با توجه به طرحهاي مختلف و مخفي ايرانسل و كدهاي متنوع آن، حتماً تا به حال به اين موضوع فكر مي كرديد كه آيا راهي براي انتقال اعتبار از يك سيم كارت ايرانسل به سيم كارت ديگر ايرانسل وجود دارد ؟

ترفند مخفی ایرانسل: انتقال اعتبار از یک سیم کارت به یک سیم کارت دیگر !

با ترفندي كه امروز قصد معرفي آن را داريم قادريد تا تنها با ارسال يك پيام كوتاه ، مقدار اعتبار دلخواه خود را به سيم كارت ايرانسل ديگري انتقال دهيد !

تصور كنيد اعتبار سيم كارت اعتباريتان رو به پايان است و نياز به شارژ سيم كارت داريد ، در حالي كه دسترسي به كارت شارژ نيز نداريد .

در چنين مواقعي بهترين گزينه انتقال اعتبار دلخواه از سيم كارت دوستتان به سيم كارت شما است . كافي است با وي تماس بگيريد تا اعتبار دلخواه خود را برايتان ارسال كند …

براي اين مظور كافي است ابتدا با سيم كارتي كه قصد داريد تا از آن اعتبار بگيريد يك پيام كوتاه به صورت زير و به شماره 1112 ارسال كنيد

مبلغ مورد نظر به ريال: شماره سيم كارت مقصد

» به طور مثال فرض كنيد قصد داريم تا از سيم كارتي به شماره فرضي 09351111111 به شماره 09352222222 ، مبلغ 1000 تومان اعتبار انتقال دهيم .

بدين منظور كافي است از سيم كارت اول يك پيام كوتاه به شماره 1112 ارسال كنيد كه در متن آن ابتدا شماره سيم كارت مقصد را نوشته و سپس علامت دو نقظه گذاشته و سپس مبلغ مورد نظر را به ريال وارد كنيد .

يعني :

ترفند مخفی ایرانسل: انتقال اعتبار از یک سیم کارت به یک سیم کارت دیگر !

پس از انجام عمل فوق و ارسال متن پيام به شماره 1112 ، به صورت اتوماتيك براي هر دو سيم كارت يك پيام كوتاه با مضمون انتقال موفقيت آميز اعتبار ارسال خواهد شد .

لازم به ذكر است حداقل مبلغ براي انتقال اعتبار 100 تومان مي باشد و بابت انتقال مبلغ 50 تومان كارمزد از سيم كارت مبداء كسر خواهد شد .

»» با توجه به ترفند فوق زين پس بيشتر مراقبت سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل خود باشيد و از در اختيار گذاشتن تلفن همراه خود به افراد ناشناس خودداري كنيد  چرا كه تنها چند ثانيه كافي است تا وي اعتبار سيم كارت شما را به سيم كارت خود منتقل نمايد .

با تشكر از عليرضا – بابت معرفي اين ترفند

منبع : موبايل ها دات كام

كپي از اين مطلب تنها با ذكر نام سايت موبايل ها و لينك به اين صفحه مجاز مي باشد .

»»‌ از آنجايي كه برخي از اين روش سوء استفاده مي كردند ، ايرانسل جلوي اين طرح مخفي را گرفت . اما روش  جديد ديگري را در مطلبي جداگانه شرح داده ايم كه براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد به اينجا مراجعه كنيد .

بخش نظرات اين مطلب از اين تاريخ غير فعال شد

برچسب ها :