استیک گوشی را برای انتخاب فشار دهید . می بینید که پچ به رنگ سبز در می آید . تبریک می گوییم . از این پس تمام مکالمات شما بدون صدای بیب ضبط خواهد شد . برای اینکه این پچ در هر بار روشن و خاموش شدن گوشی فعال شود در نرم افزار rom patcher از منوی option گزینه Add to auto را انتخاب نمایید .

برای دانلود نرم افزار Voxtrack هم از لینک زیر استفاده نمایید .

دانلود نرم افزار Voxtrack با حجم 436 کیلوبایت برای گوشی های s60v3  و S60v5 ( فایل کرک یعنی فایل شماره 2 موجود در فایل دانلود برای نصب احتیاج به ساین دارد )

پس از دانلود فایل بالا آن را از حالت فشرده خارج کرده . سپس ابتدا نرم افزار شماره 1 و بعد نرم افزار شماره 2 که فایل کرک برنامه voxtrack هست را نصب نمایید .

توجه داشته باشید که هر دو فایل شماره 1 و شماره 2 را باید در مموری داخلی گوشی نصب نمایید .

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com


برچسب ها :