دنياي موبايل و نرم افزارهاي آن آن قدر پيشرفت كرده است كه روز به روز شاهد نرم افزارهايي جديد تر و جالب ترهستيم كه هر يك از آن ها شبيه سازي شده ار نرم افزارهاي كامپيبوتري هستند .

احتمالا تا به حال دلتان خواسته عكس هايي كه توسط دوربين گوشي خود مي گيريد يا عكس هايي كه در گالري خود داريد را به صورت slide show ببينيد . slide show   حالتي است كه عكس ها به صورت سري و پشت سر هم به صورت تمام صفحه و full screen   به طور خودكار از آغاز شروع به نمايش مي كنند و تا آخرين عكس اين نمايش ادامه دارد . فاصله زماني مشاهده عكس و فاصله رفتن به عكس بعدي و مشاهده آن نيز زماني دلخواه است كه توسط شما تعيين مي شود . اما همان طور كه خودتان مي دانيد تمامي اين قابليت ها در نسخه هاي نرم افزارهاي كامپيوتري مانند ACD SEE و نرم افزار هاي مشابه موجود است . اما جاي ناراحتي نيست . چون سايت موبايل ها دات كام امروز نسخه موبايلي از اين نرم افزار را براي گوشي هاي سري 60 ويرايش سوم براي شما آماده كرده است . كافي است اين نرم افزار فوق العاده را بر روي گوشي خود نصب كنيد خود نرم افزار تمامي عكس هاي شما را شناسايي كرده و با زدن دكمه start slide show عكس هاي شما ازآغاز تا پايان با افكت هاي زيبا و به صورت تمام صفحه شروع به نمايش مي كند .

نمایش تصاویر به صورت اسلاید شو همراه با افکت با Resco Photo Viewer

متاسفانه عكس گرفتن از افكت هاي نمايش مقدور نبود اما پيشنهاد مي كنيم خودتان اقدام به نصب اين نرم افزار فوق العاده كنيد و تمام جزئيات آن را مشاهده كنيد .

نكته مهم اينكه اين نرم افزار نياز به رجيستر و سريال نامبر دارد كه براي دريافت اين كد و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه كنيد .

دانلود Resco Photo Viewer 4.50

پسورد : www.mobileha.com

» حجم : 249 كيلوبايت

» براي رجيستر كردن اين نرم افزار از دو كد زير استفاده كنيد:

 

111111111111234 :imei number

57784 : code

برچسب ها :