چند کلامی از زبان مدیریت : کاربران درخواست کننده فایل Cer و Key که تا به این لحظه این فایل ها و روش هک به دستشان نرسیده است توجه کنند مشکلاتی برای  سرور ارائه کننده فایل Cer و key پیش آمده و متاسفانه افراد این سرور تا اطلاع ثانوی اعتصاب کرده اند و هیچ گونه فایل Cer و key ای را ارائه نمی دهند . این مشکل فقط خاص موبایل ها دات کام نیست و تمام ارائه کنندگان فایل های Cer و key در دنیا را فلج کرده است و هیچ سرور ایرانی و خارجی قادر به ارئه فایل Cer و key نیست . پس تا اطلاع بعدی و حل شدن این مشکل لطفا صبور باشید و خواهشمندیم از پر کردن فرم تماس ها با موبایل ها با مضمون هایی  نظیر درخواست  فایل دادم و فایلی به دستم نرسید خودداری کنید . در صورت حل مشکل در اولین فرصت درخواست های این عزیزان پیگیری خواهد شد …

==================

یکی از دغدغه ها و مشکلات اصلی کاربرانی که با گوشی خود در اینترنت به گشت و گذار می پردازند این است که در تعداد زیادی از سایت های دانلود ، برای راحتی کاربران در امر دانلود فایل ها به صورت فشرده و با پسوندهایی مانند rar قرار میگیرد .

حال شما باید برای استفاده از فایل دانلودیتان ابتدا این فایل را دانلود و به کامپیوتر خود انتقال دهید و آن را اکسترکت کنید و سپس به گوشی خود انتقال بدهید و استفاده کنید .

اما توسط نرم افزار Winrar نسخه موبایل که امروز قصد معرفی آن را داریم به راحتی می توانید تمام فایل های rar حتی فایل های پارت بندی و قسمت بندی را در گوشی خود استخراج کنید .

 

این نرم افزار همان طور که گفته شد فقط قابلیت نصب بر روی گوشی های S60v5 و Symabin 3 را داراست که از ادامه مطلب دانلود نمایید .

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com
برچسب ها :