تا به حال تم هاي زيادي را براي شما آماده كرده ايم . تم هايي كه هر كدام زيبايي هاي خاص خودش را داشت . اما ممكن است تمام تم هايي كه از سايت ما و سايت هاي ديگر دانلود كرده ايد كاملا مطابق سليقه شما نبوده چون سليقه ها و علايق مختلف است و اين امري طبيعي است . چاره كار چيست ؟؟؟؟ آيا تا به حال دلتان خواسته كه به جاي دانلود تم هاي مختلف خودتان اقدام به ساخت تم براي گوشي خود كنيد ؟؟؟ بله خودتان .. خودتان با نرم افزاري كه امروز قصد معرفي آن را داريم مي توانيد تمي را بسازيد كه كاملا مطابق با سليقه شخصي شما باشد . كار كردن با اين نرم افزار آن قدر راحت و ساده است كه حتي مبتدي ترين افراد هم مي توانند توسط اين نرم افزار تم هاي فوق العاده و شيك براي خودشان بسازند . اما ….

theme-diy.jpg

اما ويژگي فوق العاده جالب اين نرم افزار كه شايد خيلي از شما تا به حال در جستجوي آن در سايت هاي مختلف بوده ايد اما چيز خاصي يافت نكرده ايد انداختن عكس به صورت تمام صفحه در پشت صفحه گوشي شماست . همان طور كه در عكس ها مي بينيد عكس به طور كامل بر روي صفحه گوشي افتاده است ( حتي پشت لوگوي اپراتور ) درست است كه كار اين نرم افزار تم سازي است اما اين ويژگي خاص نرم افزار نظر هركس را جلب مي كند . همان طور كه گفتيم كار كردن با اين نرم افزار بسيار آسان است . پس بيستر از اين شما را معطل نمي گذاريم و اين نرم افزار فوق العاده جالب را تقديم شما مي كنيم .

نكته مهم اينكه بعد از اينكه شما تم خود را ساختيد و نامي براي آن برگزيديد نرم افزار از شما در هنگام خروج مي خواهد تا تنظيمات را save كنيد كه پس از save تنظيمات و نصب تم همانند تم هاي ديگر مي توانيد به منوي theme هاي نصب شده گوشي خود مراجعه كنيد . در ان جا مشاهده مي كنيد تمي كه توسط اين نرم افزار ساخته ايد هم با همان نامي كه شما برايش انتخاب كرده بوديد به اين ليست اضافه شده است و مي توانيد آن را براي تم گوشي خود انتخاب كنيد .

دانلود نرم افزار Zensis Theme DIY با حجم 2.11

پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :