حتما تا به حال براي شما هم اين مشكل پيش آمده است كه در مكاني با كد يكي از استان ها يا شهرهاي ايران بر مي خوريد اما نمي دانيد كه اين كد مربوط به كدام شهر است . مثلا بر روي CALLER ID  (نمايش شماره تماس گيرنده ) گوشي شما شماره اي مي افتد كه كد آن مربوط به شهري ديگر است و شما به هر دري كه مي زنيد نمي تواندي بفهميد كه اين كد مربوط به كدام شهر يا استان ايران است . براي همين هم به دوستان يا اطرافيان خود مراجعه مي كنيد و از آن ها هم مي پرسيد كه فلان كد مربوط به كدام شهر است ؟؟؟؟؟‌ اما ايشان هم اطلاعي ندارد . البته اگر سوال شما مربوط به كد شهرهاي برزگ مانند تهران و مشهد و … باشد كه بي اطلاع ترين افراد هم از كد اين شهرها اطلاع دارند اما اگر شما مثلا بخواهيد بدانيد كد 0111 يا 0273 مربوط به كجاست با مشكل روبرو مي شويد .

خوب حالا ما اين مشكل شما را فقط با يك نرم افزار جاوا چند كيلوبايتي حل كرده ايم .كافيست كد يك استان يا شهر ايران را به اين نرم افزار داده تا نرم افزار در كمتر از 2 ثانيه به شما بگويد كه اين كد براي كدام شهر است و نام آن شهر را برايتان بنويسد .

همان طور كه در عكس ها مي بينيد ما با وارد كردن كد 0273 نام شهر شاهرود  ( Shahrood  ) ( شهر سايت موبايل ها دات كام و شهر مديران آن )   و با وارد كردن كد 021 نام شهر تهران ( Tehran ) را مي بينيم . شما هم با وارد هر كدي را  در اين نرم افزار مي توانيد به نام شهر يا استان آن كد برسيد . اين نرم افزار واقعا كاربردي بر روي تمام گوشي هايي كه جاوا را پشتيباني مي كنند قابل اجرا است پس پيشنهاد مي كنيم اين نرم افزار فوق العاده را از دست ندهيد چون در جاهايي به كار شما مي آيد كه حتي فكرش را هم نمي كنيد .

دانلود نرم فزار Code Phone Iran با فرمت جاوا براي تمام گوشي ها با حجم  12 كيلوبايت

پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

برچسب ها :