امروز قصد داریم بهترین و کاملترین و بی عیب ترین نرم افزار موجود برای پیش بینی وضعیت  آب و هوای جهان را به شما معرفی می کنیم . این نرم افزار که مخصوص گوشی های سیمبیان ورژن 3 و ورژن 5  است  در نوع خود بی نظیرترین  می باشد .  Spb weather محصولی از شرکت قدرتمند spb می باشد که دوستانی که از سیستم عامل ویندوز موبایل و گوشی های پاکت پی سی استفاده می کنند کاملا با این شرکت قدرتمند و نرم افزارهای فوق العاده اش آشنا هستند .  این نرم افزار که توسط  انواع اتصالات اینترنت موبایل  از جمله gprs و wirless و ….  کار می کند می تواند  آب و هوای امروز و 5 روز آینده را برای شما به دقیق ترین شکل پیش بینی کند .   ویژگی جالب این نرم افزار  فوق العاده  امکان پیش بینی آب و هوای شهر تهران و اکثر شهرها و حتی شهرستان های کوچک ایران است . پس طبق این گفته می فهمید که با یک نرم افزار ساده و بی استفاده روبرو نیستید .

از دیگر امکانات این برنامه می توان به پیش بینی فشار هوا  میزان رطوبت  و باد در شب و روز در 5 روز  آینده برای تمام شهرها و کشورهای دنیا  اشاره کرد .  همچنین اگر از گوشی های Gps دار استفاده می کنید توسط این نرم افزار می توانید موقعیت شهرستان و محل زندگی خود را بیاید . همچنین اگر از گوشی های لمسی s60v5 مانند گوشی های 5800 استفاده می کنید می توانید از امکانات لمسی این نرم افزار  مانند چرخش کره زمین  با استفاده از انگشت  خود  برای پیدا کردن محل سکونتتان استفاده کنید .

از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به گرافیک و ظاهر فانتزی و جذاب آن اشاره کرد . محیط کاری نرم افزار واقعا زیبا و به همراه انیمیشن ها و افکت های زیباست . ویژگی جالب دیگر این نرم افزار امکان پیش بینی وضعیت آب و هوای نقاط دلخواه شما بر روی صفحه اصلی گوشی می باشد .

برای دانلود ابن نرم افزار با حجم 4 مگابایت به ادامه مطلب مراجعه کنبد . ناگفته نماند برای نصب این نرم افزار باید این نرم  افزار را ساین نمایید یا گوشی شما هک شده باشد یا از فریمورهای کوک شده استفاده کنید .

 دانلود Spb weather با حجم 4 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com



برچسب ها :