نیازی به باز و بسته کردن و مالیدن چشمانتان نیست . شما خواب نیستید . عنوان مطلب را کاملا درست خواندید . دیگر نه نیازی به سایت پولی و مسخره Symbian Signed هست و نه نیازی به سایت opda  و اینگونه سایت های چینی پر دردسر . تا موقعی که موبایل ها با شماست شما به هیچ سایت دیگه ای نیاز ندارید . برای اولین بار در بین تمام سایت های فارسی زبان این افتخار را داریم که برای چندمین بار و این بار برای همیشه شما را از شر این ساین پر دردسر و نرم افزارهایی که برای نصب شدن نیاز به ساین شدن دارند خلاص کنیم . باور نمی کنید ؟؟؟ پس با ما همراه باشید . نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم تنها چند کیلوبایت حجم دارد اما شما را از شر چندها کیلو سنگینی و عذاب و دردسر ساین و ساین کردن خلاص می کند . بگذارید کمی از تاریخچه ساین بگوییم . از چند سال پیش و با تولید گوشی های جدید نوکیا امنیت این گوشی ها بالا رفت طوری که برای نصب بعضی از نرم افزارها که در آن موقع شمار آن ها از تعداد انگشتان 2 دست هم کمتر بود نیاز به ساین کردن نرم افزار داشتیم .  برای ساین کردن شما به دو فایل cer و key نیاز دارید که که این دو فایل 1 کیلوبایتی باید با توجه به شماره سریال گوشی شما ساخته شود و بعد از ساخته شدن هم فقط برای گوشی شما قابل استفاده است . در آن زمان تنها سایتی که این دو فایل را ارائه میداد سایت Symbian Signed بود که برای عضویت در آن باید از هفت خان رستم رد می شدید تازه اگر آخر کار به در بسته بر نمی خوردید . بعد از مدتی این سایت به 7 خان رستم خود 7 در بسته دیگر هم اضافه کرد و تمام امکانات سایت از جمله همین دریافت فایلcer  و key پولی شد !!!

بعد از آن کم کم به تعداد نرم افزارهایی که برای نصب نیاز به ساین کردن داشتند اضافه شد تا کم کم سایت چینی opda به منظور کمک به تمام مردم دنیا به طور رایگان  فایل cer و key ارائه میداد . البته این سایت در ابتدا فقط به زبان چینی بود که ما ایرانی ها و خیلی کشورهای دیگر دنیا رو با مشکل مواجه می کرد اما چندی بعد  قسمت انگلیسی سایت هم راه اندازی شد . حالا تصور کنید یک سایت برای دریافت فایل cer و key  و یک کره زمین خواستار فایل cer و key  . خودتان می توانبد انواع مشکلات احتمالی و پیش آمده را حدس بزنید . این سایت خوب تا به امروز هم فایل cer  و key را ارائه میدهد اما دو مشکل بزرگ وجود دارد و آن اینکه برای دریافت  فایل cer و key شما احتیاج به ثبت نام در این سایت دارید و مشکل دیگر اینکه فایل شما پس از درخواست و با توجه به ترافیک سایت و افراد در انتظار  از 24 ساعت الی 1 هفته بعد آماده می شود که این واقعا عذاب آور است . شما باید دائما به این سایت و اینترنت مراجعه نمایید تا بالاخره یک بار ببینید که فایل شما آماده شده است اما برای ما ایرانی ها که اکثرا از اینترنت های هزینه بالا و سرعت پایین استفاده می کنیم دردسر ساز است. حال میرسیم به معرفی نرم افزار طلایی خودمان و اینکه اگر یک جستجو کوچک در اینترنت داشته باشید متوجه میشوید که این نرم افزار شاید در خیلی از سایت های دیگر خارجی و ایرانی معرفی شده باشد اما قسمت جالب اینجاست که این نرم افزار برای نصب شدن خوش احتیاج به ساین کردن دارد که عملا بی استفاده خواهد بود . تنها نسخه چینی این نرم افزار بدون نیاز به ساین کردن نصب می شود که آن هم مشکلات خاص خودش را دارد . اما ……..  اما سایت موبایل ها دات کام بار دیگر قصد دارد بهترین ها و کمیاب ترین ها را به شما تقدیم کند . ما نسخه انگلیسی و بدون نیاز به ساین کردن از این نرم افزار را به شما هدیه می دهیم . ( این نسخه از نرم افزار را خودم به شخصه بر روی چند گوشی بدون دردسر نصب کردم و فایل cer و key این گوشی ها را در کمتر از 10 ثانیه دریافت نمودم . ) . این نرم افزار برای دریافت فایل cer و key گوشی شما برای چند ثانیه از اینترنت گوشی شما استفاده می کند و به سرور سایت خود کانکت می شود و فایل cer و key گوشی شما را درون مموری کارت شما ذخیره می کند . ( این نرم افزار برای اتصال به اینترنت در گوشی می تواند از هر نوع اتصالی از جمله gprs و wirless  و …. استفاده کند .اگر از gprs سیم کارت ایرانسل استفاده می کنید هیچ نگرانی ای بابت هزینه اتصال این نرم افزار به gprs نداشته باشید . هزینه استفده این نرم افزار از gprs ایرانسل کمتر از 1 تک تومانی است !!! کافیست فایلی که در ادامه مطلب گذاشته شده است را دانلود نمایید و بدون هیچ گونه ساین کردن بر روی گوشی خود نصب نمایید . حال نرم افزاری با نام Loader در قسمت Application گوشی شما اضافه شده است.

کافیست نرم افزار را اجرا کرده به قسمت  Settings رفته و بعد از آن continue را انتخاب کنید حال در قسمت اول یعنیAcces points نوع اتصال اینترنت خود را مشخص کنید و در قسمت شماره 2 مکان ذخیره فایل های cer وkey را انتخاب کنید . ( که بهتر است مموری کارت را انتخاب کنید ) . حالا Back را زده و به قسمت Signature بروید حال continue را انتخاب کنید حالا با 4 قسمت روبرو می شوید که ما با قسمت 1 و 2 و 3 هیچ کاری نداریم . حالا قسمت شماره 4 یعنی Certificate password  را انتخاب می کنید و در قسمت خالی 0000 ( چهار تا صفر ) وارد می کنید و ok را انتخاب می کنید .  حال به قسمت اول یعنی قسمت 1 که به طور پیش فرض clicks انتخاب شده است می رویم و همان طور که روی آن نوشته شده است Clicks آن را انتخاب می کنیم .  6 تا 7 ثانیه تامل کنید تا فایل های cer و key شما توسط نرم افزار از سرور سایت نرم افزار دانلود شود . حال نرم افزار محلی را برای ذخیره فایل های cer و key از شما می خواهد . مموری کارت خود را انتخاب کنید و تمام ….

حالا به file manager گوشی خود رفته و به مموری کارت بروید پوشه ای با نام Mycert ساخته شده است که پس از انتخاب این پوشه با چشمان حیرت زده به دو فایل Cer وkey گوشی خود بر می خورید .حالا این دو فایل را به کامپیوتر خود منتقل کنید در یک پوشه بر روی desktop کامپیوتر خود کپی کنید .

حالا حتما می پرسید چگونه نرم افزارهایی که برای نصب نباز به ساین شدن دارند را توسط این فایل ها ساین کنیم . نگران نباشید موبایل ها دات کام شما را تنها نمی گذارد و تا آخرین قدم همراه شماست .  شما باید از نرم افزارهای ساینر استفاده کنید که بهترین نرم افزار موجود برای ساین کردن برنامه ها نرم افزار  BINPDA SIGNSIS می باشد که این نرم افزار هم برای رفاه حال شما برای دانلود در ادامه مطلب گذاشته شده است . کافیست نرم افزار BINPDA SIGNSIS را از ادامه مطلب دانلود کنید . حالا این برنامه را هم به همان پوشه ای که بر روی Desktop کامپیوتر خود ساختید و فایل cer و key را در آن جا کپی کرده بودید کپی کنید . این نرم افزار احتیاجی به نصب ندارد و با دوبار کلیک بر روی آن اجرا می شود . حال همان طور که در عکس می بینید با 3 قسمت روبرو می شوید .

در قسمت Sis file می بایست آدرس  فایل اصلی نرم افزار خود ( نرم افزاری که قصد نصب کردن آن را دارید و احتیاج به ساین دارد ) را به نرم افزار بدهید .

در قسمت Cer file باید آدرس فایل cer خود را بدهید ( فایلی که در desktop کامپیوتر خود کپی کردید ) که معمولا خود برنامه فایل را پیدا می کند .

در قسمت key file باید آدرس فایل cer خود را بدهید ( فایلی که در desktop کامپیوتر خود کپی کردید ) که معمولا خود برنامه فایل را پیدا می کند .

و در قسمت آخر یعنی password for key file همان 0000 ( چهار تا صفر ) که خود برنامه انخاب کرده است را انتخاب کنید و کاری به این قسمت نداشته باشید .

حال بر روی Sign The SiS کلیک کنید تا فایل جدید نرم افزار شما پس از اعمال تغییرات ساخته شود . حال به پوشه ای که بر روی Desktop کامپیوتر شما وجود داشت مراجعه کنید فایلی هم نام با فایل اصلی نرم افزاری که برای نصب کردن احتیاج به ساین کردن داشت ساخته شده است با این تفاوت و نشانه که تماما با حروف بزرگ ساخته شده است و در انتهای آن عبارت SIGNED وجود دارد  . حال کافیست این فایل sis جدید را به گوشی خود انتقال دهید و آن را برای نصب انتخاب کنید و  با کمال تعجب ببینید که چه قدر راحت و بی دردسر شروع به install شدن می کند !!!!

توسط این فایل های cer و key حتی می توانید با روش های مختلف گوشی خود را هک کنید و برای همیشه از ساین کردن هم راحت شوید .

امیدوارم که از این آموزش لذت برده باشید . تیم موبایل ها دات کام همواره آماده شنیدن هرگونه انتقاد و سوال از طرف شماست . پس با ما همراه باشید .

دانلود نرم افزار Loader برای دریافت فایل Cer و Key

دانلود نرم افزار BINPDA SIGNSIS

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :