بازی فوق العاده فوق العاده زیبای BrothersInArms3D بازی ای است که امروز قصد معرفی آن را داریم . آیا تا به حال بازی های کامپیوتری مانند   call of duty و یا مدال افتخار و بازی هایی از این سبک را دیده اید ؟؟؟ بازی هایی که معروف به اکشن هستند . نسخه های کامپیوتری از این سبک بازی یعنی سبک اکشن کم نیستند همان طور که ما معروف ترین هایشان را مثال زدیم اما آیا تا به حال بازی اکشنی با همان حال و هوای بازی هایی  مانند مدال افتخار اما این بار برای موبایل  و با همان گرافیک و محیط را دیده اید  ؟؟؟؟؟؟؟

brotherin-arms1.JPG

BrothersInArms بازی ای است که پس از نصب آن می فهمید که واقعا با پیشرفت دنیای نرم افزار موبایل ها هم دست کمی از کامپیوتر ندارند . چه بسا خیلی از کارهایی که با کامپیوتر انجام می دادیم را  هم این روزها می توان توسط نرم افزارهای موبایل و در خود گوشی بدون کوچکترین دخالت کامپیوتر ها انجام داد . پس از نصب بازی از دیدن بازی و گرافیک آن شگفت زده می شوید . این بازی محصولی از شرکت gameloft  است که بازی هایش در دنیا بی نظیر است و از مشهوریت بسیار بالایی برخوردار است . بیشتر از این شما را معطل نمی گذاربم . توصیه و پیشنهاد ما فقط این است که این بازی  فوق العاده هیجانی را از دست ندهید .

ناگفته نماند که این بازی به علت  گرافیک بالایی که دارد بر روی گوشی 3250 به خاطر پایین بودن cpu  و گرافیک قابل اجرا نیست .

دانلود بازی BrothersInArms3D با حجم 1.55 مگابایت

برای نصب تاریخ گوشی خود را بر روی تاریخ میلادی روز قرار دهید . ( تاریخ امروز 2008/7/2 )

  پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :