در دو پست قبل آخرین نسخه  یکی از ضروری ترین وکاربردی ترین نرم افزارهای  گوشی های نوکیا سیستم عامل دار با نام Quick office را معرفی کردیم . نرم افزار Office در کامپیوتر کاملا شناخته شده است و احتیاج به هیچ توضیح اضافی  ندارد . حال اگر دوست دارید تمامی قابلیت ها و امکانات Office کامپیوتر را بر روی گوشی خود داشته باشید کافیست Quick office premier را بر روی گوشی خود نصب کنید . همان طور که گفته شد در دو پست قبل این نرم افزار را برای گوشی های سری 60 ورژن 5 معرفی کردیم و در همان جا به کاربران محترم سایت موبایل ها دات کام قول دادیم که نسخه s60v3 از این نرم افزار را هم به زودی در سایت قرار دهیم .

همان طور که می بینید به قول خودمان عمل کردیم و حالا قصد معرفی این نسخه از آفیس یعنی مخصوص گوشی های سری 60 ورژن 3 را داریم . توجه داشته باشید که نسخه ای که هم اکنون سایت موبایل ها دات کام در اختیار شما قرار می دهد کرک شده یکی از بهترین و معروفترین گروه های کرکر یعنی BiNPDA  می باشد که دوستان خودشان با کار بی عیب و نقص این گروه در کرک نرم افزار ها آشنا هستند در پایان هم باید اشاره کنیم خوشبختانه  این نسخه از office تمامی قابلیت های نسخه S60v5 که قبلا معرفی شده بود را داراست اما برای نصب احتیاج به ساین دارد .

از امکانات Quickoffice Premier 6 میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

امکان اجرای تمام فایل ها با فرمت WORD , EXCEL , PPT

پشتیبانی کامل از زبان شیرین فارسی

ویرایش و اجرای تمام فایل های DOCX, DOC, XLSX, XLSM, XLS, PPT, PPS , TXT

پشتیبانی از تمام فونت ها حتی فونت های فارسی

ایجاد یک فایل جدید word یا exel در خود گوشی

و امکانات فوق العاده دیگر که در مواقع ضروری شما را کاملا بی نیاز از کامپیوتر می کند .

این نسخه از آفیس با حجم تقریبا زیاد 3 مگابایت بر روی سرور سایت موبایل ها دات کام قرار داده شده است که شما می توانید آن را به صورت لینک مستقیم و با سرعت بالا به همراه resume ( امکان ادامه دانلود ) دریافت کنید . برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود نرم افزار Quick office premium 6 برای S60v3 با حجم 3 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

——————————————————————————————
توجه : دوستانی که با ارور install base package روبر می شوند ابندا فایل زیر را دانلود کرده نصب نمایند و سپس اقدام به نصب برنامه آفیس کنند .
دانلود فایل base package

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com


برچسب ها :