شما ممكن است نرم افزارهاي زيادي را بر روي موبايل خود نصب كنيد . نرم افزارهايي كه به آن ها نياز داريد . نرم افزارهايي كه هر يك كاري خاص براي شما انجام مي دهند . حتما تا به حال يكي از نرم افزارهاي ضبط صدا و مكالمه را بر روي گوشي خود لا اقل فقط براي تست نصب كرده ايد .آيا دقت كرده ايد كه نرم افزارهاي ضبط مكالمه يا همان call record ها براي ضبط تماس هايتان و ذخيره كردن آن در گالري و ram احتياج دارند كه هميشه در پس زمينه اجرا باشند ؟؟؟؟؟؟ يعني اگر نرم افزار شما قابليت auto start نداشته باشد كه هر بار پس از روشن و خاموش شدن مجدد موبايل برنامه call record را اجرا كند آن موقع است كه شما تماس هاي زيادي را داريد و به مكالمه مي پردازيد بي خبر از اينكه نرم افزارcall record شما باز نيست و در حال اجرا نمي باشد كه تماس هايتان را record كند و هيچ يك از تماس هاي شما ذخيره نمي شود ؟؟؟

 

power-boot-by-mobilehacom.gif

اگر برنامه ضبط مكالمه شما پس از هر بار خاموش و روشن شدن گوشي اجرا نشود شما مجبوريد پس از هر خاموش و روشن گوشي به طور دستي نرم افزار را اجرا كنيد . اما آيا دلتان مي خواست مانند startup كامپيوتر نرم افزارهايي كه علاقه داشتيد خود به خود پس از روشن شدن گوشي اجرا شوند و هر يك كار خود را انجام دهند ؟؟؟؟؟ نگران نباشيد . powerboot برنامه اي است كه امروز وب سايت موبايل ها دات كام قصد معرفي آن را دارد كه دقيقا همين كار را انجام مي دهد . كافي است شما اين برنامه را بر روي گوشي خود نصب كنيد و ليستي از برنامه هايي را كه ميخواهيد با روشن شدن گوشي اجرا شوند را به اين نرم افزار داده تا از اين به بعد آن ها را پس از هر خاموش و روشن گوشي بدون كوچكترين دخالتي از طرف شما اجرا كند . بهترين استفاده از اين برنامه براي call record ها يا همان نرم افزارهاي ضبط مكالمه است كه پس از هر خاموش و روشن گوشي براي عملكرد به اجرا نياز دارند .

منتظر باشيد تا در پست بعدي بهترين نرم افزار ضبط مكالمه از نظر وب سايت موبايل ها دات كام را براي گوشي هاي سري 60 ويرايش سوم معرفي كنيم .

دانلود برنامه powerboot با حجم 56 كيلوبايت

پسورد فايل فشرده : www.mobileha.com

نكته مهم : براي نصب تاريخ گوشي خود را بر روي تاريخ ميلادي روز قرار دهيد ( تاريخ امروز 30 /6 /2008 )

 

برچسب ها :