بي شك شما نيز در زندگي روزمره به كلمات انگليسي زيادي برخورد مي كنيد كه معني فارسي آن را نمي دانيد و يا اينكه بخواهيد بدانيد كه معادل كلمه اي فارسي ، در زبان انگليسي چيست ؟

شايد ساده ترين راه استفاده از كتابهاي ديكشنري باشد .
اما هميشه ساده ترين راه بهترين راه نيست !
بي شك شما نمي توانيد هميشه كتابهاي حجم ديكشنري را به همراه خود داشته و از آنها استفاده كنيد … ضمن آنكه معمولا پيدا كردن يك لغت در يك كتاب ديكشنري دقيقه هاي زيادي طول خواهد كشيد .
اما تلفن همراهتان كه هميشه با شماست !
اينبار قصد معرفي نرم افزاري را براي تلفنهاي همراه داريم كه شما را قادر مي سازد تا در كوتاه ترين زمان ، اقدام به معني كلمات انگليسي به فارسي (يا بالعكس) نماييد .
از آنجايي كه اين نرم افزار جاوا مي باشد ، لذا در اكثر گوشيها قابل نصب و اجراست ، حتي گوشيهايي كه از زبان فارسي پشتيباني نمي كنند …

 

ديكشنري جاوا موبايل - mobileha.com

با استفاده از اين ديكشنري جاوا ، مي توانيد معاني كلمات فارسي و يا انگليسي خود را به يكديگر ، در كمتر از 1 ثانيه بيابيد .

 

براي استفاده از ديكشنري پس از دانلود لازم است تا فايل را از حالت فشرده خارج سازيد . سپس كافي است فايل با پسوند jar را به گوشي خود منتقل كرده و از آن استفاده كنيد . دقت داشته باشيد ديكشنري فارسي به انگليسي و انگليسي به فارسي هر كدام به صورت جداگانه هستند كه در ادامه مي توانيد آنها را دانلود كنيد .

»» دانلود ديكشنري انگليسي به فارسي
حجم : 2.23 مگابايت

»» دانلود ديكشنري فارسي به انگليسي
حجم : 1.45 مگابايت

كلمه عبور : www.mobileha.com

برچسب ها :