بله عنوان مطلب را كاملا درست خوانديد . چند وقتي است كه نوكيا در حال قرار دادن آپديت هاي جديد براي اكثر گوشي هاي سري 60 ورژن 3 خود بر روي سايت اختصاصي خود يعني نوكيا دات كام است . كمي با خود فكر كنيد . دليل اين همه آپديت هاي جديد و پي در پي كه بعد از آپديت هم متوجه مي شويد گوشي شما هيچ تغييري در بهبود عكس و سرعت و موارد ديگري كه انتظار بهبود آن را داشتيد نكرده واقعا چيست ؟؟؟؟؟ بايد بگوييم اين سياست جديد نوكيا براي خارج كردن تمام گوشي هاي هك شده  از حالت هك و به وجود آمدن دوباره معضل ساين كردن برنامه هاست . هر روز شاهد نظرات دوستاني در قسمت نظرات سايت موبايل ها دات كام هستيم كه  جمله مشترك همگي اين عزيران اين است < از روش هك شما و هك سايت هاي ديگر استفاده كردم . حالا گوشي خود را آپديت كرده ام و ديگر هيچ كدام از روش هاي موجود براي هك گوشي بر روي گوشي من جواب نمي دهد >

no-update

بايد بگوييم اگر گوشي شما از نظر داشتن زبان فارسي و موارد جزئي ديگر مشكلي ندارد با آپديت گوشي خود واقعا اشتباه بزرگي را انجام مي دهيد . واقعا اگر گوشي حال شما مشكلي ندارد چرا دردسرهاي آپديت را به جان مي خريد ؟؟؟؟ دردسرهايي همچون دانلود فايل هاي آپديت به صورت آنلاين و آفلاين . امكان خاموشي گوشي در هنگام آپديت و دردسرها و مشكلات بعد از آن و همچنين مراجعه به تعميراتي هاي موبايل كه چيزي به اسم انصاف در اكثر آن ها يافت نمي شود و به ناحق از شما پول دريافت مي كنند . متاسفانه اكثر دوستان با مشاهده آپديت جديد براي گوشي خود دوست دارند بروز بودن را تجربه كنند در حالي كه نمي دانند به دنبال اين آپديت جديد مشكلات و دردسرهايي به وجود مي آيد . آپديتي كه با آن چيزي به گوشي اضافه نمي شود به جز يك امنيت بالا كه در آن امكان هك وجود ندارد . اكثر دوستان براي اضافه كردن زبان فارسي به گوشي خود گوشي خود را آپديت مي كنند . دوستان بايد بگوييم اضافه شدن زبان فارسي به زبان هاي گوشي شما هيچ ربطي به آپديت جديد ندارد . شما با همين ورژني كه در حال حاضر بر روي گوشي شماست مي توانيد زبان فارسي را در ليست زبان هاي گوشي خود داشته باشيد . كافيست فايل هاي ورژن حال گوشي خود را از روي اينترنت و از سايت هايي مانند رپيدشير و با دقت بالا ( اينكه اين فايل ها مربوط به گوشي شما باشد )  دانلود كنيد و سپس با تغيير پراداكت كد به پراداكت كد خاورميانه زبان فارسي را به گوشي خود اضافه كنيد . ( البته تمام گوشي ها زبان فارسي را ساپورت نمي كنند . مانند n73  كه با آپديت و تغيير پراداكت كد هم فقط زبان عربي به گوشي شما اضافه مي شود )  همچنين شما اصلا نيازي به آپديت آنلاين و از طريق سايت نوكيا نداريد . آپديت آنلاين با هزينه و ريسك بسيار بالايي مانند خاموشي گوشي به علت هاي متعددي مانند قطعي برق و قطع شدن فقط 1 لحظه اينترنت همراه است . كافيست با نرم افزار nss پراداكت كد گوشي خود را به خاورميانه تغيير دهيد سپس با نرم افزارهايي مانند phoenix كه نرم افزار توليدي خود نوكياست براي فلش و آپديت گوشي خود آن هم به صورت آفلاين و آن هم از طريق كابل به آپديت گوشي خود بپردازيد . ( البته آپديت و ريختن دوباره ورژن حال موجود بر روي گوشي به همراه زبان فارسي )  . اگر مبتدي هستيد و يا زمان آموزش و ياد گرفتن كار با اين نرم افزار ها را نداريد ما فقط يك جمله را به شما توصيه مي كنيم . ( لطفا آپديت نكنيد  )

همچنين شما مي توانيد بدون آپديت و فقط از طريق نرم افزاري كه قبلا در سايت موبايل ها دات كام يعني اينجا معرفي شده به فارسي نويسي در گوشي خود بپردازيد .

در پايان هم اين نكته قابل ذكر است كه هنوز روش كارامد و جديد و آساني براي هك گوشي هاي جديد مانند n96 و 5800 و همچنين گوشي هاي آپديت شده وجود ندارد . پس تا آمدن روش جديد كمي صبر نماييد . به محض مشاهده روش خوب و كاملي آن را بر روي سايت قرار مي دهيم . همانند قبلا كه اين كار را انجام داديم .

برچسب ها :