همه ما از دوران کودکی خود خاطراتی شیرین داریم که گاه تجربه کردن دوباره آن ها حالا به هر صورتی برایمان بسیار لذت بخش است . یکی از خاطره های شیرین دوران کودکی بیشتر ما حتما بازی کردن با کنسول های آن زمان بوده است . کنسول هایی نظیر آتاری و سگا و شاید حتی پلی استیشن . اما با گذر زمان و وارد شدن به دنیای گوشی های همراه تمام این کنسول ها کنار گذاشته شد . شاید بیشتربه دلیل اینکه کنسول های بزرگ آتاری و سگا و بازی های حجیم آن ها جای خود را به گوشی های چند سانتی موبایل و بازی های کم حجم اما فوق العاده دادند . حتما برای شما هم اتفاق افتاده که یکی از بازی های کنسول های قدیمی نظیر آتاری و میکرو ویا سگا را بازی کرده باشید و لذتی که این بازی ها برای شما داشته است را حتی یک بازی کنسول پلی استیشن هم نداشته باشد . خوب شاید تا به حال به ذهنتان این سوال خطور کرده باشد که آیا می توان بازی های این کنسول ها را بر روی موبایل هم بازی کرد ؟

mario2.gif

چون با پیشرفت دنیای موبایل و دنیای نرم افزار این سوال واقعا منطقی است . شاید شما هم آرزو دارید لذت بازی های کنسول های قدیمی مانند میکرو را یک بار دیگر تجربه کنید اما این بار بر روی موبایل . هم اکنون نرم افزار شبیه ساز بازی های میکرو بر روی موبایل در اختیار شماست . کنسول ها همیشه با یک بازی معرفی و معروف می شوند . معرف اول کنسول میکرو هم فقط و فقط بازی سوپر ماریو که در ایران آن را به اسم قارچ خور می شناسند است .در فایل دانلود شبیه ساز بازی های میکرو به همراه فایل بازی قارچ خور را برای شما آماده کرده ایم . امیدواریم که دانلود کنید و لذت ببرید .

لازم به ذكر است اين نسخه دقيقا همان نسخه اي است كه در دستگاه هاي ميكرو بازي مي كرديم

نکته مهم : قبل از نصب فایل حتما تاریخ گوشی خود را به 2006/12/25 تغییر دهید .

توضیح : فایل با پسوند nes که مربوط به بازی ماریو هست را باید در داخل پوشه vNes درون فولدرOther بر روی مموری کارت کپی کنید بعد امولاتورvNes را باز کنید و آن را اجرا کنید .

پسورد = www.mobileha.com

دانلودکنید با حجمی حدود106 کیلوبایت

برچسب ها :