در این پست قصد داریم تمی به دوستان معرفی کنیم که ساخته دست و هنر جناب محمد عرفانی یکی از کاربران خوب سایت موبایل ها دات کام است . تمام جزئیات  این تم از آیکون ها و عکس پس زمینه و آیکون های باتری و سیگنال آنتن و … همگی توسط این دوست خوبمان ساخته شده که ایشان این تم ها را از طریق ایمیل برایمان ارسال کردند و به درخواست خودشان در سایت قرار می دهیم .

همان طور که عکس ها می شود فهمید این تم قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های S60v3 را داراست .  البته ایشان چند تم برایمان ارسال کردن که ما هم مناسبترین و زیباترین تم را برای استفاده دوستان انتخاب کردیم و هم اکنون در سایت و به نام خود جناب عرفانی منتشر می کنیم . دوستان دیگر هم که این استعداد در وجودشان نهفته هست می توانند نرم افزارها و تم های ساخته شده توسط خودشان را از طریق ایمیل برایمان ارسال کنند تا پس از تست و تایید آن ها برای استفاده سایر دوستان و با نام خودشان در سایت منتشر کنیم .  هم اکنون می توانید این تم زیبا که ساخت دست یکی از هموطنان عزیزمان هست و می توانیم با افتخار آن را بر روی گوشی خودمان نصب کنیم را از ادامه مطلب دانلود کنید .

در پایان تشکر می کنیم از زحمتی که جناب عرفانی بابت ساخت و ارسال این تم ها کشیدند و از همین جا و از راه دور به ایشان خسته نباشید جانانه می گوییم .

با آرزوی کارهای بهتر و کامل تر از شما و دوستان دیگر

موفق و موید  باشید .


دانلود تم زیبای Christmas Night برای گوشی های S60v3 با حجم500 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :