بازی زیبای رانندگی ماشین‌های سنگین Rig’n'Roll

اگر از کاربران قدیمی کامپیوتر باشید، حتما بازی فوق العاده جذاب King Of The Roads را به یاد خواهید آورد! بازی ای که شما در آن نقش یک راننده کامیون و یا تریلی های 18 چرخ و زیبا را ایفا می کردید. صحنه های جذاب آن بازی هنوز هم در ذهن بسیاری از شما کاربران هست مانند روشن و خاموش کردن کامیون، استفاده از برف پاک کن برای کنار زدن باران، اتمام بنزین و ماندن در وسط جاده ها و بیابان های تاریک!

Rig’n’Roll دنباله ای بر بازی های بسیار محبوب و پرطرفدار Hard Truck و  Hard Truck 2 و King of the Road می باشد، عنوان هایی که بدون شک بسیاری از طرفداران بازیهای رایانه ای با آن آشنا می باشند، دراین بازی می توانید در نقش راننده جوانی در آینده نه چندان دور و در سال ۲۰۱۴ هنگامی که به دنبال رویاهای خود برای به دست گرفتن بازار حمل و نقل بار کالیفرنیا است ظاهر شوید و دراین مسیر مایل ها بزرگراه و شهرهای بسیاری وجود دارند که بایستی با رفت وآمد میان آنها به بهترین راننده کامیون بزرگراه ها تبدیل شوید.

این بار دنیای بازی در Rig’n’Roll بسیار طبیعی می باشد، بازی کنندگان می توانند با استفاده از تریلرهای پرقدرت هزاران مایل در آب و هوای متغیر و نمایش گذر روز  و شب ، در مسابقاتی هیجان انگیز و دلچسب ، به همراه صحنه های نفس گیر درگیری و تعقیب و گریز توسط پلیس و مافیا، با عبور ازجاده های واقعی کالیفرنیا از سانفرانسیسکو تا سان دیگو و از سان جوز تا لس آنجلس برای کسب اعتبار بیشتر شرکت نمایند. این بازی بهترین تجربه رانندگی کامیون را با بهره گیری از مدلهای اصیل کامیونها و محیط داخلی آنها بصورت واقع گرایانه، و به همراه فیزیک کاملا جدید و گرافیک سه بعدی درکنار ویژگیهای متعدد دیگر برای شما به ارمغان می آورد. در بازی برای اثبات مهارتهای حرفه ای خود ونیز بهبود درجه خود و اعتبار خود میان سایر رانندگان بایستی از حریفان خود در رساندن محموله ها پیشی گرفته یا در مسابقات مخصوص با کامیون شرکت نمایید. Rig’n’Roll همچنین به بازی کنندگان خود فرصت آزمایش مهارتهای مدیریتی خود، هنگام تاسیس شرکت حمل ونقل بار متعلق به آنها را می دهد، برای این منظور می توانید راننده هایی استخدام نموده که آنها نیز با شرکت در مسابقات و زودتر رساندن محموله ها در بازار حمل ونقل ، باعث پیشرفت سریعتر شما می شوند.

در این نسخه سعی شده از شیوه های جدیدی در داستان پردازی هم استفاده شود و دیگر شما تنها یک راننده کامیون نیستید که از پشت فرمان هم پیاده نمی شوید این بار خودتان هم باید بیایید پایین و گازوئیل بزنید !

چنانچه نسخه های پیشین این بازی را تجربه نموده اید ، هرگز تجربه این عنوان را از دست ندهید.

ویژگی های منحصربفرد  بازی Rig’n’Roll :
* کامیون های با امتیاز خریداری شده مانند Freightliner, Western Star, Sterling و بیش از ۳۰ نوع کامیون تریلر
* انجام نزدیک به ۱۰۰ بهبود فنی در بازی، گزینه های فراوان برای رنگ آمیزی بدنه و طراحی کابین متنوع برای هر نوع کامیون
* چرخش پویای روز و شب، شرایط آب وهوایی واقع گرایانه شامل مه، باران و برف
* دنیای عظیم بازی با بیش از ۰۱۲۰۰ مایل جاده درون شهری و برون شهری
* چشم اندازهای بی نظیر از ساحل اقیانوس آرام، قله های پوشیده از برف Sierra Nevada، و نمایش تماشایی Mojave Desert, Red Rock Canyon, San Joaquin Valley, Redwood National Park و غیره
* نمایش بزرگراه های مدرن کالیفرنیا با بهره گیری از نمونه های واقعی و طراحی در مقیاس ۱ به ۱۰ و چهل شهر کلیدی آن مانند سان دیگو، سان فرانسیسکو و لس آنجلس
* فیزیک اشیا وسیستم آسیب واقع گرایانه در فاکتورهای متعدد و فراوان
* مسابقات با کامیون، رساندن محموله، شبیه سازی اقتصادی برای آزمایش مهارتهای مدیریتی با داستانی گیرا و جذاب
* بیش از ۳۰۰ شغل برای استخدام بسته به شهرت شخصیت اصلی
و…

اطلاعاتی در مورد بازی Rig’n’Roll :
شرکت سازنده بازی : استودیوی SoftLab-Nsk
شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی ValuSoft
تاریخ رسمی انتشار بازی : ۱۲ آگوست ۲۰۱۰
ژانر بازی : شبیه سازی رانندگی
میزان دشواری بازی : متوسط
مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت
درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : T –  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۳ سال و بالاتر
زبان بازی : انگلیسی

( نسخه های متعددی از این بازی در سایت های ایرانی برای خرید گذاشته شده است که اکثرا به صورت زبان روسی می باشد و قاعدتا کاربر در منوهای بازی به مشکل بر خواهد خورد اما سایت خریدنی ها دات کام برای اولین بار این بازی فوق العاده را با زبان انگلیسی با نازلترین قیمت عرضه می کند )

حداقل نیازمندی های سیستمی برای اجرای بازی Rig’n’Roll :

Processor : Intel Pentium IV at 2.0 GHz
Video Card : 128 MB VRAM – Nvidia GeForce FX 5700 or better
Memory : 1 GB RAM
Hard Disk : 10 GB of free Hard Drive Space
Operating System : Microsoft Windows 2000/Windows XP/Windows Vista/Windows 7
Direct X : 9.0c

تصاویری از محیط بازی :

محتوی 1 DVD
در بسته بندی نفیس و استثنایی

قیمت: 3000 تومان


» مزایای خرید نقدی: دریافت سریعتر سفارش و تخفیف ویژه در خرید

برچسب ها :