با ورود گوشی های جدید که هر یک قابلیت های زیادی از جمله فیلم برداری و عکس برداری را دارا هستند شاید شما هم احساس کردید که امنیت اطلاعات مهم شده است . حتما برای شما پیش آمده که خواسته باشید فیلم یا عکسی را که توسط دوربین گوشی خود گرفته اید یا در درون گوشی خود دارید را از دسترس افرادی به غیر از خود که از گوشی شما استفاده می کنند حالا به هر دلیلی دورنگاه دارید .

media-safe-s60v3-mobileha.gif

نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم یکی از بهترین و با قابلیت ترین نرم افزار ها در این زمینه است با استفاده از نرم افزار Media Safe قادريد بر روی تمام عکس ها و فیلم ها و به طور کل بر روی تمام محتویات Ram و گوشی خود قفل بگذارید یکی از بزرگترین مشکلات این گونه نرم افزارهای این است که فایل های شما پس از قفل گذاری همچنان درون Gallery باقی می مانند و اگر کسی اقدام به باز کردن این فایل ها کند از او رمزی خواسته می شود که به نظر می رسد این حالت چندان خوشایند به نظر نمی رسد . چون موجب کنجکاوی او می شود که این حالت خیلی زیبا به نظر نمی رسد . اما یکی از قابلیت های بسیار عالی این نرم افزار که هم اکنون در اختیار شما قرار دادیم این هست که فایل مورد نظر شما ( عکس یا فیلم یا …… ) پس از قفل گذاری توسط نرم افزار از درون گالری حذف می شود و تنها راه باز شدن و مشاهده این فایل ها از داخل خود نرم افزار هست که برای ورود به این نرم افزار هم پسوردی خواسته می شود که از قبل خود شما تعیین کرده اید .

پیشنهاد می کنم خودتان اقدام به نصب این نرم افزار کنید تا از قدرت فوق العاده و گرافیک و روال کار ساده آن لذت ببرید .


پس از نصب نرم افزار به هنگام ورود به آن پسوردی از شما خواسته می شود که این پسورد همان رمزی است که هر دفعه به هنگام ورود شما یا سایر افراد به این نرم افزار از شما پرسیده می شود و شما تنها در صورتی قادر به دیدن فایل هایتان هستید که پسورد را درست وارد کنید . از مشکلات بعدی و بزرگ این گونه نرم افزارها این بود که فایل های قفل گذاری شده توسط خود گوشی قادر به مشاهده نبود اما همان فایل توسط فایل منیجر ها به راحتی باز می شد . اما سازنده این نرم افزار قدرتمند انگار که قبل از ساخت این برنامه تمامی این مشکلات را بررسی کرده چون فایلی که توسط این نرم افزار قفل گذاری می شود به هیچ وجه و باز هم تاکید می کنم به هیچ وجه توسط هیچ نرم افزار تحت موبایل و تحت کامپیوتری ای قابل مشاهده نیست . پیشنهاد می کنم خودتان اقدام به نصب این نرم افزار کنید و از قابلیت های فوق العاده آن لذت ببرید . هم اکنون نسخه کرک شده از نرم افزار media safe در اختیار شماست . دانلود کنید و لذت ببرید .

دانلود Media safe 2.8

پسورد : www.mobileha.com

حجم : 265 كيلوبايت

توضیح : چون این نسخه از نرم افزار کرک شده است توسط هر عددی رجیستر می شود . ممکن است بلافاصله پس از رجیستر کردن همان طور که در عکس می بینید با پیغام don’t forget to register مواجه شوید . شما نسبت به این پیغام بی توجه باشد چون این نرم افزار توسط هر عددی که شما وارد می کنید به طور کامل رجیستر می شود .
نکته مهم : برای نصب این نرم افزار تاریخ گوشی خود را بر روی 1/1/2008 قرار دهید .
اخطار : در انتخاب پسورد خود دقت کنید چون در صورت فراموش کردن آن دیگر به هیچ وجه امکان دسترسی به فایل ها ی قفل گذاری شده ی خود را ندارید .

برچسب ها :