توجه : مهلت 24 ساعته برای درخواست فایل cer به پایان رسید و قسمت نظرات این پست قفل شد

از قرار دادن شماره سریال در نظرات دیگر پست ها خودداری کنید .

در غیر این صورت این درخواست ها سریعا پاک می شود .

این پست موبایل ها دات کام امتیازی بود برای دوستداران سایت موبایل ها دات کام

که حدود 70 نفر از دوستان از این سیستم استفاده و فایل cer خود را دریافت نمودند .

تمامی فایل های درخواستی آماده شد و با لینک دانلود قرار داده شد .

مدیریت سایت موبایلها دات کام از شما تقاضا دارد  تمامی مطالب زیر  را با دقت کامل بخوانید .

دوستان همان طور که مشاهده کرده بودید در چند پست قبل قول داده بودیم که در چند روز آینده آموزش کامل و روان و ساده ساین و دریافت فایل cer و key که اولین قدم برای هک گوشی و نصب تمامی نرم افزارهای ساین نشده است را توضیح دهیم . یعنی شما توسط آموزش ما می توانستید فایل های Cer و key ( دو فایل هستند که برای نصب نرم افزارهای ساین نشده به آن احتیاج دارید ) گوشی خود را دریافت کنید و سپس با همین فایل ها هم می توانستید گوشی خود را هک کنید و هم در صورتی که گوشی خود را آپدیت کرده اید و امکان هک پذیری ( البته در بعضی از گوشی ها ) گوشی شما وجود ندارد می توانید نرم افزارهایی که احتیاج به ساین کردن دارند را ساین کنید و بر روی گوشی خود نصب نمایید . اما بنا به دلایلی تصمیم عوض شد و حالا قصد داریم به مناسبت عید سعید فطر فایل cer و key گوشی شما را به رایگان ( مانند دیگر امکانات و نرم افزارهای سایت موبایل ها ) در اختیار شما قرار دهیم . برای دوستانی که با معنی و مفهوم فایل cer و key آشنا نیستند  باید بگوییم که این دو فایل بر اساس شماره سریال گوشی شما ساخته می شود و توسط این دو فایل می توانید به نصب نرم افزارهایی که برای نصب احتیاج به ساین دارند بر روی گوشی خود  بپردازید و چون این دو فایل بر اساس شماره سریال گوشی شما ساخته می شود فقط برای گوشی شما قابل استفاده است .

به دلیل اینکه  درخواست های دوستان برای دریافت فایل cer و key گوشی قاعدتا باید خیلی خیلی زیاد باشد تصمیم بر این شد که این امکان به کاربران طلایی سایت موبایل ها دات کام داده شود تا فایل cer و key گوشی خود را از ما به رایگان دریافت نمایند . و اما سوال این است که ما کاربران طلایی را از کجا تشخیص می دهیم ! تمامی دوستانی که مشتری دائم سایت موبایل ها دات کام هستند و هر روز به سایت سر می زنند و مطالب آن را دنبال می کنند در دسته کاربران طلایی سایت موبایل ها دات کام قرار می گیرند . اما چگونه ؟؟  درخواست های شما برای دریافت فایل cer و key گوشی خود در قسمت نظرات همین پست می باشد . امروز جمعه 19 شهریور ماه مصادف با عید سعید فطر می باشد و نظرات این پست تا ساعت 12 امشب قفل خواهد شد .  از ساعت 12 امشب تا ساعت 12 فردا شب نظرات پست به مدت 24 ساعت باز خواهد بود و تمامی دوستانی که قصد دریافت فایل Cer و key گوشی خودشان را دارند باید در قسمت نظرات همین پست ار ساعت 12 امشب تا ساعت 12 فردا شب یعنی شنبه 20 شهریور با قرار دادن شماره سریال گوشی خود درخواست فایل cer و key گوشی خودشان را بدهند . پس از 24 ساعت مهلتی که به دوستان داده می شود نظرات پست دوباره قفل خواهد شد تا این امتیاز از کسانی دیگر که در این 24 ساعت به سایت موبایل ها سر نزده اند و مشتری دائم آن نیستند گرفته شود . بعد از 48 ساعت  یا در نهایت 72 ساعت فایل های cer و key گوشی خود را با توجه به شماره سریال ثبت شده که توسط خود شما قرار داده شده از قسمت نظرات همین پست می توانید دانلود نمایید . متاسفانه فعلا به علت مشغله کاری زیاد امکان مهلت بیشتر از  24 ساعت وجود ندارد و در صورتی هم که تعداد درخواست ها در همین 24 ساعت بالاتر از 100 عدد باشد احتمالا فقط و فقط به 100 نفر اول که زودتر از بقیه در خواست داده اند فایل cer و key ارائه می شود . پس بشتابید و منتظر باز شدن نظرات در ساعت 12 امشب باشید تا جزو 100 نفر اول باشید . این هم رقابتی است بین کاربران ویژه و طلایی سایت موبایل ها دات کام که در بین آن ها گذاشته شده است و جالب است ! لطفا به نکات قرمز که در ادامه مطلب توضیح داده شده است  کاملا توجه بفرمایید .

شما فقط و فقط از ساعت 12 امشب یعنی جمعه 19 شهریور  تا ساعت 12 فردا شب  شنبه 20 شهریور به مدت 24 ساعت  امکان درخواست و قرار دادن شماره سریال گوشی خود در قسمت نظرات همین پست را دارید و در خارج این ساعات نظرات این پست توسط مدیریت سایت موبایل ها دات کام قفل خواهد شد .

درخواست  ها برای تمام گوشی ها S60v3 و S60v5 با سیستم عامل سیمبیان می باشد و شامل برند و مارک خاصی مانند نوکیا نمی باشد !

به درخواست هایی که خارج از این پست و در نظرات پست های دیگر داده شود هیچ گونه پاسخی داده نمی شود و سریعا پاک می شود پس لطفا با اینکار زحمت ما را هم زیاد نکنید !

برای جلوگیری از ضایع شدن حقوق دیگر دوستان هر کاربر فقط امکان 1 بار درخواست برای درفایل فایل cer و key را دارد و در صورتی که مشاهده شود کاربری قصد سو استفاده از این سیستم را دارد و با چند نام مختلف اقدام به درخواست فایل Cer و key داده است ( فهمیدن این موضوع توسط ip شما که در سایت موبایل ها دات کام ثبت می شود کاملا ساده است ) به هیچ کدام از درخواست های وی ترتیب اثر داده نمی شود !

برای درخواست فایل cer و key برای گوشی خود با زدن کد #06#* در صفحه اصلی گوشی خود میتوانید شماره سریال گوشی خود که یک عدد 15 رقمی است  را مشاهده کنید . در صورتی که توسط این کد نتوانستید این شماره سریال را مشاهده کنید یا به مشکلی برخوردید کافیست به کارتن گوشی خود که در هنگام خرید به شما تحویل داده شده است مراجعه نمایید . این شماره سریال بر روی کارتن گوشی شما هم با نام IMEI نوشته شده است .

این شماره سریال را با دقت تمام در قسمت نظرات همین پست به صورت زیر قرار دهید . به عنوان مثال :

مدل گوشی : نوکیا  n82

شماره سریال گوشی من : 356044035684954

شماره سریال گوشی حتما به زبان انگلیسی وارد شود در غیر این صورت امکان به وجود آمدن اشتباه و فایل خراب زیاد می شود .

لطفا در هنگام ثبت درخواست خود نام خود را هم ثبت نمایید تا در هنگام  پیدا کردن  فایل های cer و key خودتان در بین فایلهای سایر دوستان و درخواست کنندگان که در 48 یا 72 ساعت بعد آماده می شود  به مشکل بر نخورید و دچار سردرگمی نشوید .

این سیستم فعلا محدود است و دارای شرایط و ضوابطی است که به آن ها اشاره کردیم اما در صورت امکان و توان ما این سیستم ارتقا می پذیرد و درخواست های بیشتری توسط شما در آینده امکان پذیر خواهد بود

بعد از 72 ساعت که نهایت زمان انتظار برای دریافت فایل های Cer و key برای گوشی شماست می توانید این فایل ها را با توجه به شماره سریال گوشی خود و مدل گوشی شما  و نام شما  ( که قبلا توسط خود شما ثبت شده است ) از قسمت نظرات همین پست با لینک مستقیم از خود سایت موبایل ها دات کام دانلود نمایید .

آموزش استفاده از فایل های cer و key برای ساین نرم افزارها و هک گوشی در پست بعدی سایت موبایل ها دات کام خواهد بود پس ابتدا تلاش کنید تا جز 100 نفر اول باشید و فایل Cer و key گوشی خود را دریافت نمایید . لطفا در نگهداری فایل هایتان کمال دقت را به عمل آورید و در جایی مطمئن از هارد کامپیوتر خود آن ها را نگه داری کنید .

در هنگام دانلود فایلتان کمال دقت را به عمل آورید که فایل دیگر دوستان را به اشتباه دانلود ننمایید . با زدن کلید ctrl+F و جستجوی شماره سریال گوشی خود خیلی راحت فایل آن را بیابید .

برچسب ها :