مقدمه : شاید دوستان گله کنند که چرا دیگر خیلی کم نرم افزارها و بازی های جاوا معرفی می کنیم . باید خدمت دوستان عرض کنیم که  اگر بخواهیم بی تعصب به یک واقعیت اشاره کنیم آن هم این است که دوران گوشی های سیستم عامل جاوا واقعا به سر رسیده حتی سیستم عامل سیمبیان هم با آمدن سیستم عامل های جدیدی مانند آندروید در حال از بین رفتن است . دنیای نرم افزارهم  دیگر همگی نسبت به جاوا کم لطف  شده اند و در هر سایت و هر جایی که برویم متوجه می شویم همه نگاه ها معطوف به سیستم عامل آندروید و سیمبیان و ویندوز موبایل است .اما باز هم برای اینکه کاربرای جاوا سایت را راضی نگه داریم قول می دهیم در چند روز آینده چند نرم افزار کاربردی و قوی جاوا معرفی کنیم تا جبران کم کاری ما در بخش جاوا باشد .

Batch Uninstaller که امروز قصد معرفی آن را داریم یک نرم افزار کاملا رایگان و کاربردی و بدون احتیاج به ساین از شرکت Thinkchange  و برای گوشی های S60v3 و S60v5 می باشد . توسط این نرم افزار شما می توانید برنامه های نصب شده و حتی تم های نصب شده بر روی گوشی خود را بدون استفاده از app manager گوشی پاک نمایید .  حتما می دانید که در کامپیوتر برای پاک کردن برنامه هایتان باید به بخش add/remove program بروید . در آن جا نام نرم افزار را انتخاب می کردید و با انتخاب گزینه remove برنامه به طور کامل پاک می شد . احتمالا در همان لحظه آرزو کردید که ای کاش میشد  برنامه های موبایل هم با همین محیط گرافیکی زیبا و ساده پاک کرد .

همان طور که در عکس ها می بینید ما امروز می خواهیم آرزوی شما را برآورده کنیم . توسط  Batch Uninstaller شما می توانید نرم افزارهای موبایل خود را در یک محیط گرافیکی و زیبا بدون دردسر و اتلاف وقت پاک نمایید . حتما با خود می گویید خوب app manager خود گوشی هم همین کار را انجام می دهد دیگر چه نیازی به نصب یک نرم افزار جاداگانه است . اگر با app manager گوشی کار کرده باشید متوجه شده اید که واقعا گوشی در این قسمت کمی سنگین می شود و کند عمل می کند در صورتی که Batch Uninstaller یک محیط کاملا گرافیکی و زیبا وسریع را به شما تقدیم می کند . اما این قابلیت آن چنان مهم نیست . توسط Batch Uninstaller شما می توانید چند نرم افزار را با تیک زدن به صورت همزمان پاک نمایید . قابلیتی که این نرم افزار را نسبت به app manager خود گوشی برتری می دهد . کافیست هر چند تا نرم افزار که قصد پاک کردن آن ها را دارید توسط Batch Uninstaller انتخاب کنید . در عرض زمانی کوتاه نرم افزارهای انتخابی شما به طور کامل از گوشی شما پاک می شوند .

دانلود نرم افزار Batch Uninstaller 2.0 با حجم 49 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

نحوه استفاده از برنامه : پس از انتخاب نرم افزار یا نرم افزارهایتان برای پاک شدن از منوی options گزینه Delete select را انتخاب نمایید .

برای بهبود عملکرد برنامه پیشنهاد می کنیم آن را بر روی مموری داخلی گوشی یعنی phone memory نصب نمایید .

برچسب ها :