حتما با ديدن عنوان اين مطلب كاملا هيجان زده شديد . بله درست خوانديد . سايت موبايل ها دات كام قصد دارد اقدام به معرفي نرم افزاري كند  كه به احتمال زياد خيلي از شما دوستان مخصوصا دارندگان گوشي هاي جاوا به دنبال آن بوده ايد . نرم افزار امروز ما نوعي دانلود منيجر قوي و فوق العاده و با فرمت جاوا است . توسط اين نرم افزار شما مي توانيد با gprs ايرانسل يا اينترنت از طريق wifi  يا ……… فايل هاي حجيم را بر روي گوشي خود دانلود كنيد . اين در حالي است كه شما توسط مرورگر گوشي خود و مرور گرهاي ديگر مانند opera mini  كه قبلا در سايت معرفي شد تنها قادريد فايل هاي زير 1 مگابايت آن هم با سرعت بسيار پايين دانلود كنيد .

به علاوه در هنگام دانلود فايل هايتان – تنها درصدي به شما نمايش داده مي شود كه تا چند درصد فايل دانلود شده است و از سرعت دانلود و نوسان سرعت و زمان باقي مانده تا اتمام دانلود بي خبريد . اما ما مي خواهيم نرم افزار دانلود منيجري را به شما معرفي كنيم كه تمام اين ويژگي ها را يك جا در خود جمع كرده است . كافيست لينك هاي دانلود فايل هاي دانلود خود را copy كرده و در اين نرم افزار past  كنيد تا متوجه بشويد كه اين نرم افزار چه طور و با چه سرعتي به دانلود فايل هاي شما مي پردازد . از نقاط ضعف و عيوب ديگر مرورگر خود گوشي مي توان به نداشتن قابليت resume (  ادامه دانلود ) و نداشتن قابليت دانلود از سايت rapidshare ( رپيد شير  ) و نداشتن امكان ذخيره فايل ها بر روي مموري كارت گوشي اشاره كرد . اما اين نرم افزار همگي اين عيوب و نقاط ضعف را از خود برداشته است . شما توسط اين نرم افزار مي توانيد لينك ها و فايل هاي حجيم خود را پس از قطع شدن از اينترنت دوباره از ادامه شروع به دانلود كنيد . و حتي توسط اين نرم افزار و توسط اكانت رپيشير مي توانيد به دانلود از اين سايت بزرگ بپردازيد . عكس هايي كه از اين نرم افزار گرفته ايم از گوشي 6300 نوكيا گرفته شده است . پس دوستاني كه اين گوشي را دارند در صورتي كه اين نرم افزار براي آن ها نياز است با خيال راحت به دانلود نرم افزار بپردازند . پيشنهاد مي كنيم خودتان اقدام به اين برنامه ضروري و لازم براي كساني كه از اينترنت موبايل استفاده مي كنند كنيد .

راهنماي استفاده : شما بايد لينك هاي مستقيم خود را توسط گوشي copy  گرفته و پس از ورود به نرم افزار در قسمت

( paste (Enter url كنيد سپس از منوي option  گزينه next را انتخاب كنيد در صفحه بعد هم از منوي option  گزينه Download را انتخاب كنيد . چند لحظه اي بايد صبر كنيد تا به صفحه دانلود برويد . توضيح اضافه اينكه به دليل اينكه اين برنامه جاواست اگر در هر قسمت ( مخصوصا موقع ورود به برنامه ) با پيغام  ? allow application aED-DLoader to read user dara  مواجه شديد شما حتما بايد گزينه yes  را انتخاب كنيد . اين نرم افزار توسط سايت موبايل ها دات كام به طور كامل تست شد و سپس بر روي سايت قرار گرفت . دانلود كنيد و لذت ببريد

دانلود نرم افزار دانلود منيجر با فرمت جاوا براي تمام گوشي ها با حجم 42 كيلوبايت

پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :