اگر از كاربران آنتي ويروس هاي كامپيوتري باشيد امكان ندارد كه تا حالا اسم آنتي ويروس فوق العاده قوي و كامل Kaspersky را نشنيده باشيد . آنتي ويروسي كه تا الان هم بهترين آنتي ويروس جهان بوده و هست و در رده اول و دوم دائما نوسان دارد . سازندگان اين آنتي ويروس از كشور روسيه هستند . Kaspersky آنتي ويروسي است كه واقعا در دنيا مطرح است و نياز به تعريف و تمجيد ندارد . نه اشتباه نكنيد زبان اين آنتي ويروس بر خلاف سازندگان آن انگليسي است . اين طور بگوييم كه شما پس از نصب آخرين نسخه از آنتي ويروس Kaspersky و بروزرساني مداوم آن امنيت كامپيوتر خود را %100 تضمين مي كنيد . كاربران كامپيوتري اين آنتي ويروس واقعا كم نيستند . پس شك نكنيد كه با يك آنتي ويروس فوق العاده قوي و كامل طرف هستيد . مدتي بعد نسخه هاي مختلفي از اين آنتي ويروس هم براي گوشي هاي سري 60 ويرايش سوم توليد شد . اما ….

kasper1.gif

آيا تا به حال نام واژه ساين ( sign ) را شنيده ايد ؟؟؟؟ نوكيا براي گوشي هاي سري سيمبيان سري 60 ويرايش سوم و سري uiq خود امنيت فوق العاده بالايي قرار داد . اين طور كه برنامه هايي كه نياز به ساين دارد هر يك پس از ساين كردن هم تنها به يك گوشي اختصاص مي يابد و بر روي آن نصب مي شود . در مورد ساين و ساين كردن بعدا به طور كامل و مفصل توضيح مي دهيم . دوستاني كه نام اين واژه را شنيده اند و نسبت به ساين كردن برنامه ها هم حالت خوشايندي ندارند حتما مي دانند كه اين آنتي ويروس فوق العاده قوي يعني Kaspersky هم نياز به ساين دارد

و تا قبل ازساين شدن براي نصب با پيغام      sign.JPG     كه مربوط به نرم افزارهاي ساين نشده است بر مي خوريد . پس كساني كه ساين كردن ياد ندارند آيا اين آنتي ويروس فوق العاده را از دست دادند ؟؟؟؟ نه اصلا جاي غصه خوردن نيست . وب سايت موبايل ها دات كام نسخه اي از اين آنتي ويروس را براي گوشي هاي سري 60 ويرايش سوم براي دارندگان اين گوشي ها آماده كرده است كه هيچ نيازي به ساين كردن ندارد و خيلي عادي و معمولي مانند ديگر نرم افزارها مي توانيد اقدام به نصب آن كنيد . جالب اينجاست كه اين نسخه با نسخه ساين نشده هيچ تفاوتي ندارد حتي مي شود گقت قويتر هم كار مي كند . اين آنتي ويروس بي نهايت فوق العاده داراي امكانات بسيار بالايي است كه در زير به خلاصه اي ازآن ها مي پردازيم . همان طور كه در توضيحات زير مي بينيد اين آنتي ويروس خيلي راحت از طريق سرويس gprs كه در ايران فعا ل است ( اينترنت ايرانسل ) قابليت بروزرساني دارد . اما براي بروز رساني احتياج داريد كه ابتدا اين نرم افزار را رجيستر كنيد كه اين كار توسط يك سريال كه در فايل دانلود موجود است و در عكس ها هم مي بينيد امكان پذير است . دانلود كنيد و امنيت گوشي هاي سري 60 ويرايش سوم خود را كاملا با نصب اين آنتي ويروس تضمين كنيد . ناگفته نماند حتي در صورت خارج شدن ازآانتي ويروس يعني انتخاب exit در برنامه اين برنامه همچنان به طور پنهاني در پس زمينه به كار خود ادامه مي دهد و از گوشي شما محافظت مي كنيد و بعد از روشن و خاموش شدن دوباره گوشي هم خود به خود و به طور خودكار فعال مي شود . شرح ويژگي هاي اين آنتي ويروس فوق العاده قوي :

Anti-Theft Protection

برای حفاظت گوشی در برابر دزدی. شما می توانيد دسترسی صاحب جديد را قطع کنيد،اطلاعات ،پيغام ها و ارتباطات مهم خود را از راه دور پاک کنيد. شما حتی می توانيد بفهميد صاحب جديد گوشی چه کسی است.

SMS-Block
بعد از دزديده شدن گوشی شما می توانيد با فرستادن يک اس ام اس پنهانی گوشی خود را قفل کرده و پاسورد جديدی برای آن بگذاريد.

SMS-Clean
اين ويژگی علاوه بر جلوگيری از دريافت اس ام اس های ناخواسته ، باعث می شود که گوشی و سيم کارتتان را از هرگونه پيغام نامناسبی پاک کنيد.

SIM Watch
دو ويژگی بالا هنگامی کار می کنند که گوشی شما در حال کار و استفاده از سيم کارت اصلی باشد. سارقان گوشی بعد از سرقت آن ،سيم کارت را خارج کرده و بعد به کار خود ادامه می دهند.اين ويژگی از دسترسی سارق به اطلاعات شخصی شما بر روی سيم کارت جلوگيری کرده, بدون اينکه سارق بداند به شما اطلاعات شماره جديد را می دهد.

Antivirus Protection
تمام اس ام اس ها ، ام ام اس ها و ايميل های دريافتی به طور خودکار جستجو می شوند تا ويروسی در آنها موجود نباشد.شما حتی می توانيد برای اسکن گوشی خود زمانی را معين کنيد تا به دنبال داده های ويروسی بگردد و در صورت وجود پاک و يا قرنطينه کند.

Firewall   ( ديواره آتشين )
شما می توانيد با انتخاب کردن کردن درجه حفاظت از آی پی تان – امنيت گوشی خود را بالا ببريد.

Anti-Spam For SMS/EMS/MMS
شماره تلفن ها، متن ها و …. ناخواسته را ميتوانيد به ليست سياه اضافه کنيد تا ديگر مزاحمتی برای شما و گوشی تان به وجود نيايد.شما همچنين می توانيد آن ها را دوباره به ليست سفيد خود باز گردانيد.

Automatic Updates
شما می توانيد در هر زمان آنتی ويروس خود را از طريق ( WAP/HTTP (GPRS, EDGE, WiFi, …) و يا کامپيوتر به روز نماييد.

دانلود آنتي ويروس كاسپر اسكاي ( kaspersky ) به همراه سريال نامبر با حجم 679 كيلوبايت

پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

 

برچسب ها :