حتما شما هم در دست دوستان خودتان گوشی هایی دیده اید که دارای امکاناتی خاص و جالب  بوده اند . مثلا در گوشی های جدید سونی اریکسون امکانی وجود دارد که شما توسط موزیک پلیر گوشی موزیکی را برای پخش انتخاب می کنید حال فقط توسط تکان دادن گوشی به طرفین می توانید به موزیک قبلی و موزیک بعدی بروید ! این ویژگی بر روی چند مدل گوشی های جدید موجود است . اما شاید شما هم دلتان بخواهد و آرزو می کردید که ای کاش می توانستید این ویژگی را بر روی گوشی سیمبیان ورژن 5 خود به عنوان مثال گوشی 5800 نوکیا داشته باشید ! سایت موبایل ها دات کام قصد دارد آرزوی شما را برآورده کند . توسط نرم افزار Shake Phone   که امروز قصد معرفی آن را داریم شما پس از نصب این نرم افزار قادرید کنترل موزیک پلیر گوشی خود را فقط با تکان دادن گوشی به طرفین کاملا در اختیار خود بگیرید .

اساس کار این نرم افزارها با استفاده از سنسور شتاب سنج گوشی است . یعنی همان سنسوری که با چرخش گوشی صفحه آن هم به چرخش در می آید . متاسفانه این نرم افزار نسخه s60v3 ندارد و فقط برای گوشی های s60v5 یا همان سری 60 ورژن 5 تولید شده است . از این سری می توان گوشی های Nokia n97 – nokia n97 mini – nokia 5230 – nokia 5800 و مدل های دیگر سری s60v5 مثال زد . یکی از ویژگی های بی نظیر این نرم افزار این است که نیازی نیست که شما حتما در موزیک پلیر باشید تا نرم افزار کار خود را انجام دهد ! موزیک پلیر خود را اجرا کنید . آهنگ مورد علاقه خود را برای پخش انتخاب  کنید . حالا در جای گوشی و در هر منویی که باشید فقط با حرکت سریع گوشی به طرفین  قادر خواهید بود موزیک خود را تعویض نمایید و به موریک بعدی یا موزیک قبلی بروید .

توجه داشته باشید که نرم افزار برای نصب احتیاج به ساین یا هک گوشی دارد و شما بدون ساین کردن این نرم افزار در هنگام نصب آن با ارور مواجه خواهید شد . در صورتی که همچنان با ساین نرم افزارها مشکل دارید به اینجا و اینجا مراجعه کنید . این دو بخش برای رفاه حال دوستان و دسترسی فوق العاده سریع به فایل های ساین اختصاصی گوشی شما  در سایت موبایل ها دات کام طراحی شده است . تا به حال دوستان زیادی از این بخش استفاده کرده اند و مشکلات نرم افزاری خود را حل کرده اند  و دیگر در هنگام نصب نرم افزارها به هبچ مشکل و اروری بر نخورده اند .

امروز 5 شنبه 29 مهر 1389 می باشد که این نرم افزار دقیقا دیروز ریلیز شد و سایت موبایل ها دات کام با گذشت 1 روز از تولید این نرم افزار آن را در اختیار دوستان قرار می دهد . هم اکنون می توانید این نرم افزار فوق العاده را از ادامه مطلب دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید .


دانلود نرم افزار Shake Phone 2.5.0 برای گوشی های s60v5 با حجم 333 کیلوبایت

برای کارکرد صحیح نرم افزار حتما آن را بر روی مموری داخلی گوشی نصب نمایید .

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :