و باز هم مطلب جنجالي ديگري از سايت موبايل ها دات كام …….. اما اين بار براي تمام گوشي ها ( جاوا – s60 – s603rd )
مدت ها پيش هنگامي كه به user room هاي ياهو مسنجر سري مي زديد room هاي زيادي را مشاهده مي كرديد كه توسط خود كاربران با نام هايي مانند ( تهراني ها – شاهرودي ها – پسر ها – دختر ها و …… ) ساخته شده بود و افراد زيادي هم به اين روم ها وارد مي شدند . تفاوت user room با yahoo room در اين بود كه user room ها توسط خود كاربران با اسم هاي متفاوت ساخته مي شد به گونه اي كه اگر شما تهراني بوديد با ورود به user room ( تهراني ها ) به راحتي مي توانستيد همشهريان خود را در درون اين دنياي مجازي پيدا كنيد . اما شركت ياهو بنا به دلايل و شكايت هاي خصوصي كه از اين شركت شده بود مجبور به بستن و block كردن تمام اين user room ها شد . با بسته شدن user room ها ياهو و چت حال و هواي خود را از دست داد .

user.gif

مسنجري كه امروز قصد معرفي آن را داريم مسنجري است با قابليت داشتن user room . تمامي اين روم ها توسط افرادي كه به اين مسنجر وارد مي شوند ساخته مي شود و جالب اينجاست كه با اينكه كاربران خارجي هم از اين نرم افزار استفاده مي كنند اما حدودا 50% كاربران اين مسنجر را ايراني ها و از شهرهاي مختلف تشكيل مي دهند . به خاطر گله و نارحتي بازديدكنندگان عزيز كه واقعا هم به جا و درست و به حق بود اين نرم افزار را براي تمام سيستم عامل ها ( جاوا – s603rd – s60 ) قرار مي دهيم . جالب اينجاست كه اين نرم افزار از تمامي سرويس هاي زير پشتيباني مي كند .

untitled.JPG

نكته مهم : پس از ورود به نرم افزار براي اولين بار هم مي توانيد يك اكانت براي خود ايجاد كنيد و از طريق آن آنلاين شويد و به user room ها سر بزنيد و هم مي توانيد توسط آيدي ياهو خود آنلاين شويد و وارد چت روم ها شويد .
نكته مهم : دوستاني كه گوشي هاي با سيستم عامل s60 و s603rd دارند از دانلود نسخه جاواي اين نرم افزار خودداري كنند چون نسخه هاي s60 و s603rd اين نرم افزار ظاهري شيك تر دارند و كامل تر شده اند .

دانلود نسخه جاوا

دانلود نسخه s60

دانلود نسخه s603rd

پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :