حتما تا به حال در وضعیت یا موقعیت خاصی قرار گرفته اید که دوست نداشته اید از فرد یا شماره خاصی اس ام اس دریافت کنید . اما فرد مورد نظر به طور مکرر برای شما sms می فرستد و اگر شما در این لحظه در جلسه یا مکان خاصی حضور داشته باشید قطعا به مشکل برخواهید خورد . و شاید هم در مواردی فردی مزاحم شماره گوشی شما را هدف گرفته باشد و به طور مکرر برای شما اس ام اس می فرستد . در این موقع واقعا حال شما تماشایی و چهره شما دیدنی است ! خوب باوضعیت پیش آمده چه می کنید ؟؟؟حتما تنها راه حل  خلاصی از فرد مزاحم را سایلنت یا خاموش کردن گوشی می دانید این طور نیست ؟؟ اما شما تا چه مدت می توانید گوشی خود را خاموش یا سایلنت نگه دارید ؟؟؟  لطفا صبر کنید  ! موبایل ها دات کام قصد دارد  راه حل جدید و دائمی را پیش روی شما بگذرد که در عین روشن بودن گوشی هیچ نوع Sms از فرد مزاحم یا فرد مورد نظرتان دریافت نکنید !

نرم افزار های خیلی زیادی برای اینکار ساخته شده است که این ادعا را دارند  که می توانند شما را از شر  اس ام اس های ناخواسته نجات بدهند . اما احتمالا پس از نصب همگی آن ها مشاهده نموده اید در عمل هرگز این کار را انجام نمی دهند و به عبارت دیگر نرم افزار اصلا کار نمی کند !  و هر موقع در اینترنت یا سایتی خاص به این گونه نرم افزارها بر می خورید با سابقه بد قبلی که از آن دیده اید از کنار آن ها عبور می کنید . اما صبر کنید . موبایل ها دات کام قصد دارد نرم افزاری فوق العاده و کاملا تست شده را در این زمینه به شما معرفی کند . نام این نرم افزار بی نظیر و واقعا کامل  Webgate Sms Spam Manager می باشد که  قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های S60v3 و S60v5 را داراست اما برای نصب احتیاج به ساین یا هک گوشی دارد .

این نرم افزار توسط سایت موبایل ها دات کام به طور کامل تست گردید و یکی از پیشنهادات سایت موبایل ها دات کام است . چرا می گوییم پیشنهاد ؟؟ :  اساس کار این برنامه به دو دلیل باعث فوق العاده و بی نظیر بودن آن شده است که به 2 مورد زیر می توان اشاره کرد .

1-  کافیست شماره فرد مورد نظر یا  افراد مزاحم را به این برنامه داده و دیگر هیچ اثری از اس ام اس های شماره مورد نظر بر روی گوشی خود پیدا نکنید  . پس از اینکه شما شماره مورد نظرتان را به برنامه دادید برنامه حتی اجازه ورود اس ام اس از شماره فرد مورد نظر را به گوشی  شما نمی دهد . این گفته ما را می توانید با یک آزمایش خیلی ساده خودتان انجام دهید . اگر دقت کرده باشید در هنگامی که کسی با شما تماس می گیرد یا به شما اس ام اس می دهد اگرگوشی شما در اطراف رادیو یا تلویزیون یا هر دستگاه دیگری باشد پارازیت امواج گوشی شما بر روی رادیو و تلویزیون تاثیر گذاشته و صدای ان هم از رادیو و تلویزیون قابل شنیدن هست . حالا شما برای تست عملکرد این نرم افزار به آن  شماره خودتان را بدهید . حالا توسط خط خودتان به شماره خودتان یک اس ام اس بفرستید ( فرقی نمی کند که Sms خالی باشد یا به همراه متن ) حالا گوشی خود را در جلوی یک رادیو یا تلویزیون که امواج موبایل روی آن تاثیر می گذارد و به اصطلاح پارازیت میندارد نگه دارید . می بینید که شما صدای پارازیت را شنیدید اما هیچ اثری از اس ام اس جدید  بر روی گوشی نیست !!!

2-  دلیل دوم که سایت موبایل ها دات کام این برنامه را پیشنهاد می دهد به این دلیل است که اگر با برنامه های دیگر کار کرده باشید حتما شما باید شماره فرد مورد نظر را برای برنامه به صورت دستی وارد کنید . اما در Webgate Sms Spam Manager شما می توانید به inbox گوشی خود مراجعه کنید و Sms ای را که از فرد مزاحم دریافت کرده اید به نرم افزار معرفی کنید . خود نرم افزار به طور اتوماتیک شماره فرد مورد نظر شما ( که اس ام اس وی را انتخاب کردید ) به لیست سیاه خود اضافه می کند تا دیگر هیچ اثری از Sms وی نبینید . کمی فکر کنید ! به نظر شما از این قابلیت نرم افزار می شود استفاده های دیگری هم کرد ؟؟؟ بله . این نرم افزار با این ویژگی خاص خود قادر است از ورود  تمام اس ام اس های تبلیغاتی که از شرکت های مختلف به گوشی شما ارسال می شود ( مانند اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول ) که بعضی مواقع واقعا اعصاب برای ادم  باقی نمی گذارد جلوگیری کند . کافیست آخرین اس ام اس تبلیغاتی ایرانسل یا همراه اول یا هر شرکت دیگر را به نرم افزار معرفی کنید تا در لیست سیاه خود قرار دهد . از این پس دیگر  هیچ اس ام اس تبلیغاتی ای مشاهده نخواهید کرد .

حالا حتما این سوال برای شما پیش می آید که  اگر خواستیم  زمانی اس ام اس های فرد مورد نظر را ببینیم آیا امکانش هست ؟؟؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالتان و آموزش کامل استفاده از برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

آموزش استفاده ازنرم افزار :

پس از نصب و اجرای نرم افزار همان طور که در تصویر زیر می بینید با محیطی این چنینی مواجه می شوید .  همان طور که می بینید محیط نرم افزار کاملا گرافیکی و دوست داشتنی است .



برای دادن شماره فرد مورد نظرتان به صورت دستی یا انتخاب از inbox ( برای اس ام اس های تبلیغاتی که در توضیحات اشاره شد ) همان طور که در تصویر زیر می بینید گزینه دوم یعنی  Black  List Rules را انتخاب کنید .

پس از انتخاب این گزینه به صفحه زیر وارد می شوید . همان طور که در تصویر می بینید پس از انتخاب گزینه منو در منوی جدید گزینه اول یعنی New را انتخاب کنید .

پس از انتخاب گزینه New با صفحه زیر مواجه می شوید . 3 گزینه می بینید . در این جا کار ما فقط با گزینه اول یعنی Telephone number است . آن را انتخاب کنید .

پس از انتخاب گزینه Telephone number وارد صفحه جدیدی می شوید . در اینجا اگر می خواهید شماره ای را به صورت دستی به برنامه معرفی کنید همانند تصویر زیر در قسمت Name نامی دلخواه مانند ( mozahem ) و در قسمت Number هم شماره فرد مزاحم را وارد کنید .

اما اگر قصد دارید شماره فرد مورد نظر را از Inbox یا دفترچه تلفن گوشی خود به نرم افزار بدهید در همین صفحه گزینه Options را انتخاب کنید با انتخاب گزینه Option   تصویر زیر را مشاهده می کنید  . با انتخاب گزینه اول یعنی Phonebook شما به دفترچه تلفن و شماره تلفن های موجود بر روی گوش خود هدایت می شوید که از آن جا می توانید شماره فرد یا افراد مورد نظر را به برنامه بدهید تا به لیست سیاه خود اضافه کنید و دیگر اس ام اس ای از این شماره ها دریافت ننمایید !.

اما با انتخاب گزینه دوم یعنی Inbox به محیط Inbox و اس ام اس های دریافتی گوشی خود منتقل می شوید که با انتخاب sms فرد مورد نظرتان آن شماره به طور اتوماتیک به نرم افزار افزوده می شود .

کار تمام است . حالا برای فعال کردن نرم افزار با ok کردن تمام تنظیمات به صفحه اول برنامه بروید . و گزینه اول یعنی Active mode را انتخاب نمایید .

حالا پس از انتخاب Active Mode در صفحه جدید مطابق شکل زیر گزینه آخر یعنی Block black lis rules را انتخاب نمایید تا شماره های انتخابی شما به لیست سیاه نرم افزار افزوده شود .

با انتخاب Ok و به از آن انتخاب گزینه Back به صفحه اصلی نرم افزار می روید . حالا گزینه Hide را انتخاب نمایید . از این پس شما به هیچ وجه هیچ اثری از اس ام اس فرد مورد نظرتان نمی بینید .

حالا به سوالی که احتمالا برایتان پیش خواهد آمد جواب می دهیم . اینکه اگر احتمالا خواستیم اس ام اس هایی که از ورودشان به گوشی جلوگیری کرده ایم را مشاهده نماییم چه باید کرد ؟؟ کافیست گزینه سوم نرم افزار یعنی Blocked log را انتخاب نمایید .

تمامی اس ام اس های ارسالی فرد مورد نظرتان در این جا ثبت می شود و می توانید ان ها را مشاهده کنید . جالب است این طور نیست ؟؟؟

موفق باشید .

سجادصفا

دانلود آخرین نسخه کرک شده  نرم افزار Webgate Sms Spam Manager برای گوشی های S60v3 و S60v5 با حجم 141 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :