هميشه و در هر كجا وجود محدوديت در هر امري و در هر وسيله اي براي آدم آزار دهنده بوده وهست . اين جمله را با يك مثال براي شما توضيح مي دهيم و بعد از آن موضوع پست امروز سايت موبايل ها دات كام را هم متوجه مي شويد . بي شك تا به حال به پسوند هاي صوتي و تصويري زيادي در كامپيوتر برخورده ايد . پسوندهاي صوتي و تصويري اي كه هر يك ممكن است توسط نرم افزار كامپيوتري خاصي اجرا شود . مثلا پسوند dvd در ابتدا تنها توسط نرم افزار power dvd  قابل اجرا بود . در كامپيوتر پسوندهاي صوتي همانند موبايل تقريبا به راحتي توسط يك نرم افزار قابل اجراست . مثلا شما با نصب نرم افزار Jet audio در كامپيوتر تقريبا مي توانيد همه پسوند هاي صوتي را اجرا كنيد . اما براي پسوندهاي تصويري خاص بايد نرم افزارهاي خاص را هم استفاده كنيد . خوب تا اينجاي كار مشكلي نيست چون نرم افزارهاي اجراي هر پسوند تصويري براي كامپيوتربه وفور يافت مي شود . اما آيا تا به حال در موبايل خود به محدوديت اجراي فايل هاي تصويري برخورده ايد ؟؟؟؟

core-player.gif

 

 شما در موبايل تنها قادر به اجراي پسوند هاي 3gp و mp4 هستيد . پسوندهايي كه از كيفيت تصوير و صداي بسيار پاييني برخوردارند و تصاوير بيشتر به صورت شطرنجي ديده مي شود . مشكل ديگر هم اينكه اگر شما بخواهيد تنها به اين پسوندها  بسنده كنيد اگر بخواهيد فايل تصويري دلخواه خود كه در كامپيوتر وجود دارد را مثلا با پسوند mpeg بر روي گوشي خود بريزيد بايد آن را توسط نرم افزارهاي مبدل ابتدا به پسوندهاي 3gp يا mp4 تبديل كنيد و سپس بر روي گوشي خود بريزيد تا قابل خواندن باشد كه بعد از تبديل هم ممكن است با مشكل هماهنگ نبودن صدا و تصوير رويرو شويد . اما امروز سايت موبايل ها دات كام مي خواهد نرم افزاري را به شما معرفي كند كه قادر به خواندن تمامي پسوندهاي تصويري و صوتي كامپيوتري ( به غير از پسوند wmv ) در موبايل است . بله درست خوانديد تمامي پسوندهاي تصويري به جز پسوند wmv را مي توانيد در موبايل خود با همان كيفيت تصوير كامپيوتر ببينيد . كافيست اين نرم افزار كه نام آن core player است  را روي گوشي خود  نصب كرده و سپس فايل تصويري اي را از كامپيوتر مستقيم به رم گوشي خود انتقال داده  و وارد نرم افزار core player شويد و آدرس آن فايل را به نرم افزار داده تا با كمال ناباوري ببينيد كه فايل تصويري شما كه مثلا پسوند avi – mpeg و …. را دارد شروع به پخش مي كند . صادقانه بگوييم كه بهتر از اين نرم افزار وجود ندارد .سايت موبايل ها دات كام نسخه هاي s60  و s603rd  از اين نرم افزار را به صورت كامل و كرك شده در اختيار شما قرار داده است .  اين نرم افزار قادر به اجراي فايل هاي صوتي و تصويري با پسوند هاي زير است .

Audio Formats  : MP3, MP2, AAC, MKA, WMA, Midi*, WAV, OGG, Speex, WAVPACK, TTA, FLAC, MPC, AMR, ADPCM, ALaw, MuLaw, G.729

Video Formats  : H.264 (AVC), MKV, MPEG-1, MPEG-4 part 2 (ASP), DivX, XviD, Theora*, Dirac*, MJPEG, MSVIDEO1

نسخه هاي سري 60 ( s60 )  و سري 60 ويرايش سوم ( s603rd)  از اين نرم افزار هم اكنون براي دانلود در اختيار شماست . براي دانلود به ادامه مطلب مراجعه كنيد .

  دانلود نسخه s60  با حجم 1.51 مگابايت

  دانلود نسخه s603rd  با حجم 1.53 مگابايت ( براي نصب بايد تاريخ گوشي خود را بر روي 2007/12/25 قرار دهيد )

 پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

  هر دو نسخه s60  و s603rd  كرك شده اند .

 

برچسب ها :