مدیریت : دوستانی که گوشی های مدل  Vivaz و Vivaz pro و Satio و omnia hd I8910 دارند در چند روز آینده  منتظر یک سورپرایز و هدیه بزرگ از طرف سایت موبایل ها دات کام باشند !

همان طور که مطلعید در کامپیوتر و در اکثر نرم افزارها از جمله نرم افزارهای چت شما قادرید تغییرات و استایل های شخصی و سفارشی به وجود آورید . مثلا قادرید رنگ و فونت نوشتن یک نرم افزار مانند یاهو مسنجر را تعویض کنید .حالا شاید فونت موبایل شما هم آن قدر برایتان تکراری و یکنواخت شده است که دوست داشتید همانند کامپیوتر می توانستید آن را تعویض نمایید و جلوه ای جدید به گوشی خود بدهید . شاید موفق به این کار شده اید و شاید هم مانند اکثر دوستانی که به ما ایمیل میزنند و یا در قسمت نظرات سایت درخواست نرم افزار می دهند درخواست یک روش راحت و یا یک نرم افزار راحت و بی دردسر برای تعویض فونت گوشی خود به فونت دلخواه را دارید !

دقیقا قصد داریم امروز بهترین و راحت ترین نرم افزار برای این کار را به دوستان معرفی کنیم . توسط نرم افزار FlipFont شما می توانید فونت مورد نظرتان را در چند دقیقه بر روی گوشی بارگذاری کنید و بعد از ری استارت گوشی و بالا آمدن دوباره خواهید دید که  فونت دلخواه شما جایگزین فونت قبلی گوشی شده است .  جالب است که بدانید این یک نرم افزار معمولی نیست ! این نرم افزار ساخته شرکت Monotype Imaging می باشد که تمام تنظیمات فونت های گوشی های تولیدی نوکیا را این شرکت انجام می دهد .تمام  کار و تنظیمات مربوط به  فونت همین گوشی که در حال حاضر در دستان شماست و از آن استفاده می کنید را  شرکت Monotype Imaging سازنده نرم افزار FlipFont که قصد معرفی آن را دراین پست داریم انجام داده است ! پس به جرات  می توانیم بگوییم تردیدی برای استفاده از این نرم افزار باقی نخواهد ماند .  این نرم افزار در دو نسخه S60v3 و S60v5 تولید شده است که هر یک را به صورت جداگانه با لینک دانلود به شما تقدیم خواهیم کرد .


آموزش استفاده از نرم افزار :

این نرم افزار پس از نصب بر روی گوشی شما مسیر C:\Data\FlipFont را ایجاد می کند . ( منظور از C همان فون مموری یا مموری داخلی گوشی شماست ) کافیست فونت های دلخواهتان را در این مسیر بریزید یعنی فونت های دلخواهتان را باید در پوشه FlipFont در مسیر بالا کپی کنید . حال نرم افزار FlipFont را اجرا کنید و گزینه   Get Started را انتخاب کنید . از لیست فونت ها فونت مورد نظر را انتخاب کنید . ( فونتی که از قبل در مسیر بالا کپی کردید در اینجا نمایش داده می شود ) حال می توانید پیش نمایش فونت مورد نظر را هم مشاهده کنید . با انتخاب گزینه  Use this font فونت مورد نظر شما انتخاب و جایگزین فونت اصلی گوشی می شود . برای اعمال تغییرات حتما باید گوشی را یکبار خاموش و روشن کنید . پس از بالا آمدن گوشی فونت دلخواه شما نمایش داده می شود

نحوه انتخاب فونت مناسب برای این نرم افزار :

خود نرم افزار دارای تعدادی فونت است و در صورتی که این فونت ها مطابق سلیقه شما نبود  برای  انتخاب فونت مناسب برای گوشی خود این نکته را دقت کنید که  فونت های انتخابی شما حتی می توانند از فونت های کامپیوتری باشند اما نکته مهم که اینجا وجود دارد این است که فونت مورد نظر شما باید از دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی کند در غیر این صورت تغییرات فقط بر روی فونت انگلیسی گوشی شما اعمال می شود و فونت فارسی گوشی شما به همان حالت که بوده باقی می ماند .

اما نگران نباشید . احتیاج به جست و جو برای فونت مورد نظر نیست . ما این جست و جو ها را برای شما انجام دادیم و مجموعه ای از  37 فونت زیبا اما فقط انگلیسی را در قالب فایل های  Sis نصبی برای شما آماده کرده ایم . کافیست این فایل های  Sis  را در قالب یک فایل فشرده از  ادامه مطلب دانلود نمایید و بر روی گوشی خود نصب کنید . این 37 فونت  پس از نصب به طور اتوماتیک در مسیر C:\Data\FlipFont کپی می شوند و توسط همان روش بالا که با تیتر فرمز رنگ نوشته شده است آموزش استفاده از نرم افزار فونت های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا شاهد اعمال تغییرات پس از ری استارت گوشی باشید ( این فونت ها فقط فونت انگلیسی گوشی شما را تغییر می دهند )

هم اکنون می توانید نرم افزار FlipFont را به همراه مجموعه 37 تایی از فونت های زیبا  از ادامه مطلب در دو نسخه S60v3 و S60v5 دانلود نمایید .

دانلود نرم افزار FlipFont™ v5.3.1  برای گوشی های S60v3 با حجم 376 کیلوبایت

دانلود نرم افزار FlipFont™ v5.3.1   برای گوشی های S60v5 با حجم 387 کیلوبایت

دانلود مجموعه 37 فونت زیبای انگلیسی در قالب فایل های  Sis و به صورت نصبی با حجم حدودا 2 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

در صورتی که بعد از انتخاب فونت دلخواهتان و پس از ری استارت گوشی فونت دلخواهتان انتخاب نشده بود بار دیگر فونت اصلی گوشی را انتخاب کنید و باز دوباره فونت دلخواهتان را انتخاب کنید و گوشی خود را ری استارت یا همان خاموش رو روشن کنید .

برچسب ها :