در چند پست قبل یعنی در اینجا نرم افزاری را به دوستان معرفی کردیم که قادر بود فلاش گوشی را در مدت زمان طولانی روشن نگاه دارد تا بتوان از این فلاش در مواقع ضروری به عنوان چراغ قوه استفاده کرد . این نرم افزار متاسفانه فقط برای تعداد محدودی از گوشی ها ( گوشی های Fp2 ) قابل استفاده بود . اما نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم تقریبا بر روی تمام گوشی های Fp1 و Fp2 عمل می کند و بهترین و کاملترین نرم افزار در نوع خود است .

اصلا بگذارید همین ابتدا با گفتن 2 نکته 2 سوالی که هم اکنون در ذهن شما به وجود آمد را جواب بدهیم و سپس به ادامه توضیحات بپردازیم  .

سوال  اول شما :

آیا نرم افزارهایی که فلاش گوشی را به عنوان چراغ قوه در مدت زمان طولانی روشن می کنند آسیبی به فلاش گوشی ما نمی زنند ؟؟؟ یعنی امکان دارد فلاش گوشی ما در دراز مدت دچار مشکل شود و یا حتی بسوزد ؟؟؟؟

پاسخ موبایل ها :

باید بگوییم خیر ! به هیچ وجه  این نرم افزارها کوچکترین آسیبی به فلاش گوشی شما نخواهد زد . به دلیل اینکه در مواقعی فلاش گوشی شما به مشکل بر میخورد که با حداکثر نور ممکن روشن شود و آن هم در این حالت وقتی به مشکل بر می خورد که در حدود 1 ساعت با حداکثر نور ممکن  روشن باشد . اما این نرم افزارها و نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم همگی  طوری طراحی شده اند که حدودا %70 از نور فلاش گوشی را استفاده می کنند . همچنین این گونه نرم افزارها مدت هاست که بر روی گوشی های اکثر افراد ( حتی گوشی خود بنده ) استفاده می شود و نا حالا گزارشی از سوختن فلاش توسط این نرم افزار ها لا اقل به گوش ما نرسیده است !

سوال دوم شما :

Fp1 و Fp2 به چه معنی است ؟؟؟؟ اینکه ما در عنوان مطلب گفتیم برای گوشی های Fp1 و Fp2 به چه معنی است ؟؟؟

پاسخ موبایل ها :

گوشی های S60v3 و S60v5 نوکیا ( منظور گوشی های تولیدی اخیر ) در دو خانواده Fp1 و Fp2 جای می گیرند . که شما باید بدانید گوشی شما جزو کدام خانواده است

به علت اینکه تعداد گوشی های Fp1 و Fp2 بالاست و امکان نام بردن همه آن ها در این لحظه وجود ندارد برای راهنمایی و کمک به دوستان به تعدادی از گوشی های Fp1 و Fp2 که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند اشاره می کنیم

تعدادی از گوشی های Fp1 :

نوکیا 5700 – نوکیا 5320 – نوکیا n95 و n95 8gig  وتقریبا تمام گوشی های با سیمبیان  9.2

تعدادی از گوشی های  Fp2 :

نوکیا 5800 – نوکیا n79 – نوکیا n97 – نوکیا  n86 – نوکیا x6 و تقریبا تمام گوشی های با سیمبیان 9.3 و 9.4

حالا که پاسخ دو سوال احتمالی رسیدید به ادامه مطلب و معرفی نرم افزارمان می پردازیم .

نام این نرم افزار فوق العاده که قادر است تقریبا فلاش تمام گوشی های Fp1 و Fp2 را روشن کند ( گزارشاتی رسیده که نرم افزار بر روی چند مدل گوشی Fp2 کار نکرده است پس امتحان این قضیه با شما )  Phone torch 2.0.4 می باشد که سایت موبایل ها دات کام هم آخرین نسخه از این نرم افزار را به شما معرفی می کند . توجه داشته باشید که این نرم افزار در هر دو نسخه Fp1 و Fp2 برای نصب احتیاج به ساین کردن یا هک گوشی دارد . اگر همچنان با ساین و هک گوشی مشکل دارید به اینجا و اینجا مراجعه کنید .

پس از نصب نصب نرم افزار آن را اجرا کنید . با تصویری مطابق شکل زیر روبرو می شوید.( تصویر زیر از یکی از گوشی های سایت موبایل ها دات کام گرفته شده است )

پس از ورود به نرم افزار برای اولین بار پس از انتخاب گزینه اول یعنی LED فلاش گوشی شما روشن خواهد شد . در دفعات بعدی که به نرم افزار وارد می شوید دیگر احتیاج به انتخاب این گزینه هم نیست و فلاش گوشی شما پس از ورود به نرم افزار به صورت اتوماتیک روشن خواهد شد .  توسط گزینه بعدی یعنی Screen می توانید نور صفحه نمایش خود را روشن نگاه دارید . توسط گزینه بعدی یعنی Morse هم می توانید فلاش گوشی خود را به حالت های مختلف روشن کنید ( مثلا چشمک زن – یا اینکه هر چند ثانیه یکبار روشن و خاموش شود و …. ) توسط گزینه آخر یعنی Hide هم نرم افزار مخفی می شود و فلاش گوشی شما همچنان روشن خواهد ماند .  فکر نمی کنیم احتیاج به توضیحات دیگر باشد . توجه داشته باشید که این بهترین و کاملترین نرم افزار موجود برای روشن نگاه داشتن فلاش گوشی می باشد .

برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود نرم افزار Phone torch 2.0.4 برای گوشی های  Fp1 با حجم 116 کیلوبایت

دانلود نرم افزار Phone torch 2.0.4 برای گوشی های Fp2 با حجم 88 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :