با عرض سلام و ضمن عرض پوزش از دوستان و عزیزان و دنبال کنندگان مطالب سایت موبایل ها دات کام  ، حدود 2 هفته بود که سایت آپدیت نشده بود و دلیل آن هم مشکلاتی بود که پیش رو داشتیم . حال سایت مجددا به روال سابق خود برگشته است  و آپدیت خواهد شد و می توانید مطالب سایت موبایل ها دات کام را دنبال و پیگیری کنید .

اگر پیگیر مطالب سایت موبایل ها دات کام بوده باشید در پست های قبلی یعنی اینجا مرورگر قدرتمند و فوق العاده Opera Mobile با فرمت Sis را معرفی کردیم که البته این نسخه Opera v10.10.934/935 Beta 2  بود که به صورت  Beta و آزمایشی توسط سایت نرم افزار ارائه شده بود .

 

 

حال امروز قصد داریم نسخه جدید این مرورگر با ورژن 11 را به دوستان معرفی کنیم که اولین تغییر بزرگ آن خارج شدن نرم افزار از نسخه آزمایشی و Beta و تبدیل شدن آن به ورژن Full است . از تغییرات نسخه جدید می توان به رفع باگ های کشف شده در ورژن آزمایشی قبلی و افزایش سرعت لود شدن سایت ها اشاره کرد .

Opera Mobile 11 قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های S60v3 و S60v5 و Symbian 3 مانند گوشی های N8 و C7 را داراست . این مرورگر فوق العاده را می توانید با حجم 7 مگابایت با لینک کاملا مستقیم و با قابلیت ادامه دانلود از سرور سایت موبایل ها دات کام دانلود نمایید

 

دانلود مرورگر Opera Mobile با فرمت Sis برای گوشی های S60v3 و S60v5 و Symbian 3 با حجم 7 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com


برچسب ها :