حتما شما هم با خواندن عنوان مطلب امروز  تعجب كرديد اين طور نيست ؟؟؟ اما ما به شما ثابت مي كنيم امكان اين كار وجود دارد . حتما شما هم اطلاع داريد كه ورود به پمپ بنزين ها همانند مكان هاي ديگر داراي شرايط و قوانيني است . بي شك اطلاع داريد كه سيگار كشيدن و صحبت كردن با تلفن همراه در پمپ بنزين ممنوع مي باشد ؟؟ ا

گرچه تعداد افرادي كه اين قوانين را رعايت مي كنند خيلي زياد نيست اما آيا تا به حال به اين قوانين و علت منع آن ها انديشيده ايد ؟؟؟؟؟ خوب نكشيدن سيگار كه كاملا واضح است كه براي جلوگيري از ايجاد جرقه و خطر انفجار پمپ بنزين است اما آيا تا به حال با خود فكر كرده ايد كه چرا نبايد در پمپ بنزين با تلفن همراه صحبت كنيم ؟؟؟؟؟ شايد باور نكنيد اما صحبت كردن با تلفن همراه در پمپ بنزين دقيقا همانند همان سيگار و جرقه عمل مي كند . حتما مي پرسيد چگونه ؟؟؟؟؟ ما اين ادعا را با دليل و آزمايش علمي به شما ثابت مي كنيم . لطفا براي خواندن ادامه توضيحات به ادامه مطلب مراجعه فرماييد .

مواد لازم برای این آزمایش: 1 عدد ماهیتابه، 3 قطعه ی کوچک فلزی مثل شکل، 1ورق فویل، 1عدد موبایل، مقداری نفت یا بنزین

اون سه قطعه ی فلزی رو به شکل L خم کنین و در ماهیتابه بذارین:

به این شکل:

ورقه ی آلومینیومی (فویل) رو مچاله کنین و روی این قطعات بذارین:

مقداری نفت یا بنزین روش بریزین:

حالا با گوشیتون در نزدیکی ماهیتابه به یکی از دوستانتون زنگ بزنین، مهم نیست کی باشه، مهم اینه که زنگ بزنین!

کمی صبور باشین، بالاخره اتفاق خواهد افتاد:

آتیش !!!!!!!!!!

تعجب کردین؟! یادتون باشه این آزمایش رو در محلی امن انجام بدین، و دفعه ی دیگه که به پمپ بنزین رفتین، گوشیتون رو خاموش کنین بخصوص موقع پر کردن باک!!!

برچسب ها :